Дали хората бъркат дистанционното и бюлетината

| от |

А дали не е защото медиите бъркат рейтинга с доверието. Заради оцеляването.

Щипка демография – селата изчезват, щипка мода – карикатуристите имат ден за рисуване на кофи, политици и хора и щипка сметки – къде и как ще се гласува по света. Без да броим станалите дежурни сюжети, където хора се събират на разни места в България, защото не са получавали заплати.

Схемата, вероятно неволно са  преписали от една стара книжка на Уди Алън с атрактивното заглавие – Ако импресионистите бяха зъболекари. Обаче заглавието освен атракция има и двойно разумно дъно, което очевидно при късото бягане с рейтингите липсва.  Защото е само въпрос на проблясък.
На гърба на книжката, издадена в библиотека „Панорама”, Мишел Бужю е написал:
„Дозиране на пропорциите в коктейла:
щипка смях/през сълзи/,

Лъжичка отчаяние, чашка абсурд…”

Кой го има описан в цялата схема на абсурда ни днес.

За вестниците листите, водачите и дебненето са най-итересни. Истинската битка щяла да се състои в столичния квартал Люлин.
А някога в Бургас ставаше ясно кой ще спечели изборите. Оказва се, че сега тези избиратели, сочени за представителна извадка са мигририли в столицата, в 25 мнгомандатен избирателене район /МИР/.

Най-много българи са заявили желание за участие в Турция, двойно повече в сравнение с миналогодишния вот за народни представители на 12 май. Подаването на заявления за гласуване в чужбина обаче ще продължи до 9 септември. Има време за купуване на фабрики до 8 септември. И съмненията за контролиран вот ще станат вносен сюжет. Това ще бъде една нова специфика за имуществен ценз за медиите. Не всички ще могат да си го позволят. Което пък ще значи, че нямащите съответния имуществен ценз ще разчитат на публиката си. А дали я познават  и ще цитират достоверните факти пък ще е въпрос на късмет. Всеки с пощата и флашките си.

Славните времена по броенето на пристигащите автобуси свършиха.

Как стояха днес работите с дистанционното.

Докато зрителите „поръчваха” омбудсмана по телефона да се яви в bTV, по БНТ Константин Пенчев каза:
„Гласувайте масово, изберете по-малкото зло.”

По същото време бяхме в Столипиново, по повод кандидатстването на Пловдив за културна столица.
След 8 часа реда беше  от Жан Клод Юнкер. Без да знае естествено, жените бяха с предимство в телевизорите.

В БНТ, големите инфраструктурни проекти, предсрочните избори и енергийния борд коментира вицепремиерът Екатерина Захариева.
В bTV гостува Татяна Дончева под заглавието – Опънати нерви – след изборите безпринципна коалиция или политическа криза. Ролята и бе нещо средно между театрален критик, психоаналитик и футболен коментатор.
В Нова гостува Лиляна Попова, озаглавена като – Кой с кого, пред фалит ли е държавата?

По-наблюдателните зрители видяха невидимя 25-ти кадър – кабинетите у нас  работят само по година.

То хубаво, обаче от рейтингите зависи кой да говори от телевизора, от което куца логиката и води до все по-масовото запяване на рефрена – всички са маскари.

За това обаче след няколко изречения. За пеенето де.
Телевизорите имат вид  изглед…понякога бурен, понякога необяснимо лъчезарен и забавен.

Цитат на деня – Стига сте слушали тази слушалка!
Към Антон Хекимян при опита му да прекъсне Татяна Дончева.
Така че, умната със слушалките.

Чашата абсурд на финала на сутрешното надбягване с рейтинга поднесе председателят на независимия орган, който регулира медиите – СЕМ фалира и няма да може да следи какво се случва в медиите. И гражданите му пишат за Криско и Мария Илиева, а те могат евентуално да санкционират електронните медии, които евентуално ги излъчват.

Не спирайте да пУказвате на тия хора как логиката се мята.
И не, не провиждайте пъклен план и таен заговор. Просто при кратките бягания за рейнтинг така се случва.
Докато няма правила, които журналистите да седнат и да напишат. Не собствениците на медии, журналистите.

Защото, когато няма правила на хората с власт им е лесно – правиш всички нарушители и после отстраняваш неудобните.
Ама се забравя…

 
 

Саундтракът към „Петдесет нюанса по-тъмно“ оглави Топ 200 на „Билборд“

| от chronicle.bg |

Саундтракът към квазиеротичната лента „Петдесет нюанса по-тъмно“ оглави престижната класация Топ 200 на „Билборд“ за албуми, съобщи сайтът на изданието.

По данни на Нилсен Мюзик от тавата, включваща изпълнения на Тейлър Суифт и Зейн Малик, Сия, Холзи, Ник Джонас и Ники Минаж, през първата седмица от излизането й на музикалния пазар са продадени 123 000 албумни единици.

