Дидие Щосел: Nielsen ще промени динамиката на тв пазара

| от |

„Финансовите резултати на MTG и Нова Броудкастинг Груп за първото полугодие на 2014 са много добри, Нова отбеляза ръст на приходите си от общо 26% спрямо същия период на 2013 г.”, разкрива главният изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп Дидие Щосел в интервю за вестник „Капитал”.

„Ако погледнете развитието на рекламния пазар през тази година, през първата половина на 2014 г., според нас рекламният пазар не се е променил – запазва същите нива, както първите шест месеца на 2013 г. Добрата новина все пак е, че пазарът на телевизионната реклама е стабилен (+/– 1%) и ако вземем само търговската реклама и извадим рекламните кампании, финансирани от държавата (миналата година имаше много сериозна кампания за дигитализацията), той дори отчита ръст. Смятам, че телевизиите са добър индикатор как се развива икономиката. Ако компаниите имат добри резултати, маркетинг директорите се чувстват спокойни да инвестират повече в реклама”, добавя Щосел.

Според него ако можеш да подобриш измерванията си по отношение на достиганата аудитория в телевизия и интернет, имаш аргумент да харчиш повече, защото можеш да дадеш реално цифрово изражение на ефектите, които получаваш, да имаш възвръщаемост. „Затова инвестирахме толкова усилия. През последните четири години се опитвам да убеждавам всички, че в България трябва да влезе голяма мултинационална компания, на която всички участници да имат доверие. Тя да инвестира в качествена технология, която добре да измерва кросмаркет кампании, защото по този начин хората ще имат по-голямо доверие и съответно ще бъдат мотивирани да харчат повече пари за отделните платформи. Мисля, че вече се случва това, към което се стремим от доста време”, разкрива Дидие Щосел.

Главният изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп коментира решението на медията да работи с пипълметричната агенция „Медиарисърч”, собственост на Nielsen. „Nielsen е компания със световна репутация, листвана на Нюйоркската фондова борса, и трябва да им отдадем заслуженото доверие. По отношение на това дали има риск – не смятаме, че има риск. Всеки маркетингов директор или директор на рекламна агенция, когато отидат при шефовете си и кажат, че рейтингът според Nielsen е X – Y – Z, техните мениджъри ще го възприемат веднага като факт, защото нямат никакво основание за съмнение”, заявява Дидие Щосел. „Сигурен съм, че сега много играчи на пазара ще преосмислят решението си с коя агенция да работят, защото вече е трудно да обясниш защо не работиш с компанията, световен лидер (с 6 млрд. долара оборот). CME (компанията собственик на bTV – бел. ред.) в Чехия работи с тях, а техният главен акционер (Time Warner), мисля, също ще работи с Nielsen в САЩ”, добавя той.

Смяната на рейтинговата агенция няма да доведе до повишаване на цените за телевизионна реклама в момента, категоричен е Щосел. „В момента сме на дъното на цените за тв реклама, ако гледате макроикономическите тенденции, както и търсенето и предлагането на рейтинг точки. Няма много на брой рейтингови точки, които да са останали непродадени, т.е. никой да не ги е взел, съответно няма много предлагане”, разкрива Дидие Щосел.

Пред изданието той прогнозира и как ще се отразят предстоящите избори на рекламния пазар. „Вярвам, че с предстоящите избори новото правителство ще е в състояние да успокои нещата и да даде увереност на хората, че в България отново може и трябва да се инвестира. Аз съм твърд привърженик на еврозоната и влизането в нея през 2020 трябва да бъде една от основните цели на България. Това, разбира се, ще изисква доста подготовка, правилно управление и настройки през следващите 5-6 години. Трябва да се даде надежда на хората и страната“, подчертава той.

Какво още сподели главният изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп Дидие Щосел за медийния пазар и какви са неговите прогнози за икономиката на страната, може да прочетете в интервюто на вестник „Капитал” тук.

 
 

Как може да изглежда новата Nokia 3310

| от chronicle.bg |

Nokia 3310 е вечен. Буквално!

Днес ако си изпуснеш телефона на земята, трябва да отидеш на църква и да запалиш свещ преди да го вдигнеш, да не би да му е станало нещо невъзможно за преживяване и скъпо за ремонт. Всеки човек иска поне малко сигурно, а в случая с мобилните телефони, тази сигурност да не отнема от социалния статус.

