Етичният кодекс на „Daily Mail“

| от |

Ако в последните години четете  „Daily Mail“  сте наясно за неговото откровено жълто съдържание. Снимките пък може да смутят и всеки хард булеварден читател. Но не винаги е било така – през шейсетте на миналия век вестникът си е имал свой ​​собствен етичен кодекс, който ако последователно е спазван и днес, би  довел до затваряне на редица издатели.

17

Кодексът е написан през 1966/67, когато „Daily Mail“ е обявен  за вестник на годината. Всички работещи в редакцията получили този меморандум от тогавашния редактор Майк Рандал.

1. Нито един член на редакцията не бива да навлиза, или да бъде каран да навлиза в нечии личен живот, в случаите когато в него няма обществен интерес.

2. Нито един член на обществото не може да бъде мамен или каран, по какъвто и да е начин, и  упражняван от представител на „Daily Mail“ да даде интервю или снимка, когато той очевидно не иска да го направи.

3. Наше задължение е по всяко време да разкрием измама, когато има обществен интерес в такова разкриване.

4. При уведомяване за случаи на развод ние използваме нашата, а не преценката на съда. Разкриваме детайли само ако делото и резултат е от валиден правен или обществен интерес. Никога не съобщаваме информация само заради подигравки към една от страните или за разкриване на нечии частни от живота, които не са важни за обществото.

5. Нито един член на „Daily Mail“ не измисля изявления и не използва лъжи за получаване на информация, която да цитира.

6. Ние не сме в бизнеса, за да укриваме новини, които трябва да бъдат съобщени. Когато някой е виновен за укриване на информация, която трябва да бъде съобщена, ние използваме всеки законен начин да предоставим тази информация на нашите читатели.

7. Членовете на редакцията на „Daily Mail“ не може да бъдат използвани, като средство за насърчаване на скандали, които нямат легитимна информационна стойност.

8. Всеки, който работи за „Daily Mail“  трябва да бъде пазител на тези наши стандарти и да бъде човек уважаван от обществото.

18

 
 

Ето го първия трейлър на „Churchill“ с Брайън Кокс

| от chronicle.bg |

Новият Чърчил ще бъде Брайън Кокс във филма„Churchill” на Джонатан Теплицки.

Действието на филма се развива непосредствено преди D-Day през 1944 година, когато едно от най-големите предизвикателства пред силите на Съюзниците е самият Чърчил, който се страхува, че катастрофалните събития от Галиполи през 1915-та, когато загиват над 500 хил. войници, могат да се случат отново.

Лентата е по сценарий на британската историчка Алекс фон Тънзелман, която прави своя дебют в киното.

Премиерата е на 2 юни в Съединените щати и на 6 юни във Великобритания.

А ето го и трейлъра:

 
 

Emirates и Дженифър Анистън срещу забраната за лаптопи

| от chronicle.bg |

Американското правителство забрани преноса на лаптопи и друга електроника в ръчния багаж в самолет. Emirates отговарят на това с рекламен клип с Дженифър Анистън.

В рекламата, озаглавена „Let us Entertain You“ („Нека ви забавляваме“ – от англ. ез.), Дженифър Анистън пътува в икономична класа в Airbus A380. Със спота Emirates напомня за системата си за забавление, която включва над 2500 канала за филми, телевизия и музика. Тя е предостатъчна, за да не забележим липсата на лаптопи, заради забраната им.

Клипът всъщност е от реклама, която Анистън снима за авио компанията миналата година. Президентът на Emirates сър Тим Кларк уверява, че забраната ще се спази в срок. Освен Emirates забраната усещат и 8 други компании от Близкия Изток и северна Африка.

Клипът не разкрива нищо изненадващо, имайки предвид, че през 2016 компанията печели титлата „Най-добра авио компания на света“. Състемата им пък печели „Най-добрата система за забавление на пътници в света“.

Следва клипът:

 

 
 

Сиа без перука

| от chronicle.bg |

От Мадона до Лейди Гага, звездите са известни с всякакви екстравагантности.

Машината за хитове Сиа, която ни даде хитове като „Cheap Thrills“, е известна с това, че се появява на публични места с характерна перука.

сиа

 

Сиа обяснява перуката си така: „Нося я, за да мога да отида до магазина и да си купя маркуч, ако искам. Или ако ми се ходи до тоалетна, а не мога да намеря, мога просто да отбия от пътя, без хората да идват и да ме снимат.“

Певицата беше засечена на международното летище в Лос Анджелис без маскировката си. И разбира се, се случи точно това – дойдоха хора и я снимаха.

 
 

Bulgaria Air със 72-часови оферти на самолетни билети до 1 април

| от chronicle.bg |

Bulgaria Air пуска промоционални самолетни билети от днес до 1 април включително.

Компанията предлага ниски цени за еднопосочни билети до Амстердам, Франкфурт, Берлин и Лондон. За всяка дестинация те ще са в продажба по 72 часа.

От 22 март до 24 март всеки може да резервира билет от София до Амстердам за 79 евро и може да пътува с него до 30 април.

Три дни след първата оферта, започват други две 72-часови промоции. Само между 27 и 29 март еднопосочните билети от София до Берлин ще бъдат на крайна цена от 49 евро, а тези до Франкфурт ще струват 69 евро. Пътниците ще могат да ги използват до 30 април.

Последната част от кампанията ще стартира на 30 март и ще е активна до 1 април включително. В този период Bulgaria Air ще предлага еднопосочни самолетни билети от София до Лондон само за 69 евро. Пасажерите трябва да ги използват до 30 април.

Цените на промоционалните билети са същите и за пътуване от съответния европейски град до София. Те са подходящи за кратки екскурзии или бизнес пътувания, тъй като в стойността им се включва 1 бр. ръчен багаж до 10 кг. Чекиран багаж може да бъде закупен само срещу 20 евро в посока. Традиционно в цените се включват и всички летищни такси, кетъринг на борда, избор на място в самолета и чек ин.