Discovery купи Eurosport за 902 млн. евро

| от |

Днес Discovery Communications обяви приключването на процеса по придобиване на контролния пакет акции в Eurosport International, водещата спортна медийна група в Европа. С тази стъпка Discovery увеличи дяла си в Eurosport до 51 процента и засили стратегическото си партньорство с TF1 Group, което датира от декември 2012 г.

5-25-08-eurosport_hd_3-small

Discovery е една от първите американски медийни компании, които стартират излъчването на телевизионни канали от своето портфолио в Европа. Това става през 1989 г. и в продължение на 25 години компанията постоянно инвестира значителни средства в международната си бизнес мрежа. С добавянето на 6 канала – Eurosport, Eurosport HD, Eurosport 2, Eurosport 2 HD, Eurosport Asia-Pacific и Eurosportnews – Discovery Communications вече предлага 270 канала, достигайки над 2.7 млрд зрители.
„Днес е вълнуващ ден за Discovery Communications и нашата лидерска позиция като медийна компания номер едно в света, оперираща в областта на платената телевизия. Eurosport стратегически допълва разрастването на пазарния ни дял, заздравянето на отношенията ни с рекламодателите, кабелните и сателитните оператори, както и предоставянето на безапелационно качествено съдържание за вярната ни публика по света”, каза Дейвид Заслав, президент и главен изпълнителен директор на Discovery Communications.
„Комбинацията от популярното спортно съдържание на Eurosport и световните марки и локална експертиза на Discovery ще продължи международния растеж на платената телевизия и ще създаде дългосрочна стойност за нашите акционери“.
Discovery възнамерява да вземе дългосрочни стратегически решения и да направи целенасочени инвестиции за укрепване и разширяване на спортните програми и услуги, предоставяни от Eurosport. Това ще задържи и увеличи аудиторията и обхвата на медийната мрежата. Като част от тези усилия Discovery ще работи в тясна връзка с ръководството и служителите на Eurosport върху дългосрочен бизнес план. Крайната цел на процеса ще бъде цялостната оптимизация на каналите на Eurosport като част от световната мрежа на Discovery.
„Discovery и Eurosport несъмнено са по-силни заедно. Discovery е компания, изградила най-успешния международен бизнес в областта на платената телевизия и се вълнуваме, че ще използваме опита си за бъдещото развитие на програмите и платформите на Eurosport”, допълва Жан-Бриак Перет, президент на Discovery Networks International. „Благодарни сме на TF1 за досегашното управление на Eurosport International и за чудесната възможност за разширяване на съвместното ни партньорство“, добави той.
„Eurosport е напълно готов за следващата си фаза на растеж и не мога да се сетя за по-добър партньор от Discovery, да реализира това“, каза Нонче Паолини, председател и главен изпълнителен директор на TF1. „Discovery има доказана репутация с дългосрочна инвестиционна стратегия, която създава стойност за рекламодателите, сателитните и кабелните опеартори и зрителите по целия свят”.
Крайната цена на Eurosport International е базирана на средната стойност на компанията Eurosport Group в размер на 902 млн. евро (приблизително 1.2 милиарда щатски долара). Отчасти тя съответства на първоначалната оценка и отчасти на по-висока оценка, свързана с прехвърляне на контролния пакет акции на дружеството.

Стойността на Eurosport Франция (85 млн. евро или приблизително 115 млн. щатски долара) е извадена от оценката за цялата група.  TF1 очаква да запази контролния си пакет от 80 процента върху Eurosport Франция поне до 1 януари 2015 г.

Днешното приключване на преговорите не влияе върху другите два елемента, част от първоначалната сделка – 20-процентовия дял на Discovery, придобити над TV Breizh, Histoire, Ushuaia TV и Stylía,, както и партньорството с TF1 Group по отношение на медийните продукции. TF1 ще запази правото си на избор върху останалите 49% в Eurosport International, което потенциално би повишило собствеността на Discovery до 100%.

През 2014 г. Eurosport отпразнува 25-тата си годишнина на лидер в живите спортни предавания и дигиталните иновации. Eurosport Group е водещата спортна медийна група в Европа.
Еurosport e водещият телевизионен канал на стария континент, излъчван на 20 езика и достигащ до 135 милиона домакинства в 54 държави.
Eurosport HD е каналът еквивалент на Eurosport с висока резолюция.
Програмата на Eurosport 2 достига до 72 млн. домакинства на 18 езика в 51 държави.
Eurosport 2 HD започва излъчването си през август 2009 г.
Eurosport за Азиатско-тихоокеанския регион се излъчва в 16 страни от региона, а неговият HD еквивалент стартира излъчване през септември 2011г.
Eurosportnews е спортен новинарски канал предаван по целия свят.
Eurosport.com е спортният сайт номер едно в Европа с над 23 милиона уникални потребители на месец (ComScore) чрез международна мрежа от спортни сайтове на 11 езика, включително Yahoo! ко-брандирани сайтове в Германия, Испания, Италия и Великобритания. Безплатните мобилни приложения на Eurosport.com са достъпни на 10 езика.
Eurosport Player, телевизионната онлайн услуга на Eurosport, предоставя излъчване на живо и по заявка до феновете, директно на техния компютър в 53 страни, а апликацията Player е достъпна за мобилни устройства и таблети и може да бъде свързана с телевизор в 40 страни по света.
Eurosport Events е експертното подразделение на групата за управление и популяризиране на международни спортни събития.
 
