Тези лоши, лоши момчета или защо жените си падат по гадняри

| от |

Автор: Лола Монтескьо (още от Лола на chuime.bg)

Имам една приятелка, която се развежда в момента. Мъжът й е ужасно свестно момче – печели много добре, гледа я като писано яйце, не пие, не пуши, занимава се само със своята си жена, обожава дъщеря им. Защо тогава по дяволите се развежда ли? Ами именно, защото е ужасно свестен.

“Толкова е мил, че ме вбесява!”, каза ми тя. И призна – той е перфектен баща и би имала още пет деца с него. Той е страхотен събеседник и много отговорен съпруг. И хич не бил зле в леглото. Но… е ужасно скучен.

Тя: “Не иска да излиза, не иска да ходи по кръчми и купони, не е спонтанен. Не ми казва всеки ден, че ме обича. Не ме изненадва, винаги знам какво ще направи! Освен това започва леко да оплешивява?”
Аз: Моля? Заради това ли ти е скучен?
Тя: Не, но се облича скучно (да поясня веднага, че момчето иначе спортува редовно и има добра фигура).

– Добре, мила – попитах я – какъв е мъжът, който би ти бил интересен?
– Трябва да е красив, висок, атлетичен, с тъмна коса и модно облечен. И да е малко… арогантен. Да ме държи нащрек. Да ми казва всеки ден, че е щастлив, че е до мен. Обаче да не е разбирач на женските проблеми. По-скоро да е мачо. Да е харесван. Да е малко гаден, също така!

Гаден ли?

Абе защо жените все си падат по гадняри?

Какво е толкова вълнуващо в мъжете, които имат винаги поне още една връзка, успоредно с вашата? Които флиртуват дори с най-добрата ви приятелка, когато отидете за малко до тоалетната в ресторанта? Които се извиняват с висока температура затова, че няма да празнуват с вас рождения ви ден и после ги сварвате с весела компания в заведение? Които твърдят, че са в развод, а жена им дори и не подозира това? Които уж са се разделили с приятелката си, а тичат да й помогнат с колата, сменянето на крушката, поправката на пералнята, всеки път, когато тя звънне?

Мога да изброявам още много, но ще стане твърде дълго писание, а си обещах да се придържам към златните 20 реда.

Има няколко причини една жена непрекъснато да се заплесва по лоши момчета.

1. Ниско самочувствие

Страхотно е, когато един обожаван мъж (това означава мъж с поне една сериозна връзка) каже, че вие сте номер едно в живота му. Или когато един безспорен донжуан внезапно се заплесне по вас и не иска дори да види друга жена. Точно така изглеждат тези истории в очите на жените, но всъщност мъжът работи по това връзката му да не се разпадне или далеч не е ослепял за прелестите на съперничките ви. Това обяснява и защо понякога жената, на която партньорът й е поомръзнал внезапно отново се влюбва в него, разбирайки, че той има афера.

Така или иначе победата над съперничката се оказва стимул, по-силен дори от любовта. Ако успеете да преобразите желания мъж, то това ще е доказателство, че сте най-добрата на планетата. А самочувствието ви има нужда от това.

2. Грешен ролеви модел

Може би баща ви непрекъснато е изневерявал на майка ви и вие простo се плъзгате в познатата схема? От малка си знаете, че на мъжете не бива да се вярва и търпите лошото му отношение към вас, убедена, че друг вариант няма. Или се изживявате като спасителката на нещастни души? И това ви кара винаги да прощавате и да се опитвате да поправите. Може би ви допада ролята на жертва, макар и несъзнателно. В нея не се налага да поемате отговорност – за всичко е виновен само другият.

3. Страх от близостта

Може би търсите лошото момче, защото дълбоко в себе си знаете, че с него не може да имате истинска близост. А вие се боите от близостта. Не искате да допускате друг човек в живота си и да му отстъпвате контрола над част от него. Не искате да се съобразявате с чужди желания, страхове, лоши качества. Не искате да се разочаровате и затова направо скачате в обятията на сигурното лошо – така поне няма да се изненадате, когато ви заболи.

