Discovery купи Eurosport за 902 млн. евро

| от |

Днес Discovery Communications обяви приключването на процеса по придобиване на контролния пакет акции в Eurosport International, водещата спортна медийна група в Европа. С тази стъпка Discovery увеличи дяла си в Eurosport до 51 процента и засили стратегическото си партньорство с TF1 Group, което датира от декември 2012 г.

5-25-08-eurosport_hd_3-small

Discovery е една от първите американски медийни компании, които стартират излъчването на телевизионни канали от своето портфолио в Европа. Това става през 1989 г. и в продължение на 25 години компанията постоянно инвестира значителни средства в международната си бизнес мрежа. С добавянето на 6 канала – Eurosport, Eurosport HD, Eurosport 2, Eurosport 2 HD, Eurosport Asia-Pacific и Eurosportnews – Discovery Communications вече предлага 270 канала, достигайки над 2.7 млрд зрители.
„Днес е вълнуващ ден за Discovery Communications и нашата лидерска позиция като медийна компания номер едно в света, оперираща в областта на платената телевизия. Eurosport стратегически допълва разрастването на пазарния ни дял, заздравянето на отношенията ни с рекламодателите, кабелните и сателитните оператори, както и предоставянето на безапелационно качествено съдържание за вярната ни публика по света”, каза Дейвид Заслав, президент и главен изпълнителен директор на Discovery Communications.
„Комбинацията от популярното спортно съдържание на Eurosport и световните марки и локална експертиза на Discovery ще продължи международния растеж на платената телевизия и ще създаде дългосрочна стойност за нашите акционери“.
Discovery възнамерява да вземе дългосрочни стратегически решения и да направи целенасочени инвестиции за укрепване и разширяване на спортните програми и услуги, предоставяни от Eurosport. Това ще задържи и увеличи аудиторията и обхвата на медийната мрежата. Като част от тези усилия Discovery ще работи в тясна връзка с ръководството и служителите на Eurosport върху дългосрочен бизнес план. Крайната цел на процеса ще бъде цялостната оптимизация на каналите на Eurosport като част от световната мрежа на Discovery.
„Discovery и Eurosport несъмнено са по-силни заедно. Discovery е компания, изградила най-успешния международен бизнес в областта на платената телевизия и се вълнуваме, че ще използваме опита си за бъдещото развитие на програмите и платформите на Eurosport”, допълва Жан-Бриак Перет, президент на Discovery Networks International. „Благодарни сме на TF1 за досегашното управление на Eurosport International и за чудесната възможност за разширяване на съвместното ни партньорство“, добави той.
„Eurosport е напълно готов за следващата си фаза на растеж и не мога да се сетя за по-добър партньор от Discovery, да реализира това“, каза Нонче Паолини, председател и главен изпълнителен директор на TF1. „Discovery има доказана репутация с дългосрочна инвестиционна стратегия, която създава стойност за рекламодателите, сателитните и кабелните опеартори и зрителите по целия свят”.
Крайната цена на Eurosport International е базирана на средната стойност на компанията Eurosport Group в размер на 902 млн. евро (приблизително 1.2 милиарда щатски долара). Отчасти тя съответства на първоначалната оценка и отчасти на по-висока оценка, свързана с прехвърляне на контролния пакет акции на дружеството.

Стойността на Eurosport Франция (85 млн. евро или приблизително 115 млн. щатски долара) е извадена от оценката за цялата група.  TF1 очаква да запази контролния си пакет от 80 процента върху Eurosport Франция поне до 1 януари 2015 г.

Днешното приключване на преговорите не влияе върху другите два елемента, част от първоначалната сделка – 20-процентовия дял на Discovery, придобити над TV Breizh, Histoire, Ushuaia TV и Stylía,, както и партньорството с TF1 Group по отношение на медийните продукции. TF1 ще запази правото си на избор върху останалите 49% в Eurosport International, което потенциално би повишило собствеността на Discovery до 100%.

