Discovery купи Eurosport за 902 млн. евро

| от |

Днес Discovery Communications обяви приключването на процеса по придобиване на контролния пакет акции в Eurosport International, водещата спортна медийна група в Европа. С тази стъпка Discovery увеличи дяла си в Eurosport до 51 процента и засили стратегическото си партньорство с TF1 Group, което датира от декември 2012 г.

5-25-08-eurosport_hd_3-small

Discovery е една от първите американски медийни компании, които стартират излъчването на телевизионни канали от своето портфолио в Европа. Това става през 1989 г. и в продължение на 25 години компанията постоянно инвестира значителни средства в международната си бизнес мрежа. С добавянето на 6 канала – Eurosport, Eurosport HD, Eurosport 2, Eurosport 2 HD, Eurosport Asia-Pacific и Eurosportnews – Discovery Communications вече предлага 270 канала, достигайки над 2.7 млрд зрители.
„Днес е вълнуващ ден за Discovery Communications и нашата лидерска позиция като медийна компания номер едно в света, оперираща в областта на платената телевизия. Eurosport стратегически допълва разрастването на пазарния ни дял, заздравянето на отношенията ни с рекламодателите, кабелните и сателитните оператори, както и предоставянето на безапелационно качествено съдържание за вярната ни публика по света”, каза Дейвид Заслав, президент и главен изпълнителен директор на Discovery Communications.
„Комбинацията от популярното спортно съдържание на Eurosport и световните марки и локална експертиза на Discovery ще продължи международния растеж на платената телевизия и ще създаде дългосрочна стойност за нашите акционери“.
Discovery възнамерява да вземе дългосрочни стратегически решения и да направи целенасочени инвестиции за укрепване и разширяване на спортните програми и услуги, предоставяни от Eurosport. Това ще задържи и увеличи аудиторията и обхвата на медийната мрежата. Като част от тези усилия Discovery ще работи в тясна връзка с ръководството и служителите на Eurosport върху дългосрочен бизнес план. Крайната цел на процеса ще бъде цялостната оптимизация на каналите на Eurosport като част от световната мрежа на Discovery.
„Discovery и Eurosport несъмнено са по-силни заедно. Discovery е компания, изградила най-успешния международен бизнес в областта на платената телевизия и се вълнуваме, че ще използваме опита си за бъдещото развитие на програмите и платформите на Eurosport”, допълва Жан-Бриак Перет, президент на Discovery Networks International. „Благодарни сме на TF1 за досегашното управление на Eurosport International и за чудесната възможност за разширяване на съвместното ни партньорство“, добави той.
„Eurosport е напълно готов за следващата си фаза на растеж и не мога да се сетя за по-добър партньор от Discovery, да реализира това“, каза Нонче Паолини, председател и главен изпълнителен директор на TF1. „Discovery има доказана репутация с дългосрочна инвестиционна стратегия, която създава стойност за рекламодателите, сателитните и кабелните опеартори и зрителите по целия свят”.
Крайната цена на Eurosport International е базирана на средната стойност на компанията Eurosport Group в размер на 902 млн. евро (приблизително 1.2 милиарда щатски долара). Отчасти тя съответства на първоначалната оценка и отчасти на по-висока оценка, свързана с прехвърляне на контролния пакет акции на дружеството.

Стойността на Eurosport Франция (85 млн. евро или приблизително 115 млн. щатски долара) е извадена от оценката за цялата група.  TF1 очаква да запази контролния си пакет от 80 процента върху Eurosport Франция поне до 1 януари 2015 г.

Днешното приключване на преговорите не влияе върху другите два елемента, част от първоначалната сделка – 20-процентовия дял на Discovery, придобити над TV Breizh, Histoire, Ushuaia TV и Stylía,, както и партньорството с TF1 Group по отношение на медийните продукции. TF1 ще запази правото си на избор върху останалите 49% в Eurosport International, което потенциално би повишило собствеността на Discovery до 100%.