Всъщност лошите момчета са забавен начин за прекарване на времето. Но в никакъв случай не са партньори в живота. За една дълга връзка най-важното качество у партньора е добротата. Добрият човек винаги ще е до теб, дори и днес на улицата да е срещнал някоя красавица неземна. Добрият човек ще се държи с теб като с равна, ще ти помага не само с прането, но и с работата, със сложните отношения с приятели или роднини, ще те развеселява, когато ти е тъжно, ще те завива, ако е студено и ще ти прави чай, ако си болна. Пък нека е плешив и се облича скучно!

Как да се влюбя в добро момче?

– Първо разберете защо точно ви привличат лошите. Просто защото ви ласкаят самочувствието? Или защото всъщност в момента бягате от сериозна връзка, но не си го признавате?

– Когато знаете причината, анализирайте се. Всичките ли ви връзки са по тази схема? Защо тогава досега не сте си научили урока? Какво ще стане, ако се загледате и в милите колеги и забележите, че един от тях е симпатичен и ходи страшно секси?

– Напишете най-добре какво точно искате от една връзка. Мъжът до вас да е просто красив и харесван или е по-важно да ви уважава, да е верен, да е приятел?

– Опитайте се при следващия флирт да скъсате с досегашния модел и заговорете просто другият тип мъже – свестните. Експериментирайте, като се опитате да се преборите с вредни навици – спрете да се съгласявате с всичко, което прави мъжът до вас, поставяйте своите изисквания. Разсърдете се, ако ви обиди или забрави. Оставяйте се да ви глези. Не извинявайте всяко прегрешение и си избийте от главата, че можете да го промените. Недейте и да го спасявате, той е голям мъж ще се спаси сам, ако трябва. Предприемайте повече неща с него, за да се оттървете от страха си от близост. А ако се окаже, че той вече има друга връзка, прекратете познанството незабавно. Просто пак сте сбъркали типа мъж. Опитайте отново да заговорите свестен мъж.

Както казва приятелката ми, която вече цитирах в предната статия, редно е веднъж поне вие да сте свинята, дето яде хубавите ябълки. А ако не се държите свински с нея, то от това може да произлезе една хубава и мнооого дълга връзка.

Късмет, момичета!

 
 

Пенелопе Крус: Олеле, каква жена!

| от chronicle.bg |

Пенелопе Крус е много неща. Танцьорка, актриса, бивша съпруга на Том Круз, настояща съпруга на Хавиер Бардем, носителка на „Оскар“. И на последно, но не и по важност място, една от нааааай-сексапилните, страстни и красиви актриси в Холивуд.

Днес тя навършва 43 години и смятаме, че е съвсем в реда на нещата да й честитим както си можем – не с пост във Facebook, а с галерия, чрез която читателите ни да си спомнят добрите й роли и да ги прегледат пак.

Включили сме в тази  галерия особена компилация от филми, в които Крус играе много добре, такива, в които самите филми имат безспорни качества, и някои, които не си струват гледането като продукции и актьорска игра, но в тях Пенелопе просто е ужасно секси.

Ами това е. Без повече приказки. Придвижвайте се бързо към снимките, знаем че това чакате.

 
 

Какво научихме от премиерата на новия Suzuki Swift

| от chronicle.bg |

Вчера в култовия клуб „Ялта” се състоя родната премиера на най-новото поколение на емблематичния SUZUKI SWIFT.

От компанията изтъкнаха, че че новият SWIFT е основна част от глобалната стратегия за увеличаване на пазарния дял на SUZUKI, като ръстът до 2019 г. се очаква да бъде над 29%. На модела ще се разчита и локално, за да се запази тенденция за стабилен и значителен ръст в пазарния дял на марката.

SWIFT е модел, който отразява по възможно най-добрия начин опита на SUZUKI в производството на компактни автомобили, но също така той подчертава и отдадеността на компанията в създаването на автомобили със спортен дух, които носят максимално удоволствие от шофирането.

