Репликите са новите ментета

| от Thérèsa Voskanyan |

Искрено се ядосвам, как по-голяма част от населението ни, не се замисля над новите чуждици, които продавач-консултанти, завършили гимназия със средно три по английски, въвеждат нов смисъл на вече съществуващи термини. Влизаш в един обикновен магазин с малко по-лъскави дивани и закачалки и, ако си направиш труда да питаш дали артикулът, който ти е хванал окото, е наистина на марката, която пише че е, продавачките в магазините където се пласират чанти, обувки и дрехи на „брандове от висшата мода“ отгорварят, че това са „реплики“.

И ти си казваш, брееей, това е реплика на DKNY. И после се хвалиш пред приятелки, „Вижте какви дънки си взех на DNKY, реплика са.“
Ама какво е това „реплика“? Репликите са продуктите вдъхновени от оригиналния модел, с които имат сходен дизайн и материал. Реплика идва от френски (réplique) и означава буквално – отговор. Репликите са отзвук на това, което големите модни къщи са показали като модерно за сезона. Това са дрехи и аксесоари, които много приличат на това, което виждаме по модните подиуми, но са на друга фирма, която е почерпила идеята само.

Много познатите на нашия пазар марки като H&M, Bershka, Tally Weijl, Asos правят реплики на големите брандове, за да може средната класа да се облича стилно и елегантно. Zara много пъти е правила очевидни дубликати на обувки и дрехи, но ги слага под своето име и стоката е разпознавана като Zara, а не като червените обувки на Valentino или палтото на Burrbery.

Кое залъгва покупателя тогава? Когато влизаш във въпросния магазин, който гръмко преди това си е направил реклама на бутик, виждаш най-новите колекции от имена като Chanel, Dior, Moschino, купени от китайските сайтове за три-четири пъти по-малка сума и сложени на витрините и предлагани като реалните марки. Това, което липсва в случая от страна на покупателя е информативност. Тези големи марки имат собствени бутици и са менажирани от тях самите. Единствено и само старите им колекции, отпреди години, които се водят „винтидж“, могат да се намерят в подобни магазинчета и то не с първоначалните си главозамайващи цени.

И все пак, ако си достатъчно наивен и решиш, че си купуваш истински Chanel от новия сезон за 200-300лв, миловидната продавачка не би се сетила даже да спомене думата „реплика“. А ако преди това си направиш труда да разгледаш в интернет цената на това, което ти се пробутва като „истинската“, то тя е не по малко от $2,000. И така клиените биват залъгвани като дават една надута цена за нещо изфабрикувано в Китай, което има за цел да залъже, че е висококачествен продукт.

Истината е, че в много магазини за втора ръка можеш да намериш аутлети или винтидж дрехи на висококласните марки, отколкото в подобни бутици гордеещи се, че предлагат реплики. Отдавна “Gocci”, “Dulce and Cappana” са изчезнали от пазара. Сега имената на марките са си написани правилно, ясно и подчертано, а вместо случайните правописни грешки, които ти подскзват за фалшификата идва накоя миловидна магазинерка с наизустеното „Ама това е реплика!“.

 
 

15 модела, които са доста…грозни

| от chronicle.bg |

Всички знаем какво се изисква, за да бъдеш модел. Трябва да си кльощав и красив.

Поне така беше доскоро. По подиумите и на кориците на списанията обаче вече дефилират закръглени модели със секси извивки и хората свикнаха с това, че моделите на 21 век не са като деветдесетарските модели. Напоследък се забелязва и нов тренд в избора на манекенки: далеч не всички от тях са брилянтно красиви. Някои от тях дори не са хубави.

Вижте в галерията 15 момичета, които работят като модели и не пасват на общоприетите стандарти за красота. Някои от тях не са грозни, а имат някакъв дефект, а други…е, кои пък сме ние, че да съдим. Вижте ги.

 

 
 

Turkish Airlines спечели награда за своя рекламна кампания

| от CHR Aero |

Turkish Airlines бе наградена с Gold Epica награда за своята кампания “Batman v. Superman”.

