Сваляй прашките (+18)

| от |

- Сваляй прашките и се обърни към мен. Дупето към мен.
– Не, Борисе, не искам в дупето!
– Няма страшно Ванче, това не боли.

– Ама Елена каза че боли, даже много я било заболяло.
– А бе Елена много се въртеше. И заради това не можех да я уцеля както трябва, затова я е заболяло.
– Не мога, притеснявам се.
– Няма от какво. Честно казано, за мен вече няма никакво значение дали го правя на мъж или жена. Обърни дупето.

– Борисе, нали ние с теб се знаем още от детската градина. Ама и тогава си беше настоятелен и сега си останал същия гад. Престани ако обичаш да ме притискаш така.
– Айде, айде, не можеш ли да се отпуснеш най-накрая!!!!
– Оф, още не мога. А в училище Боре, даже бяхме гаджета с теб по едно време. За кратко.
– Именно. Изобщо, няма смисъл да притесняваш от мен за нищо. Ванче, айде де, нямам време.

– А ти можеш ли да не ме гледаш точно там?
– А как ще уцеля мястото, ако не го гледам бе?
– Ами ти така – намокри мястото и опипвай полекичка. Тъй,с напипване, ама без да гледаш.
– Мога и така разбира се. Ехей, имаш страхотно дупе, я го покажи по телевизията и след теб ще се затичат милиони мъже.
– Знам. А имам и бедра – 91, талия – 58, ама гърдите отдавна не съм си ги мерила.

– Ванче, колебая се вече дали верно да го направим другаде, а не в дупето.
– Направи го където искаш Боре, вече ми е все едно. А за теб знам, че правиш чудеса.
– Това не е лошо нали!?
– Ми не е. Може ли съвет? Кажи ми Боре, какво трябва да направи една жена на 45 години, за да се влюби в нея мъж, например на 25? За една приятелка питам. Пусни някаква музика де, ей така за фон.
– Твоята приятелка може да направи в леглото играта по-забавна, ако играе в леглото разни роли. Например, може и да не говори със своя глас по време на секс. Да направи нещо смешно, което да го развесели. А също така и ако вкара в речта си чуждестранен акцент – ето туй мъжете го обичат адски много.
– Аха, може да играе вулгарна кубинска проститутка на повикване. И да пита цинично: „Where is my money? Moneу first!“.
– Не знам, нека пробва твоята приятелка, може както казваш да се направи на кубинка, и не е изключено да мине номера, хахахахах. –––– – Добре Ванче, реших. Отваряй сега устата – ще гълташ. На, ето ти, давай…

– Аха, отказваш се от дупето, идеално – орално. Обичам те Боре!
– Оффф, много си капризна Ванче! „Не искам в дупето… не гледай там…… притеснявам се…… пусни музика“. И всичко това за една тъпа инжекция. Ето, пийни сега малко вода и преглътни ваксината.
И да знаеш Ванче, че такъв тип инжекции са по-надеждни от варианта да гълташ скапано хапче.
И хайде, като излизаш – кажи там в коридора на следващата фръцла да влиза.
Ванчето се усмихваше вдигайки ципа на джинсите си, после целуна Борето по бузата и излезе.

– Ей, писнаха ми значи тия недоволни счетоводителки. Егати коконите. Едвам ги навивам за едни тъпи противогрипни ваксини………м**ма му стара.
– Оооо, Здравче, айде мила, сваляй панталонките и се обръщай с дупето към мен….

Николай Крижитски

 
 

48 години Range Rover

| от chronicle.bg |

Две минути са кратко, но достатъчно време за Land Rover да чества една автомобилна икона.

Land Rover показват еволюцията на своя луксозен SUV автомобил в рамките на четири поколения чрез анимация с продължителност 120 секунди.

Специално поръчаният клип е създаден, за да отбележи ключови дати в историята на автомобила, тъй като производството на оригиналния модел с две врати бива спряно преди 23 години през този месец (януари), а SVAutobiography Dynamic ще бъде пуснат в продажба из целия свят.

Историята на Range Rover започва с 26-те модела преди масовото производство, които са носели емблемата Velar в опит да скрият идентичността си – „velare“ означава „скривам“ на италиански – направена от букви от емблемата Land Rover, която обикновено стои отпред или отзад на автомобила. Следва  класическия модел Range Rover с две врати, като изображенията показват следващите поколения, завършвайки с най-мощната версия – SVAutobiography Dynamic с 550 к.с., конструирана от отдела Special Vehicle Operations (SVO) на Jaguar Land Rover.

Когато е пуснат за първи път на пазара през 1970 г., Range Rover е един от първите автомобили, осигуряващи постоянно задвижване на всички колела, докато при много други това все още е било избираемо. През 1971 г. оригиналният модел е наречен „образцов продукт на индустриалния дизайн“, когато става първия автомобил, изложен в световноизвестния музей Лувър в Париж, и оттогава е начело на иновациите в дизайна и инженерните решения.