SUZUKI_SWIFT_GLX_02

Създаден на база на концепцията «SWIFT INNOVATION» изцяло новото поколение на модела притежава съвременен дизайн и е оборудвано с всички актуални технологии на японския производител. SWIFT се отличава с младежкия си и спортен дизайн, двигатели, които предлагат подобрена динамика и икономичност, богатата линия на модела – разнообразие от двигатели и скоростни кутии, конкурентно оборудване, надвишаващо средното за класа ниво, съвременни системи за активна и пасивна безопасност, система за задвижване на четирите колела ALLGRIP AUTO.

Speedy_Blue_Premium_Silver_CWC

Първото, което прави впечатление в новото поколение на SWIFT е тенденцията към положително намаляване на някои основни характеристики за автомобила – тегло (от 960 кг до 840 кг) и радиус на завиване (с 0,4 м по-малък), и постигане на много конкурентни нива на други показтели – 5% по-икономичен, 8 % по-аеродинамичен, 25% повече пространство в багажното отделение.

Ето и акцентите от представянето на новия SWIFT:

ДИЗАЙН

Успешният и непреходен дизайн на SWIFT отговаря напълно на нуждите на клиентите. Новият дизайн на SWIFT се фокусира върху еволюцията на база ДНК-то на своя предшественик. Запазвайки характеристиките на дизайна, е създаден един нов модел.

Компактната, ниска и широка каросерия, с нисък център на тежестта, въплъщава напълно спортния вид на новия SWIFT.

SUZUKI_SWIFT_interior_06

Агресивната предна маска с широк отвор, в съчетание с атлетичните линии, преминаващи през страничните части на автомобила, създават усещане за динамика, която отличава автомобила.

В същото време, за да се създаде по-голямо пространство в купето за пътниците, новият SWIFT разполага с
междуосие, което е 20 милиметра по-дълго от това на предишния модел. Височината на автомобила е 15 милиметра по-малка, а широчината на автомобила е по-голяма с 40 милиметра, подчертавайки ниската и широка форма на новия модел.

Новият SWIFT разполага с 265 литра пространство за багаж, което е с 54 литра повече от предишния модел.
Вътрешната част на новия SWIFT, която е със съвременен и младежки дизайн, който изразява спортните характеристики на модела. Централната конзола е обърната към водача, а купето за пътниците създава усещането за по-голям простор в сравнение с предшестващия модел.

Впечатляващо е арматурното табло, което в GLX версиите, посредством цветен TFT LCD 4,2 инчов екран, предоставя различна информация, свързана с управлението на автомобила, използвайки лесни за разбиране
графики.

SUZUKI_SWIFT_interior_11

ДВИГАТЕЛИ

Новият SWIFT е оборудван с два двигателя, атмосферен бензинов 1.2-литров двигател DUALJET с 90 к.с. / 6.000 об.мин. и 1.0-литров турбо бензинов двигател BOOSTERJET с 112 к.с. / 5.500 об.мин.

1.2 DUALJET балансира хармонично мощността и разхода на гориво. Посредством употребата на системата за многоточково впръскване и по-леките материали, които са използвани за неговото производство, е постигнат изключително нисък разход на гориво, който достига 4,3 литра/100 км. Двигателят е съчетан с ръчна 5-степенна скоростна кутия или безстепенна автоматична скоростна кутия (CVT).

Турбо двигателят 1.0 BOOSTERJET, благодарение на технологията за директно впръскване, с която разполага, съчетава висок въртящ момент с нисък разход. Този двигател е с максимален въртящ момент, който е на разположение при ниски обороти, което го прави съпоставим с характеристиките на дизелов двигател. Този двигател се съчетава с ръчна 5- степенна скоростна кутия или с автоматична 6-степенна скоростна кутия.

И двата двигателя в GLX версията с ръчна 5-степенна скоростна кутия се предлагат само в комбинация с полу хибридната система на Suzuki SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki). SHVS се състои от интегриран генератор, който съдейства на двигателя при стартиране и ускоряване на автомобила, и компактна високо-производителна литиево-йонна батерия. В допълнение, системата е отговорна и за производството на електрическа енергия по време на спиране на автомобила, която се използва за захранване на електронни компоненти, като например радио и светлини.

