Телевизията през 2020 г: Интернет ще промени всичко

| от | |

Автор на материала е Ерик Шерер. Той е публикуван във френското издание „Мета-медия“

„Императивът IP, „голям фактор, променящ играта“, обобщава добре хоризонт 2020 на телевизията, очертан тази седмица от лабораториите на Ериксон в новите им прогнози за перспективите пред медиите.

Императивът интернет ще доведе до много по-добро преживяване от зрителите, чието потребление радикално ще се промени, но също ще стане причина за появата на нови актьори. „В свързаното в мрежа общество видеото е навсякъде. Но къде е телевизията? Някои казват, че тя е останала свряна в хола. Ние не смятаме така.

Ериксон предвижда, че до 2020 г. IP ще създаде: 50 милиарда свързани обекта, от които 15 милиарда с възможност да приемат видео. Мобилният трафик ще нарасне десет пъти и ще бъде доминиран от видеото.

„Вървейки към свят, доминиран изцяло от IP, концепцията за потреблението на съдържание ще се промени изцяло и ще премине от „натискане“ към „издърпване“. Това радикално препозициониране на преживяването на зрителите има също значителни последици от гледна точка на производството, всички продукти ще бъдат включени в база с папки.

Новият IP пейзаж до 2020:

Технологичен: Телевизията и медиите ще гледат на обработката на сигнала като на стока и ще насочат усилията си към новите нужди на зрителите. Високоскоростният интернет ще бъде разменна монета в повечето страни и ще се смята за основна публична услуга.

IP-то ще позволява едновременното използване на няколко терминала. Потреблението по поръчка ще бъде по-персонализирано и интегрирано в самото съдържание, откривайки пътя за нови възможности в областта на мултиекранни реклами.

Бизнес:

„Императивът IP ще предизвика огромно нарушаване на цялостната ценностна верига, ще породи огромни възможности за цялата индустрия. Доставчиците на иновативни услуги ще трябва да се възползват от прекратяването на абонаментите на конкурентите, за да успеят да се доближат, дори да обединят откриването и потреблението на съдържание.

Ериксон предвижда скок на приходите в сектора с над 40% между 2013 и 2020 г.

Потребителят:

„Трансформацията чрез IP ще предефинира не само естеството на видео преживяването, а също и начините за достъп до тези нови преживявания върху множество терминали.

Така че до 2020:

Зрителите, свързани с всички свои екрани, терминали, платформи и клауд услуги, ще могат да избират и да смесват съдържанията, които искат, когато искат и по начин, който искат. Високоскоростният интернет ще позволи на потребителите да се възползват от единно преживяване у дома и навън.

Те ще възприемат рефлекса на стрийминга благодарение на нарасналото доверие във възможностите на мобилните мрежи. Те ще очакват единно преживяване, включващо всичко върху съвсем проста и практична платформа за всичкото телевизионно съдържание и върху всички терминали. /БГНЕС

 
 

Бившите мениджъри на Джони Деп го нарекоха „закоравял лъжец“

| от chronicle.bg, по БТА |

Бившите мениджъри на Джони Деп го нарекоха „закоравял лъжец“, след като даде интервю, в което каза, че са го разочаровали.

Актьорът заведе дело срещу „Мениджмънт груп“ през януари за повече от 25 милиона щатски долара, като я обвинява в измама и небрежност. Фирмата подаде насрещен иск, в който изтъкна, че Деп е харчил разточително за имоти, частни самолети, произведения на изкуството, въпреки предупрежденията им.

В интервю пред в. „Уолстрийт джърнъл“ Джони Деп задава въпроса защо фирмата не се е отказала от него като клиент, ако е харчел толкова неразумно. Това накара говорителят й Дейвид Шейн да заяви през Асошиейтед прес, че Деп е „закоравял лъжец, който отказва да поеме отговорност за възмутителното си поведение и принуждава други да лъжат вместо него“.

В съдебните документи фирмата посочи, че разточителният начин на живот на Джони Деп струва 2 милиона долара месечно. Той е платил 75 милиона за да купи и поддържа 14 къщи, сред които френски замък и верига бахамски острови.
Джони Деп отговори, че парите са негови и ще ги харчи както иска.

 
 

Instagram постави нов рекорд: 700 милиона потребители на месец

| от chronicle.bg |

Instagram обяви, че месечните й активни потребители вече са над 700 милиона, което е наистина впечатляваща бройка.

600-те милиона от миналата година са били задминати в средата на декември, което значи, че за по-малко от шест месеца Instagram е натрупала нови 100 милиона потребители. Това е нов рекорд за компанията, която досега нарастваше със 100 милиона на всеки девет месеца.