 

„Дракон“ на SpaceX се скачи с международната космическа станция

| от chronicle.bg |

Товарният космически кораб „Дракон“ на частната американска компания SpaceX се скачи с Международната космическа станция ден след неуспешния си опит, предадоха Асошиейтед прес и ТАСС.

За скачването помогнаха астронавтите Шейн Кимброу от САЩ и Тома Песке от Франция, като прихванаха капсулата с помощта на автоматичната ръка-манипулатор „Канадарм“.

Вчера възникна проблем с GPS системата на кораба, който възпрепятства приближаването му към станцията. Грешката в навигацията беше бързо отстранена и всичко мина гладко при втория опит.

„Дракон“, зареден с близо 2,5 тона товари и оборудване, излетя в неделя от космическия център „Джон Кенеди“ близо до Кейп Канаверал в щата Флорида. Оттук тръгнаха мисиите на Аполо към Луната, както и космическите совалки в периода 1981-2011 година.

Шестчленният екипаж на станцията ще приеме нова пратка в петък, този път от Русия.

След закъснялото пристигане на „Дракон“, астронавтите трябва да го отворят колкото е възможно по-скоро, за да разтоварят 40 мишки от борда му. Животните са част от експеримент за зарастване на рани.

Източник: БТА

 
 

Най-срамните моменти от „Оскар“-ите

| от chronicle.bg |

Преди 16 години на червения килим за раздаването на наградите „Оскар” певицата Бьорк се появи в меко казано нестандартно облекло – цялото й тяло беше обхванато от пера, а около врата й извиваше шия…лебед. Това, разбира се, не е най-шокиращият момент в историята на наградите „Оскар”.

Подготвили сме ви галерия с много, много срамни моменти, за които да се сещате в най-тежкия си ден и да знаете, че на тези звезди тогава им е било по-тежко. Спъване на сцената, извикване на грешно име или качване на сцената, без да разбереш, че наградата всъщност е за друг…

Унизителни моменти са съпътствали различни звезди през всяка от годините и ние сме ви подготвили само малка част от тях.

След като разгледате галерията, в главата ви е звучат следните реплики от  „Game of Thrones”: “Shame! Shame! Shame!” (превод: „Срам! Срам! Срам!”)

 
 

Жените и малцинствата полека си проправят път в Холивуд

| от chronicle.bg, по БТА |

На жените и малцинствата им провървя повече тази година – те правят добро впечатление в надпреварата за наградите „Оскар“, но все пак са слабо представени, сочат резултатите от изследване, цитирани от Франс прес.

В доклада си за 2017 г. за разнообразието в Холивуд учени от Калифорнийския университет в Лос Анджелис анализирали 200 филма, които събрали най-големи приходи през 2015 г., и 1206 телевизионни предавания, излъчени през сезона 2014-2015 г.

За този четвърти годишен доклад те проучили също наемането на жени и представители на малцинствата за 11 вида заетост, свързана с дейност пред и зад камерата.

„В сравнение с предишния доклад добрата новина е, че жените и представителите на малцинствата са постигнали напредък, особено в телевизията, където понастоящем се наблюдава нещо, което може да бъде окачествено като златен век – оповестиха от центъра за афроамерикански изследвания „Ралф Бънч“. – Лошата новина е, че въпреки напредъка жените и малцинствата остават слабо представени в телевизията.“

Резултатите от изследването са публикувани няколко дни преди церемонията по връчването на наградите „Оскар“.

Тази година ситуацията е различна – рекорден брой чернокожи актьори са номинирани за престижните отличия. Въпреки това „изключването“ на цветнокожи и жени от Холивуд остава тревожно, отбелязаха авторите на изследването.

Малцинствата съставляват 40 на сто от населението на САЩ, но едва 13,6 на сто от изпълнителите на главни роли и 10,1 на сто от режисьорите са техни представители. Макар жените да съставляват половината от населението на страната, едва 29 на сто от главните роли са поверени на жени и 10 на сто от режисьорите са жени. „Белите мъже продължават да доминират, а на цветнокожите и жените трудно се предоставят възможности, за да успеят“, поясни ръководителят на изследването и директор на центъра „Ралф Бънч“ Дарнел Хънт.

 
 

Продадени са 15 хиляди билета за „Евровизия – 2017″

| от chronicle.bg, по БТА |

Досега са продадени 15 хиляди от общо 70 хиляди билета за телевизионния конкурс „Евровизия – 2017″,, който ще се състои в Киев през месец май, предаде ТАСС.

Агенцията цитира съобщение на вицепремиера на Украйна Вячеслав Кириленко. „На 14 февруари започна официалната продажба на билети, като първият беше закупен от победителката на „Евровизия 2004″, нашата Руслана“, заяви Кириленко. По неговите думи досега са били продадени около 15 хиляди пропуска от 52 страни в света.

Петдесет и два процента от билетите са били пласирани в Украйна, а останилите четиридесет и осем – в чужбина. Най-много продажби са били реализирани във Великобритания, Германия и Русия.