„Жалбен протокол“ на летците от компания „BulgariaZeppelinAir“

| от | | | |

След абсолютно всеки полет, в това число и не състоял се такъв, летците от световно известната българска полу-летателна компания BulgariaZeppelinAir, запълват специална бланка или така наречения „Жалбен Лист“.

301901-funny-cartoon

В този лист описват възникналите по време на полета повреди, забелязаните нередности, както и всички затруднения на екипажа от абсолютно всякакъв род и вид технически характер. Има и специална графа, където се отбелязват и по-дребните повреди, все требващи едно внимателно разглеждане и незабавно отстранение.

Инженерите от наземните технически служби всеки ден по устав са длъжни да отварят жалбения лист и да четат внимателно всяка жалба. По инструкции: те трябва веднага да пристъпват към отстраняване, завиване, фиксиране, бинтоване, лъскане, демонтиране, както и обратно монтиране и прочее последователни стъпки. Всичко това го изисква Компанията работодател и разбира се Протокола – се спазва.

Също така, като своя ответна мярка, инженерите записват какви са именно предприетите стъпки и по този начин напълно протоколно уведомяват екипажа за осъществените текущи ремонти. Повтарям: ТОВА СЕ ПРАВИ ВСЕКИ ДЕН, непосредствено преди или след всеки един полет.

Airplane-funny-pictures-Free-1-600x388

По-долу привеждам за пример няколко зарегистрирани жалби от пилотите на компания BulgariaZeppelinAir, както и съответните отчети на инженерите- Всичко това е със разрешението и под зоркия поглед на администрацията от авиокомпанията.

***
Проблем: Основното вътрешно колело почти се нуждае от замяна.
Решение: Основното вътрешно колело почти е заменено.
***
Проблем: Пробния полет е нормален. Ако изключим адски тромавото и супер твърдото кацане. всичко това става при автоматичен режим на кацане.
Решение: В този модел летателно средство не е предвидена никаква система за автоматичен режим на кацане.
***
Проблем: Нещо трака в кабината. Чува се.
Решение: Нещото в кабината е затегнато.
***
Проблем: Автопилота не дава точни данни в режим на покачване на височината – индикира снижаване от 200 метра за една минута! Невъзможно.
Решение: Описания проблем с неправилната индикация на уреда – оттук в хангара е невъзможно да се тества. Уточнение: не е възможно от земята.

***
Проблем: Подозирам, че предното стъкло се е спукало.
Решение: Подозираме, че сте прави.
***
Проблем: Показателите на ООТПК са прекалено високи. Не може да е вярно.
Рещение: Показателите на ООТПК са фиксирани на по-правдоподобно ниво.
***
Проблем: Една от ръчките при издърпване докрай (посока към тялото) се закача за щурвала. Никак не е удобно.
Решение: Именно. Ръчката е сложена там тъкмо по тази причина.
***
Проблем: Не работи радио-локационната система.
Решение: Радио-локационната система никога не работи в режим OFF.
***
Проблем: Признак за износване в основното дясно шаси.
Решение: Признаците са отстранени.
***
Проблем: Липсва третия двигател.
Решение: След необичайно кратко претърсване, третия двигател е намерен под дясното крило.
***
Проблем: Самолета се държи адски странно.
Решение: Самолета у предупреден, че трябва да се държи както подобава, да лети прилично и да не се лигави.
***
Проблем: Радара издава странен пищящ звук.
Решение: Радара е препрограмиран да издава друг звук.
***
Проблем: Мишка в кабината.
Решение: В кабината е пусната котка.
***
Проблем: Умрели бръмбари и буболечки на предното стъкло.
Решение: Поръчали сме живи.
***
Проблем: В шлемофона се чува страшен шум!!!
Решение: Шумовете са прекодирани до по-мелодични и приемливи за ухото звуци.
***
Проблем: Тропане в задната част на самолета. Като че ли там има ковач и удря с чук по някаква голяма наковалня.
Решение: Чукът е конфискуван от ковача.
***
Проблем: Има много мухи в салона.
Решение: Мухите са преброени – количеството е по стандарт и съответствува на устава на Компанията.
***
Проблем: Кабината е ужасно мръсна. И свиня би избягала!
Решение: Кокпитът вече е измит. Става за прасета.
***

Проблем: На таблото (до високомера) са забелязани три хлебарки.
Решение: Един убит, един ранен и един успя да се измъкне.

 

И така всеки ден…

 

 
 

H&M промотира албум на поп сензацията Зара Ларсон с нова колекция

| от Спонсорирано съдържание |

H&M започна колаборация с поп звездата Зара Ларсон по случай първия й албум. Зара е сред 30-те най-влиятелни тийнейджъри в света според класацията на списание Time.

H&M ще промотира предстоящото излизане на албума “So Good” на дигиталните екрани във всички магазини на марката по света от днес до официалното му представяне на 17 март. Онлайн клиентите на H&M имат възможността да запазят предварително албума на hm.com, което ще гарантира автоматичното му добавяне в Spotify профилите на почитателите на Зара Ларсон в деня на световната премиера.

