Axel Springer купува Business Insider

| от chronicle.bg |


Немският медиен гигант Axel Springer обяви във вторник, че се е договорил да купи 88% от новинарския уеб сайт с бизнес насоченост Business Insider за 343 млн долара.

„С придобиването на Business Insider продължаваме стратегията си за разширяване на цифровия пазар, както и по-рано обявихме, инвестирайки в интернет медии в англоговорящите региони на света“, съобщи Матиас Дьопфнер, главен изпълнителен директор на Axel Springer.

Хенри Блоджет, основател на Business Insider и главен изпълнителен директор, заяви: „Имаме огромно уважение към ангажимента на Axel Springer за независима журналистика и към глобалната визия на компанията за бъдещето.“

Според условията на сделката  Блоджет ще запази позицията си на главен редактор, а Джули Хансен тази на главен оперативен директор в Business Insider.

Сделката подлежи на одобрение от регулаторните органи. Axel Springer вече притежава 9% от Business Insider, основан през 2007 г.

В изявлението за придобиването се казва: „Добавянето на 76 милиона уникални посетители месечно от Business Insider ще увеличи цифровата аудитория на Axel Springer в света с 2/3, което е около 200 милиона потребители, това прави компанията една от шестте най-големи дигитални издатели в световен мащаб.“

Базираната в Берлин компания Axel Springer е една от най-големите европейски цифрови издателства. Притежава Bild, най-големия германския ежедневник, както и други медии, има също значителни дялове в онлайн списанието Ozy.com , както и в новинарския сайт Mic.com, фокусиран върху поколението на хилядолетието. През април влезе в партньорство с Politico, европейското издание за политически публикации.

Придобиването на Business Insider е последната от бързата поредица продажби на сайтове за новини и развлечения, свързани със „старите“ медийни къщи. Миналия месец NBCUniversal заяви, че е инвестирала 200 млн долара във Vox Media. След сделката Vox е оценена на 1 млрд долара, съобщава Re / Code. NBCUniversal също обяви, че ще инвестира още 200 милиона долара в BuzzFeed, оценена на 1.5 милиарда долара, според Re / Code.

 
 

Анимираната симфония на живота

| от chronicle.bg |

Кратката форма в киното е обект на внимание от хиляди режисьори и аниматори по света.

Днес пък е петък – ден като никой друг. Затова ще ви покажем „Symphony no. 42″ – една късометражка, която ни представя 47 нерационални сцени за връзката между човек и природа.

 

Symphony no. 42 from Reka Bucsi on Vimeo.

 
 

H&M промотира албум на поп сензацията Зара Ларсон с нова колекция

| от Спонсорирано съдържание |

H&M започна колаборация с поп звездата Зара Ларсон по случай първия й албум. Зара е сред 30-те най-влиятелни тийнейджъри в света според класацията на списание Time.

H&M ще промотира предстоящото излизане на албума “So Good” на дигиталните екрани във всички магазини на марката по света от днес до официалното му представяне на 17 март. Онлайн клиентите на H&M имат възможността да запазят предварително албума на hm.com, което ще гарантира автоматичното му добавяне в Spotify профилите на почитателите на Зара Ларсон в деня на световната премиера.

„Изключително щастлива съм, че ще осъществим този проект заедно с H&M. Винаги съм била сред почитателите на марката, защото тя е точно толкова забавна и привлекателна, колкото и достъпна за младите момичета, а това са основни неща за мен. Също така, екипът е толкова приятен за работа, че нямам търпение да споделя какво успяхме да сътворим заедно!”

Колаборацията също включва ексклузивна капсулна колекция, разработена в колаборация между Зара Ларсон и дизайнерския екип на H&M. Колекцията е отражение на личния стил на звездата – съчетава успешно елементи от стрийт облеклото с препратки към сценичните й костюми.

Капсулната колекция Zara Larsson><H&M ще откриете в избрани магазини и онлайн от 18 май. В България ще я откриете в магазин H&M на бул. Витоша 6, както и онлайн.


 

 
 

Имат ли значение килограмите за външния вид?

| от chronicle.bg |

Когато стане дума за отслабване, повече хора разчитат на кантара да измерва резултатите им. Но тази майка и фитнес блогър доказва в Instagram профила си, че килограмите са просто цифра.

Ейдриън Осун споделя с последователите си „преди и след“ снимки на нейната драматична трансформация, която се случва благодарение на вдигане на тежести и пост. Въпреки огромната разлика в тялото й, Ейдриън губи точно 1 килограм.

„Кантарът не мери мазнините и мускулите, а показва общото тегло“, пише тя.

Тя топи мазнини и трупа мускули, а резултатите, които постига са супер впечатляващи. Разлика в теглото: точно един килограм. Може да я следвате в Instagram профила й тук.

А в галерията погледнете за каква разлика става въпрос.

 

 
 

Изследване: Kои професии са най-склонни да изневеряват?

| от chronicle.bg, по БТА |

Много хора свързват професията на медицинската сестра с дълги работни часове и грижа за пациентите. В мъжките представи униформената дама е обект на сексуални фантазии. Резултатите от ново проучване, направено във Великобритания, показват, че жените с тази професия са сред най-големите кръшкачки сред трудещите се дами, пише в. „Дейли експрес“.

Допитването, обхванало над 5000 потребителки на сайта за извънбрачни запознанства Victoria Milan показва, че жените, упражняващи определени професии, са по-склонни да изневеряват. Най-често рога на съпрузите или приятелите си слагат дамите, заети във финансовата сфера – банкерки, брокерки, анализаторки. На второ място са дамите, изявяващи се в сферата на авиацията – жени пилоти и стюардеси. На трето място са медицинските сестри и останалите професионалистки, работещи в здравеопазването.

В Топ 10 на кръшкачките намират място също служителките в сферите на бизнеса (изпълнителни директорки, мениджърки, секретарки), спорта (атлетки, инструкторки, служебни лица), изкуствата (музикантки, модели, актриси, фотографки), нощния живот (жени диджеи, танцьорки, сервитьорки), правото (адвокатки, секретарки, прокурорки, съдийки), комуникациите (журналистки, пиарки) и в други сектори.

Анкетата показва също, че две трети от неверните дами се възползват от възможностите, които им се предоставят на работното място, за да слагат рога на партньорите си.