Бяла, достъпна и удобна

| от Спонсорирано съдържание |

Това да имаш пари в правилния момент винаги е добре. Независимо дали става дума за пазаруване в хранителен магазин или покупка на нова пералня. Същевременно в последните години все повече хора, особено в големите градове, се отказват от кеш разплащанията. Онлайн търговията „заразява“ всички – не само по-младите, както беше доскоро, а и по-възрастните. Именно затова е удобно човек да разполага с кредитна карта.

Получаването на такава обаче е сложен процес – одобрение, издаване, получаване на картата, инвестиране във време за посещения на офиси и накрая – плащане на какви ли не такси. Решение на именно този проблем търси Цветан Кръстев – съосновател и управител на Access Finance („Аксес Файнанс“ ООД). Самият Кръстев е завършил магистърска програма „Икономика на отбраната и сигурността“ в УНСС, а професионалният му път е преминал във водещи финансови институции, където се е занимавал с широк спектър от дейности.

При създаването на Access Finance, с колегите му работят върху иновативен продукт, който да бъде наистина от полза за потребителите. Екипът установява, че клиентите имат нужда от удобен и масов инструмент за картови разплащания. Именно вследствие на тези наблюдения се появява Бяла Карта – кредитна карта, различна от тези, които познаваме.

Защо точно бяла?

Наричат я „бяла“, защото от компанията, която предлага продукта, са открити с клиентите си през цялото време, за да са сигурни, че потребителите остават доволни от платежния инструмент.

„Още, когато създавахме нашата бизнес концепция, се фокусирахме върху това да бъдем открити към нашите клиенти, да бъдем честни в комуникацията и отношенията си с тях. Знаете, че бялото се свързва с тези качества. Затова си казахме: „Защо не Бяла Карта?“, разказва Кръстев.

На пръв поглед Бяла Карта е стандартна международна кредитна карта, но всъщност е нещо повече от това. Тя дава възможност на по-широк кръг от потребители да имат кредитни карти. Няма такса за издаване, обслужване и закриване. Освен това, за да бъде издадена, потребителят не трябва да посещава офиси, да подава документи – всичко става дистанционно – по телефона или онлайн, а картата се получава безплатно по куриер на посочен от потребителя адрес. Погасяването също е максимално улеснено – клиентите могат да си внесат дължимата по картата сума във всяка банка или на места, на които плащат сметките си за комунални услуги.

„Имаме и редица други интересни предимства, като например това, че ние покриваме вместо клиента таксите за тегления от банкомат, които всъщност са един от основните разходи при ползване на една кредитна карта, както и таксите за издаване и обслужване на картата“, казва Кръстев.

Максималната сума, от която могат да се възползват потребителите, е 3000 лева. Какъв кредитен лимит ще бъде отпуснат се определя в зависимост от извършената оценка на кредитоспособност на клиента. Този процес е в основата на принципите за отговорно кредитиране, от които се ръководи компанията. Целта е от една страна да се предостави възможност на всеки човек да получи право на достъп до финансови услуги, а от друга – предоставянето на средства да се извършва разумно, като се вземат предвид финансовите способности на клиента.

Възможност за всички

Една от основните разлики с другите кредитни карти на пазара е, че всичко става дистанционно. При интерес, клиентът заявява своето желание за карта по телефон или онлайн. След одобрение картата се получава по куриер. Но не само това. Обичайно при традиционното финансиране са налице по-рестриктивни условия за отпускане на кредитна карта, докато при Бяла Карта се търси възможност и за клиенти с по-ниски доходи, с по-нисък социален и финансов статус, както и такива, които в миналото си са имали недобра кредитна история. „Ние сме алтернатива и ново начало за тези хора. Бяла Карта е за тях – това е и основното ни послание в рекламната кампания, която се излъчваше доскоро.“ – допълва Кръстев.

Кой ползва кредитна карта

Обратно на всеобщото мнение, потребителите в България никак не са консервативни. Въпреки че пазарът по отношение на картовите продукти и разплащания е все още неразвит в сравнение с други пазари, той има много потенциал.

„В последно време се забелязва нарастване на обема на картовите разплащания. Oчевидно е, че те навлизат бързо в ежедневието на хората. Развитието на он-лайн търговията също ще допринесе  за допълнителен тласък в развитието и потреблението на този тип продукти.“, казва Кръстев. Според него не е далеч моментът, в който кредитната карта ще стане част от всекидневието у нас, подобно на развитите западни общества.

Доверието е на първо място

За Цветан Кръстев доверието е най-ценно и това си личи не само от името на Бяла Карта. Според него е важно не просто продуктът да привлича клиенти, а и те да останат доволни. Затова и Бяла Карта се стреми към коректни и дългосрочни отношения с потребителите. Всеки от тях има собствен акаунт мениджър, на когото може да се обади при нужда и да го попита за всичко, което го интересува. С цел максимално улеснение и прозрачност, към всяка Бяла карта са приложени и полезни съвети за най-ефективното й ползване.

