bTV два пъти по-гледана през месец август в сравнение с Нова телевизия

| от |

„Тази сутрин” и bTV Новините са безспорен фаворит сред хората на възраст 18-34г. с над 2 пъти повече зрители в сравнение с конкуренцията.

Програмата на bTV през месец август е била предпочитаният избор на телевизионната аудитория според ГАРБ. Среднодневният аудиторен дял на медията е над два пъти по-висок в различните групи (All4+ и 18/34) и 1.9 пъти при 18/49г. в сравнение с този на Нова, съобщават от bTV.

Каналите bTV Action и bTV Comedy също отчитат нарастване в аудиторния си дял при младите (18-34г.) за месец август спрямо предходния юли. При bTV Comedy увеличението е 1,5 пъти, а при екшън каналът от медийната група е 1,8 пъти. bTV Action отчита двойно увеличение и при мъжете. Срещата реванш между Лудогорец и Стяуа, излъчена по bTV Action влиза сред първите 5 най-гледани програми при младите зрители (3 място при 18-34г. и 5 при 18-49г.).

rating morning

В най-горещия летен месец в класацията топ 50 влизат 38 предавания на bTV, 2-те срещи между Лудогорец и Стяуа (bTV Action), 6 програми на Нова ТВ (от 25 позиция надолу), 1 на БНТ и три на ТВ7. Сред най-предпочетените програми на bTV в класацията влизат предаванията „Тази сутрин”, „120 минути”, „Лице в лице”, „bTV Репортерите”, bTV Новините, както и голяма част от филмовите заглавия в програмата на медиата.

В съревнованието между новините на различните телевизии bTV Новините в 19.00 часа убедително запазват водещата си позиция и тенденция за привличане на повече зрители (TG 18-34 и 18-49) в сравнение с централната емисия на втория по гледаемост канал и отчита над 2 пъти по-висок аудиторен дял в сравнение с този на Нова (2,8 пъти при All, 4+; 2,4 пъти при 18-34 и 2,2 пъти при 18-49). Сутрешният блок на bTV „Тази сутрин” пък е два пъти по-гледан от младите зрители и отчита 114% по-висок аудиторен дял в таргет групата 18-34г. в сравнение със сутрешния блок на Нова.

rating news

През месец август централната емисия на bTV Новините отчита увеличение в аудиторния си дял спрямо предходния юли, докато аудиторния дял на централната емисия на Нова – спада.

 
 

Най-срамните моменти от „Оскар“-ите

| от chronicle.bg |

Преди 16 години на червения килим за раздаването на наградите „Оскар” певицата Бьорк се появи в меко казано нестандартно облекло – цялото й тяло беше обхванато от пера, а около врата й извиваше шия…лебед. Това, разбира се, не е най-шокиращият момент в историята на наградите „Оскар”.

Подготвили сме ви галерия с много, много срамни моменти, за които да се сещате в най-тежкия си ден и да знаете, че на тези звезди тогава им е било по-тежко. Спъване на сцената, извикване на грешно име или качване на сцената, без да разбереш, че наградата всъщност е за друг…

Унизителни моменти са съпътствали различни звезди през всяка от годините и ние сме ви подготвили само малка част от тях.

След като разгледате галерията, в главата ви е звучат следните реплики от  „Game of Thrones”: “Shame! Shame! Shame!” (превод: „Срам! Срам! Срам!”)

 
 

Всички обичат Дакота

| от chronicle.bg |

Хана Дакота Фанинг е едно от златните деца на Холивуд, на чието израстване е станал свидетел целият кино свят.

Дакота, която навършва 23 днес, е родена в семейството на Стивън Фанинг – бивш бейзболист и Джой Фанинг, професионална тенинстка. Майка й искала да я кръстят Хана, а баща й държал на Дакота. Така на бял свят се появява Хана Дакота, наричана от приятелите си и известна в киното като Дакота.

Фанинг става актриса на петгодишна възраст, когато се появява в телевизионна реклама на лотарията в щата Джорджия, заедно със знаменития музикант Рей Чарлс. След това е избрана за реклама на прах за пране.

Следва участие в касови фирми като „Мъж под прицел“ с Дензъл Уошингтън, „Криеница“ с Робърт де Ниро, „Война на световете“ с Том Круз, тийн вамп сагата „Здрач“ др.

Фанинг е една от най-богатите тийнейджърки и една от най-добре облечените звезди на червения килим.

Черпим ви с ултра доза сладост и красота в галерията, показваща различни моменти от кариерата й.

 
 

H&M промотира албум на поп сензацията Зара Ларсон с нова колекция

| от Спонсорирано съдържание |

H&M започна колаборация с поп звездата Зара Ларсон по случай първия й албум. Зара е сред 30-те най-влиятелни тийнейджъри в света според класацията на списание Time.

H&M ще промотира предстоящото излизане на албума “So Good” на дигиталните екрани във всички магазини на марката по света от днес до официалното му представяне на 17 март. Онлайн клиентите на H&M имат възможността да запазят предварително албума на hm.com, което ще гарантира автоматичното му добавяне в Spotify профилите на почитателите на Зара Ларсон в деня на световната премиера.

„Изключително щастлива съм, че ще осъществим този проект заедно с H&M. Винаги съм била сред почитателите на марката, защото тя е точно толкова забавна и привлекателна, колкото и достъпна за младите момичета, а това са основни неща за мен. Също така, екипът е толкова приятен за работа, че нямам търпение да споделя какво успяхме да сътворим заедно!”

Колаборацията също включва ексклузивна капсулна колекция, разработена в колаборация между Зара Ларсон и дизайнерския екип на H&M. Колекцията е отражение на личния стил на звездата – съчетава успешно елементи от стрийт облеклото с препратки към сценичните й костюми.

Капсулната колекция Zara Larsson><H&M ще откриете в избрани магазини и онлайн от 18 май. В България ще я откриете в магазин H&M на бул. Витоша 6, както и онлайн.


 

 
 

Ще пращаме пари през Facebook

| от chronicle.bg |

Компанията за трансфер на пари TransferWise ще пусне нова услуга, която позволява потребителите на Facebook да изпращат пари през Messenger.

Лондонският стартъп заяви, че програмата вече е готова и че тя ще позволи по-лесна комуникация с бизнеса, както и по-лесно пазаруване.

За сега услугата работи в САЩ, Великобритания, Канада, Австралия и Европа. Facebook има такава опция, но тя работи само в САЩ. TransferWise ще разшири тази възможност за цялото земно кълбо.

Социалната мрежа „отвори“ Messenger за външни програмисти, които да правят т. нар. чатботове (каквато е и въпросната услуга) с идеята да достигне до още повече хора по света. С напредъка на изкуствения интелект много фирми, включително и банки, се надяват скоро да подобрят обслужването на клиенти именно по този начин.

TransferWise е основана през 2011 година от двама приятели естонци Таавет Хинрикус и Кристо Каарман (Taavet Hinrikus и Kristo Käärmann), на които им писнало от високите такси, които искали банките, за финансови трансфери. Днес компанията е оценена на над 1 милиард долара и е подкрепена от няколко огромни инвеститори от Силиконовата долина.