Вариантът с четири врати е представен през 1981 г., последван бързо от първото приложение на автоматична трансмисия в Range Rover през 1982 г. През 1989 г. луксозният SUV е първият автомобил 4х4, оборудван с антиблокираща система на спирачките (ABS), а през 1992 г. става първият в света SUV с електронен контрол на сцеплението и автоматично електронно въздушно окачване.

Пионерните инженерни решения продължават през 2012 г., когато RangeRover става първия в света изцяло алуминиев SUV автомобил. Наскоро, през 2014 г., луксозният SUV стана първият автомобил, използващ усъвършенстваната полуавтоматична технология All-Terrain Progress Control (ATPC) на Land Rover, която в своята същност е офроуд автопилот за автономен контрол на скоростта по всякакъв терен.

Последният модел, включен в анимацията, SVAutobiography Dynamic, споделя двигателя си V8 с високооценения Range Rover Sport SVR и е специално калибриран да осигурява 680 Нм въртящ момент и ускорение от 0 до 100 км/ч само за 5,4 секунди. Подобренията в интериора, включително кожената тапицерия с ромбоидна шарка и контрастни шевове, придават изключителен финес и привлекателност.

 От пускането му на пазара преди 48 години флагманът на LandRover е достигнал над 1 700 000 продажби в цял свят и си е спечелил репутацията на върхов луксозен автомобил за всякакъв терен.

 

 
 

Няма да повярвате колко много това момиче прилича на Ариана Гранде

| от |

Тийн идолката Ариана Гранде си има двойничка. Едно към едно!

Името й е Джаки Васкес и 20-годишната американка наистина е абсолютно копие на поп звездата.

Заради приликата си с Гранде, Джаки вече има малка армия от над 200 000 последователи в Instagram, а дори певицата е коментирала част от снимките й, невярвайки на колко много всъщност двете си приличат.

„Ариана коментира една от снимките ми, след като един от братовчедите й й казал, че ме е помислил за нея и не можех да повярвам”, споделя Джаки.

Васкес работи като сервитьорка във Вирджиния и посетители в ресторанта постоянно искат снимки с нея.

„Хората започнаха да ми казват, че изглеждам като Ариана през 2010-а. Оттогава още не мога да осъзная колко много си приличаме”, казва още Джаки.

В галерията може да видите още за Джаки Васкес. Опитайте се да я различите от Ариана Гранде.

 
 

Сериалите, които обичат да убиват

| от chronicle.bg |

Ако сте фенове на „Игра на тронове“ или „Живите мъртви“, вероятно сте свикнали да си взимате болезнено „довиждане“ с любимите ви персонажи. Модерната телевизия не се скъпи откъм зрелищна смърт на главни герои и сценаристите изобщо не се свенят да убиват ключови герои.

Хората от Latest Casino Bonuses са се потрудили, за да изчислят кои телевизионни сериали са пролели най-много кръв и по какъв начин.

tv-latestcasinobonuses.com-101016-433x650

Първенците в убийствата са „American horror story“ и „Game of Thrones“, което не е изненадващо, но това, което прави впечатление, е че най-големият брой смърти в AHS са причинени от изстрел с пистолет, а не от нещо свръхестествено.

overall-latestcasinobonuses.com-101016-638x425

Като цяло, изстрелите с пистолет са най-честата причина за смърт в телевизията, следвани от раните от намушкване с нож и експлозиите.

Полът обаче също играе роля в това как телевизионните герои намират смъртта си: мъжете по-често умират от удушаване, удавяне или експлозия. Докато жените по-често биват изгаряни или умират от естествена смърт.

gender-latestcasinobonuses.com-101016-638x425

А сега, вижте в галерията сериалите, които убиват най-много свои герои. Бррр.

 
 

Новото летище на Берлин няма да заработи и през 2017

| от CHR Aero с БТА |

Дългоочакваното откриване на новото летище на Берлин няма да стане факт и през 2017 г., потвърди ръководителят му Карстен Мюленфелд, цитиран от ДПА.

Въпреки отдавна обявеното откриване все още има затруднения пред пускането в експлоатация на новото международно летище на германската столица. Първоначалните планове бе то да заработи през 2011 г.

Откриването през тази година бе поставено под въпрос по-рано тази седмица, след като възникнаха проблеми с вратите на летището.

Летище „Берлин-Бранденбург“ се строи в Шьонефелд, извън града, на мястото на старото берлинско летище с ограничен капацитет. Новият аеропорт трябва да замени летище „Тегел“, което е близо до центъра на столицата и няма възможност за разширение.