В блокбъстъра “Batman v. Superman” авиокомпанията прави поява със свой Boeing 777.

Идеята на рекламата е, че Turkish Airlines изпълнява полет между двата измислени града във филма- Готъм Сити и Метрополис.

Освен участие в самия филм, авиокомпанията предостави различни възможности на своите пътници да се запознаят с него, както и да надникнат в света на супергероите.

Авиокомпанията беше наградена в категория „Product & Brand Integration”, като тази кампания доведе до над 30 милиона гледания на рекламата в YouTube, както и над 125 милиона „media impressions”.

Epica Awards е основана през 1987 като това е единствената награда, която се определя от журналисти свързани с маркетинг и комуникационни заглавия.

 
 

SASA Asian Pub: Преобръща представи!

| от Спонсорирано съдържание |

На 7 декември представите за  ресторант, забавление, вкусна храна и цени буквално ще се преобърнат!

2000 кв. метра площ, 7 метра височина, 700 седящи места, ресторант и бар, обединени от обща сцена, на която постоянно нещо се случва.

Витоша “нахлува” през огромните остъклени витрини, създавайки усещане за полет над града, а огромният аквариум “потапя” посетителите в тайнството на подводния свят.

Най-доброто от 7 световни кухни с превес върху азиатската

Знаковите блюда на Китай, Япония, Тайланд, Монголия и  Сингапур, приготвени специално за SASA Asian Pub от световни шеф-готвачи.
Всички вкусове са адаптирани към българския, като запазват здравословните съставки и начин на обработка, характерни за азиатската кухня. Ястията едновременно засищат и оставят чувство за лекота и прилив на енергия.

В SASA Asian Pub, освен азиатска кухня, се предлагат автентични американски барбекю специалитети, италиански брускети, френски десерти, средиземноморски деликатеси…

Барът е „въоръжен“ със сто различни вида напитки от цял свят, сред които авторски азиатски коктейли и разнообразие от кафе специалитети.

SASA не е просто ресторант, а азиатски пъб, където забавлението е целодневно и гарантирано.

На сцената, обединяваща ресторанта с бара и кафето, се редува жива музика с DJ сетове и шоу програми.

В SASA Asian Pub денят започва със сутрешно кафе, преминава в обяд с колеги, неусетно се удължава до следобеден коктейл или десерт, за да да стигне до вечеря с приятели и танци до късните часове с питие в ръка.

SASA Asian Pub е целодневно заведение, където независимо сам или с компания, всеки се чувства на мястото си.

SASA Asian Pub преобръща представите за ресторант!

Не на последно място SASA Asian Pub ще преобрне и представите за достъпност.

“Преживяването”, наречено SASA Asian Pub е напълно възможно да се превърне в ежедневие, без това да обърка месечния бюджет.

Достъпността е в основата на концепцията на веригата, за да може иновативната идея на SASA Asian Pub да бъде възприета от най-широк кръг хора и да се превърне в начин на живот.

Sasa Asian Pub в Парадайз център отваря на 7-ми декември.
Заповядайте да ви се представим!

 
 

Джиджи Хадид стана модел на годината

| от chronicle.bg |

Джиджи Хадид бе коронясана като международен модел на годината, а „Александър Маккуин“ бе обявен за най-добър британски моден лейбъл на церемонията за Британските модни награди за 2016 г.

Топ дизайнери, модели и знаменитости не се уплашиха от студеното време в Лондон и минаха по червения килим пред „Ройъл Албърт хол“ за церемонията.

21-годишната Джиджи Хадид победи в надпревара с по-малката си сестра Бела, Кендъл Дженър, Адуа Абоа и Линейзи Монтеро за топ отличието за модел.

„Александър Маккуин“ спечели съревнованието за най-добър британски лейбъл, а „Гучи“ получи наградите за лидер в международния бизнес и за международен дизайнер на аксесоари.