„Изключително щастлива съм, че ще осъществим този проект заедно с H&M. Винаги съм била сред почитателите на марката, защото тя е точно толкова забавна и привлекателна, колкото и достъпна за младите момичета, а това са основни неща за мен. Също така, екипът е толкова приятен за работа, че нямам търпение да споделя какво успяхме да сътворим заедно!”

Колаборацията също включва ексклузивна капсулна колекция, разработена в колаборация между Зара Ларсон и дизайнерския екип на H&M. Колекцията е отражение на личния стил на звездата – съчетава успешно елементи от стрийт облеклото с препратки към сценичните й костюми.

Капсулната колекция Zara Larsson><H&M ще откриете в избрани магазини и онлайн от 18 май. В България ще я откриете в магазин H&M на бул. Витоша 6, както и онлайн.


 

 
 

5 професии, подходящи за кандидат-депутатите

| от |

Един съсед обича да казва: „Няма срамна работа, стига да е поне малко ръководна“. Но как да си избираме ръководните хора! Не по това, че са известни, разбира се, това би било глупаво. Какво може Ламбо – може да актьорства. Това какво общо има с дирижиране на държавните дела – нищо. Същото се отнася и за Луиза Григорова и Любомир Ковачев. Бихте ли пуснали който и да е да се разправя в която и да е от другите области на живота ви, само защото е известен?

Всеки може да критикува, разбира се. Не всеки го прави адекватно, но всеки го прави. Ние обаче сега ще дадем и акъл! Кои професии са най-подходящ източник за политически кадри:

Контрола в градския транспорт

Корави и търпеливи хора, които минават през всички прослойки на народа. Те знаят от какво имат нужда малки и големи, и следят дали средните работят достатъчно усърдно, за да го постигнат.

Евентуален дребен проблем: Свикнали са да пипат чужди карти.

Монаси

Най-модерните хора в България в последно време. Платонично либерални, както разбрахме от „Господари на ефира“. Това е чудесно и за прогреса на нацията, но най-вече защото ще подразни националистите.

Евентуален дребен проблем: С 12 последователи са за никъде.

Хазяи

Замислете се – тези хора идват да при теб със сметки, но когато им се обадиш за проблем, го решават. Не е ли това цялата философия на комуникацията между управлението и гражданите?

Евентуален дребен проблем: Понякога живеят на ваш гръб.

Хората, които отговарят за щандовете с плодове в супермаркета през зимата.

Да си изложен всеки гаден зимен ден на изкушението „череши за 80 лева на килограм“ и никога да не бракуваш поне едно кило за собствени нужди. От такива хора, мили сънародници, има нужда държавата.

Евентуален дребен проблем: Свикнали са да сортират нещата по цветове.

Първа ракета

Да работиш като първа ракета на държавата не е много лесно. С много труд обаче Григор Димитров в момента е на път да стане номер 1 в листата. Също така, Гришо е свикнал да дава.

Евентуален дребен проблем: Жестоки протести по селата, защото приятелката му е чужденка.

 
 

Range Rover Velar: тийзър преди официалната премиера

| от chronicle.bg |

През 1970г. Land Rover пуска на пазара луксозния SUV Range Rover. Почти половин век по-късно, предстои да видим четвъртия член на семейството на Range Rover – Velar, който ще бъде представен официално на 1 март 2017 г.

Елегантна опростеност, визуално редуциращ подход и новаторски технологии за потребителите са отличителните черти на новия Range Rover Velar.

Името на Velar произхожда от първите прототипи на Range Rover от 60-те години на миналия век: пионерите в сферата на луксозните SUV автомобили.

rrnewrrfamilylinedrawingteaseimage220217-resize-1024x293

Когато разработващите инженери искали да скрият истинската идентичност на 26-те модела Range Rover преди серийното производство, те избрали името Velar, произхождащо от латинското “velare”, което означава „забулвам, покривам“.

Пълната инфорация за Range Rover Velar ще бъде обявена на 1 март 2017 г.

 
 

Премиерата на „Красавицата и Звяра“ съвпадна с бурята Дорис

| от chronicle.bg |

Звездите на „Красавицата и Звяра“ понесоха стоически лошото време, предизвикано от бурята Дорис, за да присъстват на състоялата се в Лондон премиера на игралната версия на класическата анимация на „Дисни“ от 1991 г., съобщава БТА.

26-годишната Ема Уотсън приличаше на истинска принцеса, постигната благодарение на приказна сребристосива рокля с пелерина, сътворена от дизайнерката Емилия Уикстед. Актрисата сподели, че „твърде прогресивната“ й героиня Бел е по-различна от останалите принцеси на „Дисни“.

На премиерата на филма присъстваха също Дан Стивънс, който се превъплъщава в образа на Звяра/Принца, Люк Еванс (Гастон, отхвърлен съперник за сърцето на Бел), Ема Томпсън и Иън Маккелън, които озвучават персонажите Мисис Потс и Когсуърт, режисьорът Бил Кондън.

Кондън не скри, че се е чувствал напрегнат заради предизвикателство да създаде игрална версия на класическата анимация. Маккелън сподели, че с известно безпокойство е очаквал моментът, в който ще може да сравни новия филм с оригиналната анимационна лента.
Игралната версия на „Красавицата и Звяра“ излиза на екран във Великобритания, САЩ и България на 17 март.