Средният разход за GLX версиите в комбинация със SHVS системата е едва 4,0 литра/100 км. за 1.2 и се явява най- ниският разход за класа на задвижваните с бензин атмосферни двигатели с ръчна скоростна кутия и 4,3 литра/100
км. за 1.0.

В подобни нива варират и емисиите на вредни газове CO2, които са изключително ниски. Емисиите на CO2 за версиите с двигател 1.2 с ръчна 5-степенна скоростна кутия са 98 гр/км, а с помощта на SHVS системата, вредните газове достигат едва 90 гр/км.

SUZUKI_SWIFT_interior_22

БЕЗОПАСНОСТ

Новият SWIFT е първенец и по отношение както на безопасността на пътниците, така и на безопасността на пешеходците. Сред най-добрите в своя клас, той разполага със съвременно предпазно оборудване за предвиждане и избягване на евентуални произшествия – Dual Sensor Brake Support – система за подпомагане на пътното поведение на автомобила и спирачната дейност на база на камера и лазер. Новият SWIFT е първият модел на SUZUKI, който е оборудват с тази технология. Той е снабден и с Radar Brake Support – система, която беше за първи път въведена с новото поколение на легендарната VITARA. Водачън на SWIFТ може да разчита и на системата за следене и предупреждение при смяна на линиите на пътното платно. Като стандарт в този компактен автомобил са заложение 6 въздушни възглавници. Системата Hill Hold – асистент при потегляне при наклон, е изключително удобна при по-интензивния трафик в града.

Новият SWIFT е достъпен и във версии със система за задвижване на четирите колела ALLGRIP AUTO. Тази система автоматично контролира поведението на автомобила и при нужда насочва въртящия момент към задния мост.

SUZUKI_SWIFT_interior_01

ОБОРУДВАНЕ

Новият SWIFT включва всички съвременни технологии и улеснения за водача: муулти-информационна система с тъч дисплей и възможност за свързване със смартфон, камера за заден ход, чийто образ се появява на дисплея на мулти- информационната система и подобрява видимостта, навигация, LED светлини, автоматични светлини, адаптивен круиз контрол, автоматична функция на дългите светлини и още много други технологии, които поставят нови стандарти за безопасност и комфорт при шофирането.

SWIFT се предлага в 7 основни цвята, от които само един не е металик и още 4 двуцветни комбинации, които
подчетрават младежкия дух на водела. На разположение на клиентите е и богат избор от аксесоари, с които
могат да персонализират своя автомобил.

SWIFT_PI_01_40_high

ЦЕНИ

Цената на новия SWIFT започва от 23 390 лева с включен ДДС и ECO BONUS за версия 1,2 GL и от 28 990 лева с включен ДДС и ECO BONUS за версия 1,0 GL+.

Цените за версиите с ALLGRIP AUTO започват от 29 590 лева с включен ДДС и ECO BONUS за версията 1,2 GL+.

 
 

Ще има продължение на „Z-та световна война“

| от chronicle.bg, по БТА |

Американският режисьор Дейвид Финчър снима продължение на филма за зомби апокалипсиса „Z-та световна война“.

Главна роля изпълнява Брад Пит, който участва и в първия филм.

Премиерата беше планирана за юни 2017 г., но се наложи снимките да се забавят, заради бракоразводния процес на актьора с Анджелина Джоли. Датата на излизане на новия филм по екраните не е известна.

През август 2016 г. Брад Пит предложи на Дейвид Финчър да режисира продукцията.

Постапокалиптичният трилър „Z-та световна война“, заснет по романа на Макс Брукс, се появи по екраните през 2013 г. Брад Пит е продуцент на филма и изпълнява главна роля в него. В „Z-та световна война“ се описва историята на бившия сътрудник на ООН Джери Лейн, който се опитва да предотврати зомби апокалипсис. Филмът донесе над 540 милиона долара приходи от прожекции в целия свят и от търговска гледна точка стана най-успешният в кариерата на Брад Пит.

