Репликите са новите ментета

| от Thérèsa Voskanyan |

Искрено се ядосвам, как по-голяма част от населението ни, не се замисля над новите чуждици, които продавач-консултанти, завършили гимназия със средно три по английски, въвеждат нов смисъл на вече съществуващи термини. Влизаш в един обикновен магазин с малко по-лъскави дивани и закачалки и, ако си направиш труда да питаш дали артикулът, който ти е хванал окото, е наистина на марката, която пише че е, продавачките в магазините където се пласират чанти, обувки и дрехи на „брандове от висшата мода“ отгорварят, че това са „реплики“.

И ти си казваш, брееей, това е реплика на DKNY. И после се хвалиш пред приятелки, „Вижте какви дънки си взех на DNKY, реплика са.“
Ама какво е това „реплика“? Репликите са продуктите вдъхновени от оригиналния модел, с които имат сходен дизайн и материал. Реплика идва от френски (réplique) и означава буквално – отговор. Репликите са отзвук на това, което големите модни къщи са показали като модерно за сезона. Това са дрехи и аксесоари, които много приличат на това, което виждаме по модните подиуми, но са на друга фирма, която е почерпила идеята само.

Много познатите на нашия пазар марки като H&M, Bershka, Tally Weijl, Asos правят реплики на големите брандове, за да може средната класа да се облича стилно и елегантно. Zara много пъти е правила очевидни дубликати на обувки и дрехи, но ги слага под своето име и стоката е разпознавана като Zara, а не като червените обувки на Valentino или палтото на Burrbery.

Кое залъгва покупателя тогава? Когато влизаш във въпросния магазин, който гръмко преди това си е направил реклама на бутик, виждаш най-новите колекции от имена като Chanel, Dior, Moschino, купени от китайските сайтове за три-четири пъти по-малка сума и сложени на витрините и предлагани като реалните марки. Това, което липсва в случая от страна на покупателя е информативност. Тези големи марки имат собствени бутици и са менажирани от тях самите. Единствено и само старите им колекции, отпреди години, които се водят „винтидж“, могат да се намерят в подобни магазинчета и то не с първоначалните си главозамайващи цени.

И все пак, ако си достатъчно наивен и решиш, че си купуваш истински Chanel от новия сезон за 200-300лв, миловидната продавачка не би се сетила даже да спомене думата „реплика“. А ако преди това си направиш труда да разгледаш в интернет цената на това, което ти се пробутва като „истинската“, то тя е не по малко от $2,000. И така клиените биват залъгвани като дават една надута цена за нещо изфабрикувано в Китай, което има за цел да залъже, че е висококачествен продукт.

Истината е, че в много магазини за втора ръка можеш да намериш аутлети или винтидж дрехи на висококласните марки, отколкото в подобни бутици гордеещи се, че предлагат реплики. Отдавна “Gocci”, “Dulce and Cappana” са изчезнали от пазара. Сега имената на марките са си написани правилно, ясно и подчертано, а вместо случайните правописни грешки, които ти подскзват за фалшификата идва накоя миловидна магазинерка с наизустеното „Ама това е реплика!“.

 
 

Samsung Galaxy S8 за селфи маниаци

| от chronicle.bg |

Вероятно знаете, особено ако сте селфи маниаци, че Samsung A серия има подобрена предна камера, а сега слуховете твърдят, че Samsung планира да продължи да подобрява селфи камерата в някои свои модели.

Следващата голяма премиера, която предстои на компанията, е на флагмана Galaxy S8 и се говори, че предната камера ще има по-добър автофокус и модул за разпознаване на зениците.

Samsung ще аутсорсне дейността по подобряване на предната камера, възлагайки изработката й на външна компания, чието име все още не е известно.

 
 

Най-неприятните жени в Холивуд

| от chronicle.bg |

Да бъдеш актриса в Холивуд не е лесно. Трябва да си секси, красива, талантлива и да даваш всичко от себе си, за да израснеш в една силно конкурентна среда.

Ако успееш в същото време да запазиш някаква човечност и да не изглеждаш супер надута, тогава ставаш истинска звезда. Ако не успееш, израстваш в кариерата си, но разочароваш онези, които имат късмета или нещастието да те познават.

В галерията долу сме събрали онези знаменитости, които по мнение на хората, които имат досег до тях, са изключително капризни, арогантни и се държат като принцеси. Иначе казано – кифли.

Вижте 10 известни, брилянтни в професията си жени, които са се провалили в отношението си към фенове и колеги.

 
 

Виктория Бекъм може да съди Spice girls

| от chronicle.bg |

След юридическия огън между Анджелина Джоли и Брад Пит, нова може би още по-изненадваща и бурна съдебна война се появи в шоубизнеса.

