Струваше ли си саможертвата на Дякона?

| от |

Лина Орник си спомня днес за Васил Левски и се питаа:“Защо те обесиха, Дяконе? За тази България ли умря? Това ли беше мечтата ти? За този народ ли се бори?

2
Днес българинът бяга и става все по-егоистичен. Днес всеки гледа да мине тънко и погазва закони. Днес българинът чезне. Девойките нямат морал и принципи и се продават. Мъжете не са мъже, а мамини дечица. Потъпкват се традициите ни и чужди се налагат.
Лъжат ни, Дяконе! И не чужденци ни лъжат, а наши събратя. Разпродават земята ни и ни прокуждат малко по малко. Домове нямаме, земи нямаме, работа нямаме и училища нямаме, защото не ни учат, а ни манипулират. Младите се самозапалват от безнадеждност, че друг начин да бъдат чути няма. Деца не искаме да раждаме в тази държава. Живот за тях тук няма. И бяга българинът на далече. Бяга и не се връща, а иска. Иска, Дяконе, ала не може, защото никой не милее вече за него. Никой не го е грижа добре ли живеем. Управниците ни като петли се перят и друго не правят. Те райски живот си живеят, а ние се чудим как да се стоплим и да се нахраним. По кофите за боклук баби и дядовци ровят за храна. И лъжат ни, лъжат. Не им вярваме, ала търпим. И чакаме някой да дойде да ни помогне. Но никой не идва.

1
Сами трябва да си помогнем, но страх ни е. Страхуваме се от глад, от безпаричие, от живот без дом и топла постеля и водим по-робски живот и от роби. Преди турци над нас господстваха, сега сънародниците ни престъпници. Крадат ни най-безсрамно, а ние стоим гладни и болни. Ние вече не сме народ, Дяконе. Ние сме скотове. Дали ще ни има след време? Не знам. Навярно. Но българска държава едва ли ще има. Едва ли ще има и кой да помни и тебе и твоите другари, кой песни за вас да пее и стихове да разказва.
И пак питам – за какво се бори ти, Дяконе, за какво загина?! Ако днес ни видиш ще се бориш ли пак за нас? Ще дадеш ли живота си най-ценен за тази България?
Бедни ми, Дяконе! Прости ни! Прости на нас, скотовете, че не живеем. Прости на нас, страхливите, че не се борим. Прости ни, Дяконе! Прости ни, че оставихме да поругаят и нас и твоята България!“

 
 

Фитнес треньор качи 32 килограма с благородна цел

| от chronicle.bg, по diply.com |

За всички нас, които не сме Крис Хемсуърт и магическата му диета, да поддържаш добро ниво на фитнес е много трудно. 35-годишният фитнес инструктор от Ню Йорк Адонис Хил знае какво е усилието да сваляш килограми, защото е преминал през това два пъти.

Когато е на 27 бизнесът на Хил се срива и той изпада в депресия и качва килограми. След това обаче открива фитнеса като своя страст и сваля цели 45 килограма.  Адонис превръща фитнеса и в кариера.

Половин десетилетие след личния си успех, Хил решава да помогне на своята клиентка Алиса да свали драстично количество килограми като самият той качва 32 килограма. Идеята е треньорът да мотивира клиента си като си постави същата цел и тренира заедно с него.

В крайна сметка, след месеци усилени упражнения и няколко фалстарта, Алиса успява да свали 26 килограма. Това е достатъчно близо.

 
 

WIZZ GO – нова ценова категория от Wizz air

| от CHR Aero |

Wizz Air, най-голямата нискотарифна авиокомпания в Централна и Източна Европа, пусна нов продукт. “WIZZ Go” е допълнителна опция към съществуващата “WIZZ Plus” (преди:”Plus Fare“) пакетна оферта, предлагаща по-голяма гъвкавост за пътниците.

Двете “WIZZ Go” и “WIZZ Plus” предлагат на клиентите намалена пакетна цена над базовата “Basic Fare” (за билет и малък салонен багаж), сумата от допълнителни услуги, ако се купят отделно и по-бърз процес на резервация.

Новата “WIZZ Go” е създадена за практични клиенти, които търсят ниски цени, отлични и стойностни оферти, и ползват най-популярните продукти и услуги на WIZZ. “WIZZ Go“ включва голям салонен багаж, 23 кг чекиран багаж и избор на място (с изключение на първия ред и местата с повече пространство за краката).

Wizz Air “WIZZ Plus” предлага дори повече допълнителни услуги и клиентите могат да се възползват от по-голяма гъвкавост и максимален комфорт по време на цялото пътуване: от момента на резервация на билета онлайн, до пристигането до избраната дестинация. „WIZZ Plus“ включва 32 килограма чекиран багаж, голям ръчен багаж, регистрация на летището, WIZZ Flex опция за промяна на датата на пътуване, избор на място (включително на първия ред и с допълнително пространство за краката), качване с предимство (също позволява вземане на допълнителна малка лична вещ на борда).

Kлиентите на WIZZ могат да запазват места за всички над 450 линии, на wizzair.com избирайки “WIZZ Go” и “WIZZ Plus”.

Джордж Михалополус, търговски директор на Wizz Air, каза: “Създадохме WIZZ Go за нашите практични клиенти, които не искат да се тревожат за избора на място и багаж. Това е междинно предложение, което ще се хареса на пътниците ни, които искат повече от базова тарифа, но не и целия продукт, включен в WIZZ Plus. Тъй като нашите клиенти имат различни желания, ние правим всичко възможто, за да излезем с продукт, които им отговаря най-добре.”

 
 

Drake е най-популярният изпълнител в Spotify за 2016 г.

| от chronicle.bg, БТА |

Drake е най-стриймваният изпълнител в Spotify за 2016 г., съобщи АP.

Канадският рапър е стриймван 4,7 милиарда пъти. Той може да се похвали с най-популярния албум – „Views“, стриймван 2,45 милиарда пъти, и най-популярната песен – „One Dance“, стриймвана 980 милиона пъти.

В челната петица са Justin Bieber, Rihanna, 21 Pilots и Kanye West.

Най-стриймваните албуми след „Views“ са „Purpose“ на Bieber, ‘Anti“ на Rihanna, „Blurryface“ на 21 Pilots, „Beauty Behind the Madness“ на Weekend.

При песните на второ място след „One Dance“ е „I Took a Pill in Ibiza – Seeb Remix“ на Майк Поснър, следван от „Don’t Let Me Down“ на Chainsmokers, „Work“ на Rihanna и Drake, и „Cheap Thrills“ на Сия.

Зейн от One Direction, който тази година издаде самостоятелен албум, е изпълнителят с най-впечатляващ пробив.

Drake е и най-стриймваният изпълнител в историята на Spotify с общо 8,7 милиарда слушания.

 
 

Първият старт на ракетата Falcon 9 след аварията е предвиден за 16 декември

| от chronicle.bg |

Първият старт на тежката ракета-носител „Фалкон-9″ на американската компания SpaceX след септемврийската авария, е предвиден за 16 декември, предаде ТАСС.

Агенцията цитира съобщение на телекомуникационната компания „Иридиум комюникейшънс“, която възнамерява да изведе с ракетата десет съобщителни спътници от ново поколение.

Ракетата ще бъде изстреляна от базата на ВВС Вандерберг в щата Калифорния в 12:36 часа по времето на Западното крайбрежие на САЩ /22:36 ч. българско време/.

„Фалкон-9″ трябва да достави спътниците на ниска околоземна орбита.