„Клиентът трябва да знае кой стои срещу него, трябва да знае името, което стои срещу него и единственият начин за дългосрочни отношения е доверието. Утвърждаваме се като надежден партньор за потребителите, благодарение на нашия подход – винаги сме до тях, представяме детайлно параметрите на своите продукти, прилагаме професионални стандарти и норми, които съответстват на най-добрите европейски практики в тази област“, подчертава Кръстев. Може би на това се дължи успехът на компанията му до момента. Тя е на българския пазар от 2013 година и досега от продукта й са успели да се възползват вече над 40 000 клиенти. Екипът на Бяла Карта обаче не мисли да спре дотук. Наскоро са предложили и нов продукт, предназначен изцяло за студенти. От него могат да се възползват както редовно, така и задочно учещи, независимо от това кой курс са, при спазване на принципите за отговорно кредитиране.

През следващата година се планира разширяване на продуктовото портфолио на финансовата институция, като на клиентите ще се предлагат последните тенденции при електронните разплащателни инструменти в технологично отношение. В краткосрочен план от Access Finance планират да стъпят на външнипазари  в ЕС.

 Спонсорирано съдържание

 
 

Spotify отказа да купи SoundCloud за 535 млн. паунда

| от chronicle.bg, по nme.com |

Spotify излезе от преговори да придобие сайта за аудио записи SoundCloud.

Преговорите започнаха по-рано през годината, но след като SoundCloud обяви 70 милиона долара загуби за последните 2 години и двама от директорите на компанията отбелязаха, че „има материални несигурности около бизнеса“, Spotify реши да се откаже.

Друга причина, поради която компанията се е отказала от покупката, е че тя може да повлияе зле на предстоящото й появяване на стоковия пазар. Това се очаква да стане някъде през 2017 година.

SoundCloud е пуснат през 2007 година и от тогава е успял да привлече 175 милиона потребители месечно. Всяка минута на сайта се качват средно по 12 часа музика. Най-големият инвеститор в сайта е социалната мрежа Twitter.

 
 

„Смелата Ваяна“ продължава да е най-гледаният филм у нас

| от |

Анимацията „Смелата Ваяна“ е най-гледаният филм у нас, сочат обобщените данни от киносалоните. Приключението на дъщерята на вожда Туи в търсене на неоткритото в океана е гледано от вече 36 712 зрители и има 334 466 лева за десетте дни на екраните.

На втора позиция е първата премиера от миналата седмица – петият по ред „Подземен свят: Кървави войни“. Новите приключения на вампира Селин в търсенето на примирие с върколаците са гледани от 10 238 зрители и имат 107 433 лева приходи за първите три дни у нас.

Трети по ред сред най-гледаните филми е втората премиера от миналия петък – екшънът на Робърт Земекис с Брад Пит и Марион Котияр „Съюзени“. Шпионската афера, започнала през 1942 година в Казабланка и продължила в Лондон с изпитанията на размирното време, е гледана от вече 14 117 зрители и има 129 660 лева приходи от билетите им.

Четвърта позиция е за филма по книгата на Дж. К. Роулинг отпреди 15 години – „Фантастични животни и къде да ги намерим“. Приключението на героя на Еди Редмейн в общността на вещици и магьосници в Ню Йорк през 20-те години на миналия век е гледано от вече 61 105 зрители и има 634 898 лева приходи за 17-те дни на екраните у нас.

Пето място е за анимацията „Тролчета“. Историята за пътя към щастието и за готовността да стигнеш много далеч, за да го постигнеш, е гледана от 102 55 зрители и има 890 163 лева приходи за месец и половина на екраните у нас.
Шеста позиция е за третата премиера от миналия уикенд – комедията на Уди Алън „Cafe Society“. Случващото се през 30-те години на миналия век в Холивуд и Ню Йорк с Боби Дорфман е гледано от 2 879 зрители и има 28 044 лева приходи от тях за първите три дни на екран у нас.

Седма позиция е за комиксовия екшън „Доктор Стрейндж“. Филмът за неврохирурга д-р Стрейндж, който след автомобилна катастрофа става свръхмагьосник, е гледан вече от 91 869 зрители и има 968 004 лева приходи за месец на екраните у нас.

Осма позиция е за премиерната от миналия петък биографична драма „Флорънс“. Разказът за богатата нюйоркска светска дама Флорънс Дженкинс, която има желание да бъде оперна звезда, въпреки фалшивото си пеене, е гледан от 2 023 зрители и има 28 044 лева приходи за първите три дни на екраните у нас.

На девета позиция сред най-гледаните филми е „Първи контакт“, създаден по разказа на Тед Чианг от 1998 година. Срещата на д-р Луиз Банкс с извънземните екипи, за да се разбере дали идват с мир или са заплаха, е с 26 969 зрители и има 224 241 лева приходи за месец на екраните у нас.