Виктория Бекъм изпрати агресивни заплашителни писма на колегите си от Spice girls Мелани Браун, Мелани Чизхолм, Ема Бънтън и Гери Хорнър. В тях съпругата на английския футболист Дейвид Бекъм предупреждава за война, ако певиците изпълняват песни, за които тя има авторски права.

Три от дамите – Гери Хорнър, Ема Бънтън и Мелани Браун, планираха турне по повод 20 години от създаването на групата. Турнето трябваше да се казва GEM (от англ. – скъпоценен камък), което е абревиатура от първите букви на момичетата.

Гери първа се отказа, за да се фокусира върху множащото й се семейство. През октомври миналата година тя съобщи, че очаква детенце. Така остави Ема и Мелани сами да се оправят с правния въпрос.

„Това е невероятно тъжен начин нещата да приключат, особено след всичко, което групата е преживяла заедно“, каза източник близък на Spice girls. „Момичетата са потресени.“

 
 

2 CELLOS готвят грандиозно шоу в Арена Армеец

| от chronicle.bg |

Супер доброто инструментално дуо 2CELLOS са готови с новия си албум SCORE, който е посветен на филмовата музика. С иновативния си звук и някои от най-популярните мелодии, създавани за класически и съвременни филми, албумът ще е подкрепен с грандиозно шоу и със световно турне, което ще стартира през лятото на 2017.

В България, талантливите музиканти ще видим на 4 декември в зала Арена Армеец с концерт, разделен на две части. В първата 2 Cellos ще бъдат на сцената със струнен оркестър, заедно с който ще ни поведат на пътешествие из филми и сериали като Gladiator, Lord of the Rings, Game of Thrones, The Godfather, Titanic и др. Във втората част компания на сцената ще им прави известен барабанист, заедно с който ще изпълнят всички хитове, с които 2 Cellos станаха популярни у нас – Thunderstruck на AC/DC, Smooth Criminal на Michael Jackson и др.

robe_2cellos_verona_2016_photo_by_sven_kucinic_21

Капацитетът на зала Арена Армеец ще бъде ограничен за това шоу, заради спецификата на продукцията. Всички категории ще предлагат запазено седящо място, а първите 300 билета от най-скъпите две категории, закупени от мрежата на EVENTIM, ще гарантират и запазено място на паркинга на Арена Армеец до 20 минути преди старта на концерта, който е с начален час 20:00 часа.

Продажбата на билети за България стартира на 20 януари 2017 г. на цени от 50 до 110 лева. От 17 януари ще е активна специална предварителна продажба на билети на сайта 2Cellos.com

2 Cellos са сензация още от създаването на видео версията на Smooth Criminal от Michael Jackson, която имаше милиони гледания в YouTube през 2011 г. Хърватските челисти Luka Sulic и Stjepan Hauser са създали общо три високо енергични албума за Sony Music Masterworks. Новият албум ги представя в една различна и по-традиционна светлина. За да е осигурен идеалният звуков фон за тяхната виртуозност, към тях се присъединява и Лондонският симфоничен оркестър с диригент Робин Смит.

Албумът започва с аранжимент от мелодии на Ramin Djawadi, представяйки „Игра на Тронове“, чията кулминация е дръзката и героична главна тема на сериала – https://www.youtube.com/watch?v=DcFpvolRN3w

Темите, които звучат по време на някои от най-епичните моменти във филмовата история също са включени в нови преработки. Някои от тях са: „Титаник“ от Джеймс Хорнър („My hearth will go on“); темата от „Списъкът на Шиндлер“ на Джон Уилямс, както и тази от „Огнените Колесници“, написана от Вангелис; „За любовта на една принцеса“ от „Смело Сърце“, отново на Джеймс Хорнър; „May it be“ от „Властелинът на пръстените: Задругата на пръстена“, както и „Now we are free“ от филма Гладиатор, композирана от Ханс Цимер.

От друга страна, вокалната красота от звука на челата, пасва идеално на романтични теми като “Лунна река“ от „Закуска в Тифани“; красиви теми от филми като „Кино Парадисо“ и „Малена“; любовната тема на Нино Рота от „Кръстникът“, спечелилата Оскар тема от филма „Любовна история“ от Франсис Ле, завладяващата песен „Каватина“, която може да бъде чута в „Ловецът на елени“.

Билети за 2CELLOS @ ARENA ARMEEC ще намерите в бензиностанции OMV, The Mall, билетен център НДК, мрежата на Ивентим в цялата страна и онлайн на Eventim.bg