През 2014 г. Eurosport отпразнува 25-тата си годишнина на лидер в живите спортни предавания и дигиталните иновации. Eurosport Group е водещата спортна медийна група в Европа.
Еurosport e водещият телевизионен канал на стария континент, излъчван на 20 езика и достигащ до 135 милиона домакинства в 54 държави.
Eurosport HD е каналът еквивалент на Eurosport с висока резолюция.
Програмата на Eurosport 2 достига до 72 млн. домакинства на 18 езика в 51 държави.
Eurosport 2 HD започва излъчването си през август 2009 г.
Eurosport за Азиатско-тихоокеанския регион се излъчва в 16 страни от региона, а неговият HD еквивалент стартира излъчване през септември 2011г.
Eurosportnews е спортен новинарски канал предаван по целия свят.
Eurosport.com е спортният сайт номер едно в Европа с над 23 милиона уникални потребители на месец (ComScore) чрез международна мрежа от спортни сайтове на 11 езика, включително Yahoo! ко-брандирани сайтове в Германия, Испания, Италия и Великобритания. Безплатните мобилни приложения на Eurosport.com са достъпни на 10 езика.
Eurosport Player, телевизионната онлайн услуга на Eurosport, предоставя излъчване на живо и по заявка до феновете, директно на техния компютър в 53 страни, а апликацията Player е достъпна за мобилни устройства и таблети и може да бъде свързана с телевизор в 40 страни по света.
Eurosport Events е експертното подразделение на групата за управление и популяризиране на международни спортни събития.
 
 

Анжела Недялкова, Юън Макгрегър и премиерата на „Т2 Трейнспотинг“

| от chronicle.bg |

„Трейнспотинг“ се завръща на големия екран 21 години след излъчването на оригиналния филм. Втория филм на режисьора Дани Бойл направи световната си премиера на 22 януари, а на събитието присъстваха звездите от оригиналния състав на филма.

Продължението проследява живота на героите 20 години по-късно и е вдъхновен от продължението на „Трейнспотинг“от Ървин Уелш – „Порно“.
„Това е като среща на класа“, каза актрисата Кели Макдоналд, пристигайки на събитието. Стотици фенове посрещнаха актьорите пред Cineworld, въпреки студа, вятъра и дъжда.

Режисьорът Дани Бойл се извини на присъстващите за „типичното шотландско време“, добавяйки, че продължението на култовия филм не само е снимано, но и ще направи премиерата си там, където всичко е започнало.

Филмът на Бойл започва с Рентън, изигран от Юън Макгрегър, който се завръща в Шотландия. Той е прекъснал връзката си с всички и е много променен.

Сред новите имена във филма е това на Анжела Недялкова. Българската актриса, позната от „Аве“ и „Източни пиеси“, играе ролята на Вероника – източноевропейското гадже на Сик Бой, значително по-млада от него, с която планира да създаде публичен дом.

В България филмът ще се появи на екран от 17 февруари.

 
 

48 години Range Rover

| от chronicle.bg |

Две минути са кратко, но достатъчно време за Land Rover да чества една автомобилна икона.

Land Rover показват еволюцията на своя луксозен SUV автомобил в рамките на четири поколения чрез анимация с продължителност 120 секунди.

Специално поръчаният клип е създаден, за да отбележи ключови дати в историята на автомобила, тъй като производството на оригиналния модел с две врати бива спряно преди 23 години през този месец (януари), а SVAutobiography Dynamic ще бъде пуснат в продажба из целия свят.

Историята на Range Rover започва с 26-те модела преди масовото производство, които са носели емблемата Velar в опит да скрият идентичността си – „velare“ означава „скривам“ на италиански – направена от букви от емблемата Land Rover, която обикновено стои отпред или отзад на автомобила. Следва  класическия модел Range Rover с две врати, като изображенията показват следващите поколения, завършвайки с най-мощната версия – SVAutobiography Dynamic с 550 к.с., конструирана от отдела Special Vehicle Operations (SVO) на Jaguar Land Rover.