През 2014 г. Eurosport отпразнува 25-тата си годишнина на лидер в живите спортни предавания и дигиталните иновации. Eurosport Group е водещата спортна медийна група в Европа.
Еurosport e водещият телевизионен канал на стария континент, излъчван на 20 езика и достигащ до 135 милиона домакинства в 54 държави.
Eurosport HD е каналът еквивалент на Eurosport с висока резолюция.
Програмата на Eurosport 2 достига до 72 млн. домакинства на 18 езика в 51 държави.
Eurosport 2 HD започва излъчването си през август 2009 г.
Eurosport за Азиатско-тихоокеанския регион се излъчва в 16 страни от региона, а неговият HD еквивалент стартира излъчване през септември 2011г.
Eurosportnews е спортен новинарски канал предаван по целия свят.
Eurosport.com е спортният сайт номер едно в Европа с над 23 милиона уникални потребители на месец (ComScore) чрез международна мрежа от спортни сайтове на 11 езика, включително Yahoo! ко-брандирани сайтове в Германия, Испания, Италия и Великобритания. Безплатните мобилни приложения на Eurosport.com са достъпни на 10 езика.
Eurosport Player, телевизионната онлайн услуга на Eurosport, предоставя излъчване на живо и по заявка до феновете, директно на техния компютър в 53 страни, а апликацията Player е достъпна за мобилни устройства и таблети и може да бъде свързана с телевизор в 40 страни по света.
Eurosport Events е експертното подразделение на групата за управление и популяризиране на международни спортни събития.
 
 

Най-доброто в киното за 2016

| от |

Още една календарна година отмина или както ни казва Фейсбук, по забавно леймърски начин: „Хей, направи още една обиколка около слънцето“. Както това важи за всички нас, така то важи и за седмото изкуство.

На финала можем спокойно да кажем, че 2016-а беше лоша година в много аспекти. Политически, социален, музикален и за съжаление комерсиален. Без капка съмнение е факт, че 2016-а започна зле за комерсиалното кино (с премиери на филми като „Петата вълна“, „Баща в излишък“ и българският „11А“) и завърши още по-зле.

Много велики режисьори се завърнаха по местата си тази година – къде успешно, къде не. Много супергерои и злодеи стреляха, скачаха, умираха и се раждаха на голям екран. Много филми минаха под формата на големи очаквания и големи разочарования. Някои обаче, успяха да ни изненадат.

Киното имаше една лоша 2016 година, подобно на музиката, която загуби големи свои творци. Но като всяко изкуство и в него успяха да се промушат няколко добри заглавия. Ние сме избрали личния ни топ 15, плюс един бонус, на най-доброто в онова изкуство, което те оставя без дъх.

Най-доброто в киното за 2016-а е в галерията ни горе.

 
 

Най-вероятният ден да бъдете зарязани от партньора наближава

| от chronicle.bg, по БТА |

Най-вероятният ден, в който може да бъдете зарязани от партньора наближава и той е 11 декември.

Тази неделя е набедена за най-фатална от статистиците, които внимателно анализирали думата „раздяла“ в постовете и статусите във Фейсбук. Съществуват различни теории относно това на какво се дължат тези разлъки.

По-стиснатите люде си дават сметка, че не си заслужава да се хвърлят пари на вятъра за подаръци за човека, с когото не са сигурни, че ще продължат. Други пък предпочитат скъсването на отношенията пред това да представят човека до себе си на семейството. Но не трябва да изключваме и влиянието на стреса – периодът около коледните и новогодишните празници е особено напрегнат и на мнозина не им издържат нервите.

Много тлеещи конфликти излизат наяве и от това страда любовната връзка. Ако все пак двойките преодолеят фаталния 11 декември, да не мислят, че всичко им се е разминало. Разлъките на Коледа и на Нова година намаляват, но рязко скачат през пролетта, предупреждава таблоидът.

 
 

Мексиканската Доби покани целия свят на рождения си ден

| от chronicle.bg |

Спомняте ли си рождения ден на Доби от „Дружба” през 2011 година, на който всички бяхме поканени (погрешка) с призив да носим салфетки? Е, и Мексико се сдоби със своята Доби. По тази причина в мексикански град беше осигурено засилено полицейско присъствие, след като 1.2 милиона души потвърдиха присъствието си на партито.

Поканата включва видео, на което бащата на момичето казва, че „всички са добре дошли” на партито, в което е се изявяват местни банди. Въпреки че мъжът е искал да покани приятели и съседи, събитието е било публично, съответно – всеки човек по света може да се чувства поканен. Мъжът обаче заяви, че все пак не би върнал никого.