Както вече ви съобщихме, Nokia 3310 отново ще бъде пуснат в производство, като очакваме оредставянето му на Световния мобилен конгрес.

Най-вероятно той ще бъде много подобен на оригиналния, плюс няколко модернизации. В интернет се появи клипче, което показва евентуален възможен облик на телефона.

 

 

Телефона ще бъде малко едричък – 14мм или два пъри по-дебел от iPhone 7 – с цветен дисплей, микро USB слот, 8GB памет, 1650mAH батерия и камера. Дано Snake II и Space Impact са си същите.

 
 

Марая Кери излиза с танцьора Брайън Танака

| от chronicle.bg |

Марая Кери може да е с разбито сърце след проваления си годеж с милиардера Джеймс Пакър, но се е отърсила от това неприятно премеждие и вече излиза с танцьора Брайън Танака, съобщи Асошиейтед прес.

Кери постна в Инстаграм снимка, на която се вижда, че тя и Танака пият шампанско във вана в Деня на Св. Валентин. Сега Марая потвърди любовната си връзка, но отказа да даде повече подробности.

„Не обичам да говоря за личния си живот – каза тя. – Не се чувствам удобно, когато се споменава за личния ми живот.“

Нежеланието на Кери да говори за личния си живот е разбираемо, като се има предвид драмата, свързана с раздялата й с Пакър миналата година. Раздялата им не бе като между приятели и попадна в центъра на вниманието на таблоидите.
Изглежда обаче, че това е вдъхновило Марая да напише нова песен. В новия й сингъл „I Don’t“, записан съвместно с рапъра Уай Джи, се говори за раздялата й.

Кери се готви да тръгне на турне заедно с Лайънъл Ричи през март. Тя ще вземе със себе си 5-годишните си близнаци Марокан и Монро.

 
 

Анджелина Джоли представи новия си филм

| от chronicle.bg, по БТА |

Анджелина Джоли направи премиерно представяне в Камбоджа на новия си филм в присъствието на краля на страната Нородом Сиамони, предадоха световните агенции.

Прожекцията на лентата „Първо убиха баща ми“ , която се фокусира върху геноцида на режима на Червените кхмери в периода 1975-1979 година, се състоя в древния храмов комплекс Ангкор Ват.

Филмът под режисурата на Анджелина Джоли е екранизация на едноименния роман на активистката за правата на човека Лунг Унг, в който тя си спомня за детските години и за преживения ужас по време на бруталния режим на Пол Пот. Тя е била петгодишна, когато неговите главорези нахлуват в камбоджанската столица Пном Пен. Момичето е изпратено в трудов лагер и преживява нечовешки страдания. При режима на Пол Пот е избито една четвърт от населението на Камбоджа.

Страната е близка до сърцето на Джоли. Тук тя засне филма си в периода 2015-2016 година, от тази държава е и осиновеният й син Мадокс, припомнят агенциите.

 
 

Страхотен актьорски състав в първия трейлър на „Song to Song”

| от chronicle.bg |

„Song to Song“ е новият проект на Терънс Малик, който е събрал в едно Райън Гослинг, Натали Портман, Майкъл Фасбендър и Руни Мара. Честно казано, дори във филма да се разказваше за война между лоши извънземни и генно модифицирани питекантропи, пак бихме го гледали, при този актьорски състав.

„Song to Song“ е съвременна любовна история, която се развива на фона на музикалната сцена в Остин, Тексас. Две отдалечени двойки – сценаристите Фей (Руни Мара) и BV (Райън Гослинг) и музикалния магнат Куук (Майкъл Фасбендър) и сервитьорката, която омайва (Натали Портман) – преследват успеха, по време на рокендрол, прелъстяване и предателство.

Преди да видите трейлъра, ще ви зарадваме с още нещо: оператор на филма (както ще забележите в трейлъра, ако познавате творчеството му), е не друг, а Еманюел Любецки („Завръщането“, „Бърдмен“, „Гравитация“, „Дървото на живота“, „Новият свят“ – също на Терънс Малик, и много др.)

А сега…трейлърът.