Трябва да се признае, че резултатите на компанията са заслужени. Instagram непрестанно прави подобрения в услугата, въвежда нови функции и дори видео излъчвания на живо, което задържа вниманието на все повече потребители. Най-вероятно социалната мрежа ще продължи да расте със същите темпове, поне ако продължи да полага толкова усилия.

 
 

Да свалиш близо 20 килограма заради рокля

| от chronicle.bg |

Свалянето на килограми винаги е предизвикателство. Работата с кратки срокове често означава йо-йо ефект и връщане на загубеното тегло. Има обаче и друг вариант – да се получи наистина.

Блеър Хелуик е поканена за шаферка на сватбата на своя приятелка. Събитието е през ноември 2016 година, а роклите за шаферките вече са поръчани още през май. Блеър си взима размер 10 и размер 12, но остава недоволна от начина, по който й стоят. Осъзнава обаче, че до ноември има шест месеца, в които може да направи промяна в живота си. Решава, че това е достатъчно време, което да посвети на свалянето на килограми. Така започва приключението.

Блеър работи в телевизията и чува за треньорката Кайра Стокс покрай работата си. Прави проучване на цените и преценява, че може да си позволи да се пробва. Започва да ходи при нея на тренировка всеки четвъртък сутрин в продължение на месец, преди да събере смелост да пробва по-интензивни тренировки. Първоначално й е ужасно трудно – с темпото на тренировката, скачането на въже се възприема за почивка. Но постепенно Блеър свиква в ритъма и задобрява – всяка тренировка е насочена към различна мускулна група, всеки път е изтощително, но получава уверенията на Кайра, че колкото повече тренира, толкова по-добре ще се справя.

С тренировките тя трупа увереност и започва да тренира по-често. Агресивният й подход към тренировките води до това, че започва да тренира 5-6 пъти седмично.

блеър халуик

В началото не променя особено хранителните си навици, само въвежда дребни промени,з а да се храни по-разумно. Започва деня си с протеинов шейк или овесени ядки. Обядът й е салата и чисти протеини. Опитва се да вкара повече протеини в първите си две хранения за деня, за да има повече енергия. Вечер често хапва зеленчуци и сьомга. Опитва се да избягва въглехидратите вечер, защото я карат да се чувства подута на следващия ден.
Сред важните решения, които взима, е да не съхранява сладки храни и джънк в дома си. Тя осъзнава, че ако няма вредна храна наблизо, няма желание да я консумира.

В един момент от диетата, когато вече е свалила доста килограми, кантарът забива на 64 килограма и тя не може да разбере защо не може да продължи да отслабва. Тогава си дава сметка, че в този период често й се налага да работи през уикендите от офиса, където компанията осигурява кетъринг – когато срещу теб стои десертът и те „гледа“, не можеш да кажеш „не“. Разчитайки на подкрепа от семейството, колегите си и приятелите, успява да направи необходимите промени, за да следва режима си.

Днес, когато вече е постигнала идеалните килограми, не иска да отслабва, а да задържи теглото си. Затова понякога си позволява да хапне хляб или пица, но в умерени количества.

А наградата за усилията е ясна – в рамките на шест месеца е отслабнала толкова, че от размер 10 да стане размер 4 и 17 килограма по-малко. Предстои й да бяга на маратон и е готова за всякакви предизвикателства. В крайна сметка шаферската рокля се оказва само повод да постигне много по-голяма промяна в живота си.

блеър халуик

 

 
 

Игра, разработвана у нас, събра над 500 000лв. за няколко часа

| от chronicle.bg |

 

Игра на софийското студио Snapshot Games събра над $300 000 или 540 хил. лева за по-малко от 24 часа.

Phoenix Point беше пусната за подкрепа от фенове в 19 ч. вчера, като до края на кампанията й има цели 42 дни.

Ветеранът в гейм индустрията Julian Gollop е избрал България за своята дейност преди повече от 10 години и това е втората игра, разработена от него и софийския му екип.

PhoenixPoint_Screen_02

Разработчиците създават предстоящата походова стратегия от офиса си в Дианабад и са уверени в качествата на своята творба. Това е и причината да си сложат иначе амбициозната цел от $500 000, които да съберат от почитатели, вместо да се договорят с голяма корпорация.

Предишната игра, направена на нашенска територия от Julian Gollop, събра над $200 000 в платформата за публично финансиране Kickstarter. Заглавието й е Chaos Reborn и все още върви отлично в Steam.

Новият амбициозен проект на местното студио – Phoenix Point – разказва за пост-апокалиптичен свят, в който извънземна раса превзема планетата ни и малкото оцелели хора се опитват да отвърнат на удара.

Планът за пускане на играта предвижда това да се случи в края на 2018 г., като за целта екипът на Julian Gollop трябва значително да се разрастне.