Видеото показва Крестенцио Ибара, застанал до дъщеря си Руби и съпругата си Анаелда Гарсия.

„Здравейте, как сте? Каним ви на този 26 декември на 15-ия рожден ден на дъщеря ни Руби Ибара Гарсия”, казва той. След това изброява трите групи, които ще свирят на събитието, което ще бъде придружено и от конна надпревара. Победителят е спечели 10 000 песос (490 долара). Клипът завършва с уточнението, че всички са поканени.

15-ият рожден ден на момичето е голямо събитие в Мексико, защото отбелязва превръщането на детето в жена.  Не е необичайно то да бъде съпроводено с голямо шумно парти. Не е ясно обаче защо точно това парти става вайръл и е споделено над 800 000 пъти.

След като разбрал колко е голям интересът към рождения ден на дъщеря му, Ибара се почувствал натъжен за два дни, но днес със семейството му са се примирили с идеята.

Вижте част от шегите, които се появиха по темата:

доби руби гарсия
Руби и семейството й в компанията на Кардашияните.

доби руби гарсия
А вие готови ли сте за рождения ден на Руби?

доби руби гарсия
Качете се на влакчето с гости за рождения ден.

 
 

Ние тая песен сме я слушали

| от |

Стига сме се възмущавали от Гери-Никол и нейните турбохитове. Тая песен сме я слушали и не само сме я слушали, ами и сме й трошили пръсти, пили сме на нея и сме били с юмрук по масата. Гери-Никол повтаря титани на поп-шока. Титани, които не се стесняват. Къде е тръгнала 18-годишната дива с едни задни части само! Това е скромност граничеща с немотия. Отмести се, мила Гери-Никол, и направи място на хората, които откриха топлата вода.

Започваме силно с една песен на 100 кила преди с Криско да запеят че са „на хип хопа дрийм тийма, шмъркаме кока в Джим Бийма“ (Из Криско и 100 Кила – Остани за обяд). Става въпрос за песента П**ки по масата, в която можем да чуем:

„Раста крий се в храс, скришум пишим фас,
с жан тонко фас, п**ката кваз
занимавам се с п**ки мънички,
мажа се с крем против гъбички.
А ти лекувай си трипера шото тука почва припева.“

И след това наистина започва припева, където става познатото и предполагано мазало.

Рапът е ясен, нека заорем надълбоко в грешното творчество. Кой е слушал Изумруд? Емблематични мъже. Веднъж празнуваха рожден ден на своя приятелка в едно караоке в Студентки град и изпяха няколко парчета. Незабравима вечер. Една от техните песни директно минава покрай Гери-Николовата:

„В сладкарница Малинка

с тебе бяхме дваминка,

а навънка дъждът ромоли.

Аз си пия кафето,

тя ме бара за дупето

и се прави на „яж ми гъза“.

Красиво е.


Така нареченият Светльо от Хиподил с така наречените Легенди също имат хубава песен за маса. За маса, а аз бих добавил и за креват. Хайде всички заедно:

„Гъза ме боли,

боли ме гъза.

Повече няма да пия, защото

боли ме гъза.“

 


Няма да има откъс от текста на следващата песен, защото е прекалена. Става въпрос за Стоян, който докарва беля, барайки в стопанството.

 


С какво помним 1998 година? С песента на Румяна – Чук-Чук, нали.

„Чук – чука, чук, чук, чук!

Хайде, скъпи, идвай тук!

Чук – чука, чук, чук, чук!

Да не ида аз при друг!“

Между другото, Гери-Никол е родена през 1998.

 


Дано четете тази статия в прилично време, защото сега ще ви се допие.

„Що не си свалиш фланелката моряшка,

а аз ще ти покажа мойта синя прашка.

Ти и без това със поглед ми събличаш,

но да знаеш, че след мене гол ще тичаш.“

 


Последната песен е логическо продължение на предната. В нея лирическият герой задава въпрос.

 

 

Искате ли бис? Добре – последната песен в плейлиста ни „1000 песни като новата на Гери-Никол“ е авторство на най-добрия аренби изпълнител в България Върбан Тодоров – Бичето. Както би казал Тома Спространов: „Следващата песен е Ай кам фром дъ вилидж, Идем от село“