Саундтрак не е оглавявал класацията на „Билборд“ за албуми от август миналата година, когато музиката към комиксовата лента „Отряд самоубийци“ се позиционира на върха и запази първенството в продължение на две седмици, припомня изданието.

Второ място в албумния чарт на „Билборд“ заема певецът Бруно Марс с 66 000 продадени единици от тавата „24K Magic“. Първенецът от миналата седмица, рапърът Биг Шон, е отстъпил на трета позиция с 62 000 продадени единици от албума „I Decided“.

Челната петица в класацията Топ 200 на „Билборд“ за албуми се допълва от хип-хоп триото „Мигос“ с тавата „Culture“ и ритъм енд блус певеца Уикенд със „Starboy“.

Източник: БТА

 
 

Най-срамните моменти от „Оскар“-ите

| от chronicle.bg |

Преди 16 години на червения килим за раздаването на наградите „Оскар” певицата Бьорк се появи в меко казано нестандартно облекло – цялото й тяло беше обхванато от пера, а около врата й извиваше шия…лебед. Това, разбира се, не е най-шокиращият момент в историята на наградите „Оскар”.

Подготвили сме ви галерия с много, много срамни моменти, за които да се сещате в най-тежкия си ден и да знаете, че на тези звезди тогава им е било по-тежко. Спъване на сцената, извикване на грешно име или качване на сцената, без да разбереш, че наградата всъщност е за друг…

Унизителни моменти са съпътствали различни звезди през всяка от годините и ние сме ви подготвили само малка част от тях.

След като разгледате галерията, в главата ви е звучат следните реплики от  „Game of Thrones”: “Shame! Shame! Shame!” (превод: „Срам! Срам! Срам!”)

 
 

Новото MINI Countryman с нестандартна арт премиера в България

| от chronicle.bg |

Новото поколение на MINI Countryman беше представено с нестандартна арт изложба във PhotoSynthesis Art Center, с което моделът отбеляза официалната си премиера в страната.

Второто поколение MINI Countryman е с нова конструкция, която предлага разточително интериорно пространство, благодарение на увеличените си пропорции и дава възможност за пет пълноценни места за седене. Автомобилът е пригоден за всякакви пътни условия, благодарение на интелигентната система за задвижване на всички колела ALL4, а моделът се предлага с ново поколение двигатели и трансмисии. Централният уред за пръв път е с тъчскрийн функция и с увеличени размери на екрана до 8.8-инча. По-късно през годината се очаква и Plug-in хибридната версия на модела – MINI Cooper S E Countryman ALL4.

mini

Развивайки глобалната комуникационна концепция „Добавете истории“, която е фокусирана върху изживяванията, MINI Countryman е в центъра на арт проекта в ролята на авантюрист, готов за приключения и нови споделени моменти с близки и приятели.

mini

Специално разработената среда в галерията поставя не само новото MINI в центъра на преживяванията, но и развива автентичен сторителинг в три отделни арт инсталации.

В първата част на изложбата, наречена „Пътищата на другите“, са представени вълнуващи разкази на екстремни приключенци, обичащи природата и добрите истории.

mini

Сред разказвачите на истории са Янина Танева, основателка на „Фабрика за идеи“, фотографът Виктор Троянов, планинарят Йордан Георгиев и други. „Рецепти за приключения“ е вторият арт проект, който отвежда посетителите в атмосферата на българските села чрез интересни рецепти. Инсталацията е вдъхновена от книгата „Вкусна география“ на издателство „Точица“ и реализирана от колектив ЧАРК. Третият елемент на нестандартната изложба с името „Планината зове“ пренася посетителите чрез lifestream връзка на ски писти от целия свят, подбрани и аранжирани от студио Phormatik Visual Lab.

P90249106_highRes_the-new-mini-country

В проекта взимат участие колектив ЧАРК и Phormatic Visual Lab, които разработват визуалното оформление, сценографията на изложбата е поверена на Ева Вентова, а за куратори са поканени студио Комплект. Изложбата е първата по рода си нестандартна автомобилна премиера в сътрудничество с творчески екипи от различни области.

 
 

Началото на „La La Land“ през iPhone-a на Деймиън Шазел

| от chronicle.bg |

„La La Land“ обира награди като стой и гледай, а в събота предстоят и Оскарите.

Филмът, естествено, получи и известно количество критики. Лайтмотивът в тях е, че Райън Гослинг и Ема Стоун не танцуват и пеят като истински актьори в мюзикъл. Разбира се, възможно е играта на Гослинг и Стоун нарочно да е такава. Със сигурност обаче режисьорът Деймиън Шазел не е подценил мюзикъл мотивите във филма си.

Появи се видео от репетициите на началната сцена на филма, което Шазел заснема със своя iPhone. То показва усърдната репетиционна работа по парчето на магистралата в Лос Анджелис. На пресъздадена снимачна площадка актьорите изиграват сцената, а ние можем я да видим редом с оригинала.