Ако адвокатите бяха водещи

| от |

Сигурно сутрешните блокове щяха да бъдат особено скучни. Ако пък прокурорите бяха продуценти щяха ли да ги уволнят, заради ниския рейтинг? Засега нито едните, нито другите проявяват особено усърдие за по-бързото развитие на сюжетните линии. Филмът се очертава балкански, без излаз към европейски интерес.

И защо действието се пренесе от Виена в Белград? Дали защото сръбските власти са получили със закъснение документите от българските или защото полицията била по петите на Василев часове, преди да се предаде.

Двама адвокати залагаха по телевизорите колко може да продължи сюжета. Според Марковски, с протакането няма да му се получи на Василев, според Константин Симеонов, протакането може да продължи до две години.Безспорно адвокатът на Василев огря по телефона във всички телевизори.

Кожата на един банкер не е само негова, а и на банката. По темата пък Кольо Парамов продължава със старанието си за гостуване.
И защото срещу Василев имало не от днес и вчера заплахи, той решил да се предаде.

Можем само да очакваме влизането му в някоя от къщите, защото за оцеляване е късно.

Интересна и доста подценявана тема са рекламните блокове. Най-осезаемо е присъствието на две партии, на ДПС и на Бареков. Доста любопитно е и има ли водеща и поддържаща роля.

Има още едно друго усещане, че Цветан Василев списва повечето от актуалните сюжети в телевизорите, но тече борба за плурализъм и  други сценаристи да се включат. Бедата им е, че няма как да излязат от анонимност.

Залагането, че  Василев щял да излезе срещу подписка днес започна първо в електронните издания на вестниците. Оказа се, че стана много бързо. Поне това се „изясни”. Малко неудобно щеше да бъде виенския съд да го пусне и това е причината да мигрира от Виена в Белград.

Прокуратурата била получила вест, че Цветан Василев се е предал и готвела документите за екстрадицията.

Как всичката тази информационна какафония прави хората информрани не е ясно. Единственото ясно е, че патриотично ще коментираме съдията от снощния мач.

И, че Калинките вече излизат на пазара, защото не ги оценяват. Това каза Калина Крумова, след писмото си в социалната мрежа от снощи.

 
 

Air France приветства първия си Boeing 787

| от CHR Aero |

На 2 декември, в 9 часа сутринта, Air France приветства първия си Boeing 787. По този повод, и според обичая, пожарникарите на летище Париж-Шарл де Гол посрещнаха самолета с традиционен поздрав с вода.

Франк Тернер, изпълнителен директор на Air France, заяви: „Това е голяма гордост и чест за нас, днес да посрещнем в Air France първия Boeing 787 и 9-ти в групата Air France-KLM. Boeing 787 бележи нов етап в модернизацията на флота ни и ще предложим на нашите клиенти най-добрите продукти на Air France „.

Air France предлага най-доброто на борда на Boeing 787:

– Най-новите салони на борда Air France: лукс в бизнес класата (30 места), комфорт за всички в новата Premium икономична (21 места) и в икономичната (225 места) класи;
– Wi-Fi връзка на борда, адаптирана към изискванията и навиците на клиентите (от 20MB до 200MB, на цени от 5 до 30 евро);
– Допълнителен комфорт и пространство с най-новите кресла в Premium икономичната класа;
– 30% по-големи люкове, в сравнение с подобни самолети;
– По-високи нива на влажност по време на полет за по-голям комфорт при пътуване.

Този самолет от ново поколение има и някои много важни преимущества:
– Разходът на гориво е намален с около 20% в сравнение с предходното поколение самолети, което намалява влиянието от поредно увеличение на цената на горивото;
– Значително намаляване на емисиите на CO2 (около 20%), както и емисиите на шум.

Boeing 787 на Air France ще направи първия си търговски полет до Кайро на 9 януари 2017.

Компанията ще посрещне втория си самолет през април 2017 г., който ще лети до Монреал от 1ви май, 2017.

 
 

Как се разказва за живота на Румена Воевода

| от chronicle.bg |

Все по-малко време остава до премиерата на новия филм на Зорница-София „Воевода“ за живота на жената-хайдутин Румена Воевода.

Филмът ще се появи по кината през януари, а дотогава от екипа на „Воевода“ продължават да разпространяват видеа за „мейкинга“ на тази сложна историческа продукция.

Представяме ви видео „зад кулисите“, което показва как актьорите от филма се подготвят за епичните битки на хълмовете над Жеравна.

Независимо дали става дума за боравене със сабя или за стрелба („Нека куршумът бъде продължение на окото“), всички актьори трябва да са в перфектна форма и да знаят техниките и похватите на боя и оръжията, за да се справят с предизвикателствата, които ги очакват.

Вижте видеото, което ще ви разкаже за подготовката на актьорите, включително чрез психо-драма, за доверието, за битките в гората, за глада за другите репетиции:

 
 

Photoshop битката за Тейлър Суифт

| от chronicle.bg |

Певицата Тейлър Суифт стана повод за ожесточено състезание на фотошоп майстори от целия свят.

Тя беше заснета наведена, с разперени ръце. Това беше достатъчно, за да започне поредицата от фотошоп изпълнения, които я пренасят на различни места в различен контекст – яхнала ракета със знамето на САЩ в ръце например.

Затова обичаме интернет!

Вижте в галерията най-добрите попадения.

 
 

Китай покорява света с блокбастър и Мат Деймън

| от chronicle.bg, по BBC |

Въпреки дългогодишната традиция на Китай в киното, към момента страната не е произвеждала истински голям блокбастър. Това обаче е напът да се промени. „Великата китайска стена” е един от най-скъпите филми, снимани някога в Китай.

Живата легенда на китайското кино Джан Имоу режисира пищната лента, в която участват филмови икони като…Мат Деймън. Американската звезда има водеща роля във филма.

Мат Деймън играе чуждестранен наемник, който идва в Китай, за да краде барут. С това, че и персонажът му е чужденец се избягва въпросът за „избелването” на филмите.

Бюджетът на филма е най-малко 100 милиона долара – колаборация между САЩ и Китай. Сред приоритетите на китайското правителство е да разпространи по света културата си. Ако успее да развие филмовата си индустрия, страната ще развие и своята „мека сила”и да популяризира културата си така, както американските филми успяха да пренесат духа на Америка по света. Мат Деймън посочва, че нито за момент не е приемал филма като пропаганден инструмент.

„”Мисля, че светът ни е много по-добро място, когато говорим един с друг и работим заедно, и правим изкуство заедно”, казва той.

Джан Имоу, който е запознат много добре с политическите ограничения пред изкуството в САЩ, казва, че Холивуд също има своите рестрикции.

„Това е система, основата върху продуценти и компании. Доколкото става дума за креативност, не мисля, че има 100% свобода за който и да е режисьор по света. Работата на режисьора е да даде най-доброто от себе си в ситуация на ограничения”, казва той.

мат деймън великата китайска стена