Когато е пуснат за първи път на пазара през 1970 г., Range Rover е един от първите автомобили, осигуряващи постоянно задвижване на всички колела, докато при много други това все още е било избираемо. През 1971 г. оригиналният модел е наречен „образцов продукт на индустриалния дизайн“, когато става първия автомобил, изложен в световноизвестния музей Лувър в Париж, и оттогава е начело на иновациите в дизайна и инженерните решения.

Вариантът с четири врати е представен през 1981 г., последван бързо от първото приложение на автоматична трансмисия в Range Rover през 1982 г. През 1989 г. луксозният SUV е първият автомобил 4х4, оборудван с антиблокираща система на спирачките (ABS), а през 1992 г. става първият в света SUV с електронен контрол на сцеплението и автоматично електронно въздушно окачване.

Пионерните инженерни решения продължават през 2012 г., когато RangeRover става първия в света изцяло алуминиев SUV автомобил. Наскоро, през 2014 г., луксозният SUV стана първият автомобил, използващ усъвършенстваната полуавтоматична технология All-Terrain Progress Control (ATPC) на Land Rover, която в своята същност е офроуд автопилот за автономен контрол на скоростта по всякакъв терен.

Последният модел, включен в анимацията, SVAutobiography Dynamic, споделя двигателя си V8 с високооценения Range Rover Sport SVR и е специално калибриран да осигурява 680 Нм въртящ момент и ускорение от 0 до 100 км/ч само за 5,4 секунди. Подобренията в интериора, включително кожената тапицерия с ромбоидна шарка и контрастни шевове, придават изключителен финес и привлекателност.

 От пускането му на пазара преди 48 години флагманът на LandRover е достигнал над 1 700 000 продажби в цял свят и си е спечелил репутацията на върхов луксозен автомобил за всякакъв терен.

 

 
 

Новото летище на Берлин няма да заработи и през 2017

| от CHR Aero с БТА |

Дългоочакваното откриване на новото летище на Берлин няма да стане факт и през 2017 г., потвърди ръководителят му Карстен Мюленфелд, цитиран от ДПА.

Въпреки отдавна обявеното откриване все още има затруднения пред пускането в експлоатация на новото международно летище на германската столица. Първоначалните планове бе то да заработи през 2011 г.

Откриването през тази година бе поставено под въпрос по-рано тази седмица, след като възникнаха проблеми с вратите на летището.

Летище „Берлин-Бранденбург“ се строи в Шьонефелд, извън града, на мястото на старото берлинско летище с ограничен капацитет. Новият аеропорт трябва да замени летище „Тегел“, което е близо до центъра на столицата и няма възможност за разширение.

 
 

Ясна е причината за избухващите телефони на Samsung

| от chronicle.bg |

Фиаското с избухващите устройства Samsung Galaxy Note 7 се дължи на проблем с батерията. Това сочат резултатите от разследването по темата.

Galaxy Note 7 беше замислен като конкуренция на последния iPhone, но се наложи всички устройства да бъдат изтеглени заради безброй сигнали за подпалени телефони.

Изтеглянето струва на компанията около 5.3 милиарда долара и навреди на репутацията на южнокорейския технологичен гигант.

В понеделник компанията обяви, че проблемът с избухващите телефони е причинен единствено от батериите – няма проблем със софтуера или хардуера.

Причина са грешки в дизайна и производството, които са се отразили на батерията.

Докладът от разследването посочва, че проблемите са свързани с недостатъчно изолационен материал в батерията и дизайн, който не дава достатъчно пространство за безопасно разполагане на електродите на батерията.

Samsung обяви, че поема отговорност за провала.

Компанията не обяви името на доставчиците на батериите, но миналата година те бяха идентифицирани като филиала Samsung SDI и китайската Amperex Technology. Технологичният гигант не планира да предприема правни действия срещу тях, а приема отговорността за действията си.

Samsung’s Note 7 се появи на пазара през август 2016 година като устройство, конкуриращо iPhone на Apple.

През септември обаче се наложи да бъдат изтеглени 2.5 милиона устройства заради оплаквания с прегряване и избухващи батерии.