Beefeater пише новата история на Лондон

| от |

Добре познатият на българите джин Beefeater изненадва с лимитирана серия бутилки, вдъхновена от космополитния дух на английската столица. Бутилката, която може да се намери на 26 пазара по света е с уникален дизайн, който съчетава патриотизма с ексцентричността на модерен Лондон като част от голямата кампания #MyLondon. С тази кампания, която показва живота на истинските и интересни лондончани, Beefeater отново демонстрира, че Лондон е неговата запазена територия.

В България, лимитираната бутилка на Beefeater, може да бъде намерена в големите търговски вериги, а състезанието за уникални дизайни на бутилка продължава на фейсбук-страницата на марката

visual-1-chr

Връзката на бранда с лондонските йомени – повече известни като Бийфитъри, е олицетворена с изрязан силует, в който са преплетени емблематични за Лондон места, култури и хора. Кампанията #MyLondon показва космополитния град през погледа на хора, дошли тук от цял свят и намерили дом извън дома – Джъстин, Вероника, Куан Ши, Диего, Наталия.

Един от тях е Justin O’Shea. Джъстин сега е търговски директор на онлайн бутик и една от най-разпознаваемите модни икони на Лондон. Често разказва историята как идвайки от Австралия в продължение на 10 години е нямал какво да носи на гърба си, а вече скромно определя стила си като „скучен“, казвайки: „гардеробът ми се състои само от костюми и ризи“. Приятелката му Вероника Хейлбрюнер е бивш моден редактор на няколко немски списания и също има безпогрешен стил. Точно заради това двамата са сред любимите двойки на модните и street style фотографи.

JC Iglesias, бранд директор на марката споделя: Beefeater отдавна е признат навсякъде по света, благодарение на многото си награди и неповторимия си вкус, който просто не можеш да объркаш, но също така и с това, че поддържа неразделна връзка с Лондон – град, който вдъхновява любителите на джина по цял свят. Като единствения сух джин в света, който все още се произвежда в Лондон, ние искахме да отпразнуваме съвременното, традиционното и ексцентричното с новата си бутилка. Определено останахме доволни от резултата.

Повече за кампанията #MyLondon: http://www.beefeaterginmylondon.com/

 
 
Коментарите са изключени за Beefeater пише новата история на Лондон