Coca-Cola свали своя реклама едновремено от четири руски телевизионни канала

| от |

Американската компания Coca-Cola свали своя реклама едновремено от четири руски телевизионни канала, съобщават от вестник „Коммерсант“.

По думи на представителството на агенцията, закупила правата за рекламните спотове по телевизиите, тази стъпка е била предприета единствено от икономически съображения. Източниците информират, че не изключват и това решение да е свързано със санкциите на САЩ и Европейския Съюз срещу Русия. От началото на месец август, рекламните продукции на Coca-Cola се свалят и от екраните на каналите „РЕН ТВ“, „Пятый канал“, „Домашний“ и канал „Звезда“. Отбелязва се, че първите три са тясно свързани с банката „Россия“, която е включена в списъка на американските санкции, а четвъртия телевизионен канал принадлежи на Министерството на Отбраната на Руската Федерация.

„Тези четири медийни канала не подхождат много и не са удачни според маркетинга за целевата аудитория на всички продаващи се продукти на „Coca-Cola“. Затова именно рекламодателят е решил да предприеме преразпределение на сумите в бюджетите им.“ – е пояснил Юрий Борисовский, представител на агенция „MediaVest“, които закупуват телевизионни реклами за американската компания.

Директорът по външни връзки на руския офис на „Coca-Cola“ – Анна Козловская е подтвърдила тази информация. По нейни думи, в компанията са решили да се концентрират на други ключеви федерални, а и на доста по-ефективни за наличната целева аудитория канали.

Местната статистика за „Coca-Cola“:

В края на месец юли е публикувана информация, че приходите на компанията „Coca-Cola“ за първото полугодие на 2014 година са спаднали с 2%, тоест до 5,5 милиарда долара. Най-негативно влияние на този показател е повлияла реструктуризацията на правилата за соковия бизнес на територията на Руската Федерация, и в крайна сметка на местна почва е била зафиксирана загуба от 25 милиона долара.

 
 

Суетата на Оскарите: снимки от червения килим

| от chronicle.bg |

Тези Оскари вероятно ще останат в историята с небивалия гаф по време на връчването на наградата за най-добър филм.

A може би все пак и с победителите. Тук няма да разсъждаваме по въпросите за изборите на Академията, качеството на воденето на Джими Кемъл и справедливостта на наградите -а ще се фокусираме върху блясъка и външния вид на звездите.

Вижте в галерията най-интересно, стилно или скандално облечените звезди.

 
 

Оскари 2017: Филм на Pixar – предпочетен пред „Сляпата Вайша“ на Тео Ушев

| от chronicle.bg |

Теодор Ушев не беше избран да получи „Оскар“ за късометражния си анимационен филм „Сляпата Вайша“.

Работещият в Канада български аниматор се състезаваше с още 4 заглавия за престижното отличие, но на церемонията тази нощ беше награден Piper на хитовото студио Pixar.

„Сляпата Вайша“, разказващ за момиче, което нe може да живее в настоящето, защото с едното си око гледа в миналото, а с другото в бъдещето, направи премиерата си на „Берлинале“ през миналата година и вече има над 20 награди – включително на възрастното и детското жури на международния фестивал за анимация в Анеси, „Сребърен Пегас“ от фестивала „Аниматор“ в полския град Познан, и голямата награда за анимация на най-стария щатски фестивал в Чикаго.

„Сляпата Вайша“ е базиран на разказ на Георги Господинов, а Теодор Ушев ще продължи сътрудничеството си с писателя, включително по пълнометражна анимация по романа „Физика на тъгата“.

Вижте и кои са другите победители. 

 
 

Какво прави Стефан Икога, когато си забрави телефона вкъщи?

| от chronicle.bg |

774

Стефан Икога е име, което трудно се разбира, но бързо се запомня. Той е онзи човек със солено чувство за хумор и смартфон в ръка, чиито статуси във Facebook често шервате в социалните медии.

Пише и поезия, която чете задължително от екрана на телефона си, задължително пред тълпи от верни фенове, докато създава нови такива.

Нямаше как да не проверим и какво друго крие в телефона си освен поезия. Той е новият гост в рубриката на Chronicle и Samsung.

Кой е последният набран номер в телефона ти?

0877 08 40 5*

Най-известният човек в телефонния ти указател?

Августин Господинов.

За какво най-често използваш мобилния си телефон?

Скролвам фийда във Facebook и гледам League of Legends клипчета в Youtube.

Как реагираш, когато го забравиш вкъщи?

Зависи от разстоянието, което съм изминал, преди да забележа.

Вариант 1: Ако съм близо до вкъщи, притичвам, повдигайки си падащия панталон, изпускайки тролея, псувам, местя котката от стая в стая, намирам телефона, будя Люба, тя ме мрази, но дори пожар да стане, когато съм в тролея и имам дисплей за зяпане – totally worth.

Вариант 2: Не съм близо до вкъщи. Викам си наум : Е*и му майката, животът да го духа.

Приложението, без което не можеш?

Една програмка, на която логото и е „W“ на черен фон. На нея пиша всякакви неща – пазарски списъци, рими, разкази, хрумки. Та, без него или без нек‘во подобно на него, не мога.

Коя е твоята социална медия?

facебог.

 
 

Защо лентите на adidas са вертикални на панталоните, а тези на обувките са под ъгъл?

| от chronicle.bg |

Е, ето ви още една разбулена мистерия, благодарение на интернет.

Замисляли ли сте се защо панталоните adidas имат вертикални ленти, а тези на обувките са под ъгъл?

Явно някой го е направил и благодарение на дискусии в социални мрежи като reddit и imgur, една теория изплува като най-често срещаната.

Както може да се види от снимката, когато човек е клекнал, линиите от панталона биват перфектно продължени от тези на обувките.

Но това не е всичко.

Други забелязаха, че долната част на горнищата adidas също имат ленти. Но те са хоризонтални. И точно в тази поза изглеждат като началото на тази изключително интересна конфигурация.

Разбира се, теорията не е официално потвърдена от спортния гигант, но има смисъл, нали?

Имате да допълните нещо? Направете го в секцията за коментари.