120 минути със Светослав Иванов

| от |

996934_539721926112258_607311698_n

От 16 часа днес (19 октомври) по bTV тръгва новото предаване с водещ Светослав Иванов. „120 минути“ ще се излъчва в праймтайма на телевизията всяка събота от 16:00 до 18:00 часа.

„Предаването ще бъде спокоен и различен поглед върху живота ни и всичко, което му влияе. А то може да бъде както в родопско село, така и на „Уолстрийт“, в Лондон или в Бейрут“, пишат в съобщение от медията.

Необикновените личности, влезли в новините през седмицата ще имат възможността да разкажат подробно своята история в модула „Герой“.

„Не си мислете, че ще започнем класически с някой известен политик в студиото. От това няма нужда. Тогава зрителите ще почувстват, че гледат нещо познато, нещо, което са гледали стотици пъти.“, обяви самият водещ.

Екипът ще предложи нов поглед към събитията от същата дата в миналото, отразени в bTV Новините, като проверява дали дневният ред преди години все още е актуален. „Въпрос наВреме“ ще даде възможност на факторите, отговорни пред българското общество, да дадат своето обяснение за неспазените си обещания.

В последния сегмент на предаването – „Роуминг“ – чрез ексклузивни видео връзки из цялата планета зрителите на bTV ще се запознават с неочаквани личности, шокирали България и света.

1380776_539789576105493_362518786_n

Светослав Иванов е част от екипа на bTV Новините от 2007 година. Той е автор на десетки документални филми, интервюта и репоражи от горещите точки на света, сред които Ирак, Иран, Либия, Палестина, Израел, Ливан, Демократична република Конго и много други. Носител е на множество престижни награди на гилдията, негови статии са публикувани в някои от най-авторитетните печатни издания, сред които британския вестник „The Independent“.

Лауреат на стипендията „Reham Al-Farra“ на Организацията на Обединените нации през 2012 г. Носител на наградата „Робер Шуман“ на Европейската комисия за разследването си „Полумесец в Короната“ за ислямските движения в Лондон.

 
 

Първи снимки на Алисия Викандер като Лара Крофт

| от chronicle.bg |

Животът в Tomb Raider е прашен, но под прахоляка на снимачната площадка изплува едно скандинавско видение – Алисия Викандер в ролята на Лара Крофт. 

Шведската носителка на „Оскар“ стъпва в обувките на Анджелина Джоли, за да влезе в кожата на известната героиня от видеоигрите.

Викандер описва Лара Крофт като „истински иконичен характер“, който е „модел за много млади жени“.

Във филма виждаме Лара като млада жена, умна и способна, но пилееща енергията си. Проследяваме нейното опасно пътешествие, което ще я накара да тества границите си във всеки един смисъл.

През 2001 и 2003 година в ролята на героинята беше актрисата Анджелина Джоли.

алисия викандер

 
 

Синът на Мадона е новото рекламно лице на „Адидас“

| от chronicle.bg |

  Александър Уанг направи много изненади на своето ревю на Седмицата на модата в Ню Йорк.

Една от  тях  беше представянето на новата му  колекция, разработена съвместно със спорната марка „Адидас“.

Нейно основно  рекламно лице е синът на Мадона – тийнейджърът Роко Ричи. Колекцията е от т. нар. capsule collections, състоящи се от базисни видове дрехи, които  никога не излизат от мода и могат да бъдат носени целогодишно.

Роко е на 16 години и колекцията на Александър  Уанг и „Адидас“ е неговият първи опит като модел. Така той тръгва по-стъпките на по-голямата си сестра, която тази година дебютира в модния свят. Тя беше една от музите на Стела Маккартни.

Мадона беше заела мястото си на първи ред на ревюто на Уанг, пристигайки минути преди началото му.  Присъствието й на събитието предизвика голяма изненада.

Рекламната кампания на колекцията включва и стари членове от „отбора на Уанг“ като Хане Габи Одиел, Лекси  Болинг и Бинкс Уолтън.

Клиентите могат да закупуват дрехи от колекцията от поп-ъп камион на улицата, а за да бъдат нещата още по-близки до духа на  колекцията, хората ще получават своите покупки  в чували  за боклук,  вместо  в лъскави  кутии  с логото на дизайнера.

 

@scubasnacks #RoccoRitchie #AlexanderWangNY #AlexanderWang #adidasOriginals #adidasOriginalsxAW photo #JuergenTeller

Публикация, споделена от Backstage Bombshell (@backstagebombshell) на

Те могат  да избират  между три разновидности суитшърти, черни къси и дълги панталони, тениски и маратонки. Новата колекция включва 84 модела и ще бъде пусната в продажба през пролетта, така че тепърва предстои да виждаме повече от работата на младия Роко за Александър Уанг.  Кой знае? Може би бихме го видели като рекламно лице на друг дизайнер в бъдеще…

 
 

Актьори, които за малко да изпуснат велики роли

| от |

 Представете си „Терминатор“ без Арнолд Шварценегер или „Титаник“ без ди Каприо. Направихме галерия с актьори и актриси, който за малко да изпуснат иконичните си роли.

В историята често се ходи по много тънък лед. Освен разминавания и недоразумения, личните решения на хората често са причина за изпускане на прекрасни шансове. Дори за номинации за Оксар. В Холивуд актьори често правят мръсни номера, за да получат роля. Но когато отказват прекрасни възможности по собствено желание  – тогава е наистина озадачаваща ситуация.

Галерията ни ще ви покаже много известни лица, които за малко да изпуснат ролите на живота си. Тези, които ги направиха известни.

 
 

Apple не допуска „безплатни“ приложения

| от chronicle.bg |

Apple вече не дава одобрение за приложения, които се промотират чрез своята „безплатност“.

Компанията отказва приемане в магазина за приложения App Store на всички програми, които съдържат думата „free“ в заглавието си.

От Apple информират разработчиците, че e необходимо да премахнат всякакви референции към това дали едно приложение е безплатно или с намалена цена. Apple предлага, ако разработчиците държат да се рекламират с цената, да го правят в описанието на приложението.

И все пак, в магазина за приложения все още има хиляди приложения с думата „free“ в заглавието. Изглежда новото правило се прилага само за новодобавените програми.

Източник: Venture Beat