Десета позиция е за петата премиера от миналия уикенд – филмът на Мел Гибсън „Възражение по съвест“. Нетипичната военна история на редник Дос, превърнал се в легенда сред другарите си, е гледана от 1 456 зрители и има 12 824 лева за трите дни на екраните у нас.

 

 
 

Усмихнатата Денина Мартин

| от Спонсорирано съдържание |

Денина Мартин е сред известните модни блогърки у нас – усмивката е нейна запазена марка. Усмихва се искрено и постоянно. Говори кратко, точно и ясно и винаги изглежда добре.

Нейното малко, лично интернет пространство се казва Purely Me by Denina Martin – вече сме ви разказвали за него.

„Обичам модата и то много, но това, което ми доставя най-голямо удоволствие, са пътешествията. Те ме зареждат и правят щастлива, защото човек е човек, когато е на път. Ако имаше как, щях през седмица да съм на различно място!“, казва Денина.

20161116-DSC_2366

Имаме предизвикателство към нея – да избере няколко аксесоара от новата колекция на Folli Follie и да даде идеи за преобразяване на зимата. Денина посреща своите последователки тази събота в мол “Сердика” в магазина на Folli Follie от 12 до 15 часа, където всеки клиент ще получи отстъпка от 30%.
Folli Folli е единствената световна марка, която се осмелява да излезе от стандартния печеливш по определение образ на жената вамп и да го замени с този на слънчевите момичета.

„От колекцията на Folli Follie избрах бижута и аксесоари в два различни стила. Единият сет е подходящ за ежедневието и се състои от романтични модели в златисто и бежова чанта с характерната закопчалка-детелина, която ми е изключително любима“, казва тя.

Денина следва максимата “колкото по-малко, толкова по-добре”. Спира на бежова чанта за ежедневието и голям пръстен като акцент за средния пръстен на лявата си ръка.

20161116-DSC_2339

„Другият сет, който избрах, се състои от празнични и женствени бижута в сребро и камъни, особено подходящи за вечерно излизане. Последните допълних в класическа комбинация – с червена мини чанта, която носи силен женствен заряд.” Чантата е ярко червена и придава акцент на тоалета й решен в тъмно.

20161116-DSC_2322

Към нея добавя тъмни очила  и часовник.

20161116-DSC_2411

Денина умее да комбинира много пръстени – в нашия случай три броя, единият от тях доста смел. Съчетава ги с дълги обеци.
„Това, което прави едно бижу наистина уникално е жената, която го носи“, казва Денина.

20161116-DSC_2341

Питам я за любимата й модна тенденция за тази и предстоящата година. 2017-а чука на вратата и е добре хората, потънали в модни дилеми да бъдат подготвени. „Този сезон must-have за мен са малките структурирани чанти. Те са красив акцент, който не просто допълва визията, а и я прави много по-впечатляваща.

А как би разнообразила зимата? – „С цветове. Аз съм явлен привърженик на цветовете и вярвам, че те зареждат с добро настроение.“
Макар зимата, макар да е толкова неудобна за носене, няма как да не се съгласим.

20161116-DSC_2395
Снимките са с бижута и аксесоари на Folli Follie.

 
 

Тъмнокожа моделка имитира традиционни модни кадри

| от chronicle.bg |

Не само Холивуд има проблем с липсата на разнообразие за предлаганите роли, заради което лица с различни черти или по-напреднала възраст се оказват без работа. Оказва се, че подобен проблем има и в света на модата. По тази причина африканският модел Деде Хауърд пресъздава култови модни кадри на големи компании. Тя обаче поставя всички известни снимки пред „черното огледало“, което им дава различен прочит.

„Всеки ден сме бомбардирани с ярки реклами, билбордове и телевизионни реклами, които се опитват да ни вдъхновят да купим продуктите, които излизат на пазара. Нещо, което винаги ме е притеснявало, когато гледаме тези реклами е, че рядко на тях виждаме тъмнокожа жена. Когато бях момиче, винаги се чудех защо големи брандове като Gucci, Chanel, Luis Vuitton, Guess и много други рядко използват тъмнокожи модели? И ако го правят, много малък процент тъмнокожи модели успяват да пробият, но групата им остава до голяма степен без промяна в дълъг период от време“, пише тя в сайта си.

Според нея повече видимост на хората от „всички раси, независимо дали са бели, черни, азиатци, латиноси и др.“ ще помогне на всички да повярваме в потенциала си. Тя отбелязва още, че тъмнокожите рядко са представяни в добра светлина в медиите, но за сметка на това безброй пъти се съобщава за застрелването или ареста на поредния тъмнокож.

Вижте интерпретациите на Деде на модни кадри, в които се бори със стереотипите.