Дейвид Финчър е работил по филми, като „Боен клуб“, „Седем“ и „Странният случай с Бенджамин Бътън“, главни роли в които изпълнява Брад Пит. Други филми на режисьора са „Социалната мрежа“ и „Момичето с драконовата татуировка“.

 
 

Райна Косева: какво е да бъдеш жена-пилот

| от chronicle.bg |

Райна Косева е пилот в националния превзовач „България Ер“ и има 5 500 летателни часа. Тя управлява Embraer 190.

Описва професията си като изключително интересна и красива. „Малко професии могат да предложат такива гледки, каквито ние виждаме всеки ден. Особено красиво е когато полетът е рано сутрин и виждаме изгрева на слънцето –първо от ниско, а после, когато сме високо над облаците и всичко е огряно от слънчевите лъчи“, казва Райна.

Решението ѝ да се захване с пилотската професия е било напълно случайно и импулсивно. Детската й мечта била да стане хирург. Това обаче се променя в 11 клас, когато с нейни приятели се записали за парашутисти в аероклуб „Божурище“. Там имала възможност да лети и пилотира малки самолети.

Capture

Така тя се влюбва в небето и вместо в Медицинския университет, кандидатства в Техническия за специалност „Авиационна техника и технологии“ и завършва през 2003 година.

За разлика от много пилоти, които никога не са попадали в стресиращи ситуации, Райна има няколко. Преди да работи в „България Ер“, тя е била пилот в карго компания. Спукана гума на основния колесник при кацане и отказ на двигател при излитане са най-сериозните проблеми, с които тя и екипажът е трябвало да се справи, докато е пилотирала самолет в карго компанията. И в двата случая обаче е категорична, че е била подготвена.

„На повечето пилоти никога не се е случвало да им спре двигателят на самолета. На мен ми се случи – не беше страшно, защото бях подготвена. Това е една от ситуациите, в които всички трябва да знаем как действаме дори насън. С командира тогава действахме по процедурите и приземихме самолета без други щети. Освен основното обучение през което минаваме, на всеки 6 месеца се провеждат т.нар. тренажори – тренировки, където всички пилоти в изкуствени условия трябва да упражняваме уменията си в такива ситиации. Когато обаче ми се случи в реална среда, всички колеги и инструктури бяха много впечатлени и един през друг идваха да ме разпитват. Един командир дори се пошегува, че един гърмян заек е много по-скъп от други два негърмяни“, спомня си Райна.

17918753_1389105864484275_131290256_n

Откакто е пилот в „България Ер“ не се е сблъсквала с подобни аварии.

“Усещането при пилотиране на новите самолети Embraer (б.р марка самолет) e изключително! Никога не съм имала възможността да шофирам чисто нова кола, но съдбата ми подари емоцията да карам нов самолет. Всичко е много спокойно, издържано до краен предел от гледна точка на сигурност и безопасност“, категорична е тя.

За вълнуващи истории и хора, с които се е запознавала на борда на авиокомпанита, Райна може да разказва много.
Най-ярко си спомня, когато се срещнала с Боби Михайлов. Тогава тя е била втори пилот и старшата стюардеса с широка усмивка й казала, че той е на борда.

„Аз съм страшен футболен фен и когато разбрах, че той е на борда, поисках автограф. Подадаох летателната си книжка на стюардесата и я помолих да отиде при него и да му поиска автограф. Тя започна да ми се смее, хвана ме за ръката и ме заведе при него. И така, освен много печати, признания и удоствоверения, в книжката си вече имам и автограф от Боби Михайлов“, казва през смях тя.

Друга спортна легенда, с която се е срещала отново на борда, е Кубрат Пулев.

„Да си пилот е много динамично, разнообразно и отговорно. Може би и това ми харесва най-много“, категорична е Райна.
В свободното си време се отдава на децата си. Заедно ходят на ски, плуване. Запалени са и по туризма, като най-много обичат да пътуват заедно.