За клипа, хейта и ефекта

| от | |

Илиян Стоянов

Току що гледах клипа на Реформаторския Блок (след всичкия хейт по социалните мрежи), който е взаимстван от кампанията (Don’t Vote) и ми се иска да направя няколко бързи коментара.

1. За всички които твърдят, че клипа е копиран от кампания на Обама (без значение дали са вътрешни в РБ или обикновени хейтъри). Кампанията (Don’t) Vote е серия е от PSA (public service announcements) продуцирана от компанията на Леонардо ДиКаприо – Appian Way. Тази кампания беше non-partisan, и няма нищо общо с кампаниите на Обама и не е платена от някой от PAC-овете стоящи зад него. Факт е, че кампанията „Don’t Vote“ изкара предимно млади хора да гласуват и е факт, че повечето от тях гласуваха за Обама, но целта беше повишаване на избирателната активност в САЩ, а не агитация да се гласува за някого конкретно. Надявам се това да set-нет the record straight сред всички хейтещи и сред всички с опорни точки (включителни и в РБ).

2. Кампанията Don’t Vote беше ефективна най-вече заради това, че PSAs бяха придобили viral status. Не се излъчваха по телевизии, а се предаваха от човек на човек, много подобно на videos от College Humor, ако клипа на РБ го чака безкрайно въртене по телевизии, то ефективността му (макара и спорна предвид партийната обвързаност) ще клони към 0.

3. Причината да няма човек ползващ интернет, който да не е виждал Don’t Vote кампанията е, че е непартийно обвързваща. Факт е, че много голяма част от хората в няколкото клипа са по-скоро liberals, но никъде никой не казва „гласувай за някого си“, посланието е „гласувай“, в тоя ред на мисли „кампания на Реформаторския Блок“ генерира точно обратното послание, защото е директна агитация – поне в моята глава.

4. Който е правил рекламата, да беше копирал Vote 4 Stuff (пак родена от мозъка на DiCaprio), че е хем по-прясна, хем по-актуална, хем се връзва повече с РБ.

523615_251134008392654_1890141071_n

 
 

Червените коси на Холивуд, които обожаваме

| от chronicle.bg |

Никога не сме крили, че червенокосите жени са ни слабост. Ама никога! То дори не е за криене…

Червеният цвят на косата не само привлича окото по-лесно, но и добавя още няколко дози сексапил. Ако се разминете с такава жена на улицата, няма как да не се обърнете.

Огнени, пленяващи и загатващи като за нещо забранено, червенокосите жени винаги ще заемат специално място в мъжките сърца. Ако и вие сте почитатели, сме сигурни, че ще ни разберете.

Тях може да ги гледаме на малък и на голям екран, на светло и на тъмно.

Затова сме подготвили една пристрастна класация. Пристрастна, защото си е наша. На нашите червенокоски. На нашите и на Холивуд. И на много мъжки фантазии.

Вижте я в галерията.

 
 

Бързите коли на 21-ви век

| от chronicle.bg |

Днес рожден ден има Феручо Ламборгини! Той, разбира се, е създателят на колите Ламборгини и днес щеше да стане на 101.

Живеем в ерата на скоростта. Колие са естествен бенефициент от развитието на компютърните технологии. Преди компютрите контролираха колко по-малко неудобна да е седалката на пасажера и правеха шибидаха да се чупи по-лесно. Сега контролират диференциали, скоростни кутии, двигатели, всичко. При това с надхирургическа прецизност и бързина. В следствие на това колите станаха безобразно бързи.

По тези два повода в днешната ни галерия сме събрали най-бързите коли на 21 век. За сега. Насладете им се и съжалявайте, че си купихте закуска сутринта вместо да си заделите парите.

 
 

Instagram постави нов рекорд: 700 милиона потребители на месец

| от chronicle.bg |

Instagram обяви, че месечните й активни потребители вече са над 700 милиона, което е наистина впечатляваща бройка.

600-те милиона от миналата година са били задминати в средата на декември, което значи, че за по-малко от шест месеца Instagram е натрупала нови 100 милиона потребители. Това е нов рекорд за компанията, която досега нарастваше със 100 милиона на всеки девет месеца.

Трябва да се признае, че резултатите на компанията са заслужени. Instagram непрестанно прави подобрения в услугата, въвежда нови функции и дори видео излъчвания на живо, което задържа вниманието на все повече потребители. Най-вероятно социалната мрежа ще продължи да расте със същите темпове, поне ако продължи да полага толкова усилия.

 
 

Ще има продължение на „Z-та световна война“

| от chronicle.bg, по БТА |

Американският режисьор Дейвид Финчър снима продължение на филма за зомби апокалипсиса „Z-та световна война“.

Главна роля изпълнява Брад Пит, който участва и в първия филм.

Премиерата беше планирана за юни 2017 г., но се наложи снимките да се забавят, заради бракоразводния процес на актьора с Анджелина Джоли. Датата на излизане на новия филм по екраните не е известна.

През август 2016 г. Брад Пит предложи на Дейвид Финчър да режисира продукцията.

Постапокалиптичният трилър „Z-та световна война“, заснет по романа на Макс Брукс, се появи по екраните през 2013 г. Брад Пит е продуцент на филма и изпълнява главна роля в него. В „Z-та световна война“ се описва историята на бившия сътрудник на ООН Джери Лейн, който се опитва да предотврати зомби апокалипсис. Филмът донесе над 540 милиона долара приходи от прожекции в целия свят и от търговска гледна точка стана най-успешният в кариерата на Брад Пит.

Дейвид Финчър е работил по филми, като „Боен клуб“, „Седем“ и „Странният случай с Бенджамин Бътън“, главни роли в които изпълнява Брад Пит. Други филми на режисьора са „Социалната мрежа“ и „Момичето с драконовата татуировка“.