„Жалбен протокол“ на летците от компания „BulgariaZeppelinAir“

| от | | | |

След абсолютно всеки полет, в това число и не състоял се такъв, летците от световно известната българска полу-летателна компания BulgariaZeppelinAir, запълват специална бланка или така наречения „Жалбен Лист“.

301901-funny-cartoon

В този лист описват възникналите по време на полета повреди, забелязаните нередности, както и всички затруднения на екипажа от абсолютно всякакъв род и вид технически характер. Има и специална графа, където се отбелязват и по-дребните повреди, все требващи едно внимателно разглеждане и незабавно отстранение.

Инженерите от наземните технически служби всеки ден по устав са длъжни да отварят жалбения лист и да четат внимателно всяка жалба. По инструкции: те трябва веднага да пристъпват към отстраняване, завиване, фиксиране, бинтоване, лъскане, демонтиране, както и обратно монтиране и прочее последователни стъпки. Всичко това го изисква Компанията работодател и разбира се Протокола – се спазва.

Също така, като своя ответна мярка, инженерите записват какви са именно предприетите стъпки и по този начин напълно протоколно уведомяват екипажа за осъществените текущи ремонти. Повтарям: ТОВА СЕ ПРАВИ ВСЕКИ ДЕН, непосредствено преди или след всеки един полет.

Airplane-funny-pictures-Free-1-600x388

По-долу привеждам за пример няколко зарегистрирани жалби от пилотите на компания BulgariaZeppelinAir, както и съответните отчети на инженерите- Всичко това е със разрешението и под зоркия поглед на администрацията от авиокомпанията.

***
Проблем: Основното вътрешно колело почти се нуждае от замяна.
Решение: Основното вътрешно колело почти е заменено.
***
Проблем: Пробния полет е нормален. Ако изключим адски тромавото и супер твърдото кацане. всичко това става при автоматичен режим на кацане.
Решение: В този модел летателно средство не е предвидена никаква система за автоматичен режим на кацане.
***
Проблем: Нещо трака в кабината. Чува се.
Решение: Нещото в кабината е затегнато.
***
Проблем: Автопилота не дава точни данни в режим на покачване на височината – индикира снижаване от 200 метра за една минута! Невъзможно.
Решение: Описания проблем с неправилната индикация на уреда – оттук в хангара е невъзможно да се тества. Уточнение: не е възможно от земята.

***
Проблем: Подозирам, че предното стъкло се е спукало.
Решение: Подозираме, че сте прави.
***
Проблем: Показателите на ООТПК са прекалено високи. Не може да е вярно.
Рещение: Показателите на ООТПК са фиксирани на по-правдоподобно ниво.
***
Проблем: Една от ръчките при издърпване докрай (посока към тялото) се закача за щурвала. Никак не е удобно.
Решение: Именно. Ръчката е сложена там тъкмо по тази причина.
***
Проблем: Не работи радио-локационната система.
Решение: Радио-локационната система никога не работи в режим OFF.
***
Проблем: Признак за износване в основното дясно шаси.
Решение: Признаците са отстранени.
***
Проблем: Липсва третия двигател.
Решение: След необичайно кратко претърсване, третия двигател е намерен под дясното крило.
***
Проблем: Самолета се държи адски странно.
Решение: Самолета у предупреден, че трябва да се държи както подобава, да лети прилично и да не се лигави.
***
Проблем: Радара издава странен пищящ звук.
Решение: Радара е препрограмиран да издава друг звук.
***
Проблем: Мишка в кабината.
Решение: В кабината е пусната котка.
***
Проблем: Умрели бръмбари и буболечки на предното стъкло.
Решение: Поръчали сме живи.
***
Проблем: В шлемофона се чува страшен шум!!!
Решение: Шумовете са прекодирани до по-мелодични и приемливи за ухото звуци.
***
Проблем: Тропане в задната част на самолета. Като че ли там има ковач и удря с чук по някаква голяма наковалня.
Решение: Чукът е конфискуван от ковача.
***
Проблем: Има много мухи в салона.
Решение: Мухите са преброени – количеството е по стандарт и съответствува на устава на Компанията.
***
Проблем: Кабината е ужасно мръсна. И свиня би избягала!
Решение: Кокпитът вече е измит. Става за прасета.
***

Проблем: На таблото (до високомера) са забелязани три хлебарки.
Решение: Един убит, един ранен и един успя да се измъкне.

 

И така всеки ден…

 

 
 

Строителен работник спечели 50 000 лева от билет „Златото на инките“

| от СПОНСОРИРАНО СЪДЪРЖАНИЕ |

Късметлията Дюнями Садък от старозагорското село Габарево получи страхотен подарък от Лотария България. 56-годишният строителен работник спечели 50 000 лева, само със закупуването на един билет „Златото на инките“.

„Винаги съм вярвал, че когато имаш късмет и един билет е достатъчен. Аз съм живото доказателство затова“, споделя Дюнями.

Разказва, че е купил билета от хранителен магазин в родното си село, който изтрил веднага, а секунди по-късно продавачката потвърдила добрата вест.

„Първоначално онемях, но бързо дойдох на себе си. В този миг нямаше по-щастлив от мен!“, допълва той.

Щастливецът планира с част от парите да си купи малка къщичка, а с другата – ще отиде на почивка. Естествено, ще почерпи и близките си!

Платена публикация

 
 

Новият Jaguar XF Sportbrake загатва за себе си

| от chronicle.bg |

Jaguar повдигна завесата новия XF Sportbrake от централния корт на Уимбълдън.

По-малко от 70 дни преди началото на световния тенис турнир Уимбълдън 2017, тревната площ на комплекса All England Tennis Club се превърна в платно за очертанията на динамичната спортна комби версия на Jaguar XF. Прочутите бели линии на игрището се трансформираха пред експертните погледи на Иън Калъм, директор по дизайна в Jaguar, и на ландшафт мениджъра на Уимбълдън Нийл Стъбли.

XF Sportbrake ще се присъедини към редиците на носителите на награди XF автомобили в спортните салони на Jaguar след премиерата му през лятото.

Jaguar е официален партньор на турнира Уимбълдън 2017, който ще се проведе от 3-и до 16-и юли 2017 г.

 
 

Кой е Алекс Клер и какви ги свърши в България

| от chronicle.bg |

Алекс Клер – това име говори на мнозина в България нещо, единствено ако към него добавим и „Too Close“. Извън хитовото си парче обаче рижият британец, приел юдаизма, има три албума, страхотен плътен глас и невероятно поведение на сцената. Всичко това могат да потвърдят онези, успели да го видят на живо в Sofia Live Club на 24 април.

Алекс Клер е  роден в лондонския район Саутуорк. Израства, слушайки джаз записите на баща си и отрано бива привлечен към блуса и соул музиката. Като дете взима уроци по тромпет и китара, но с времето поставя основен акцент върху свиренето на китара. Постепенно проявява интерес и към стилове като дръм-енд-бейс и дъпстеп.

Всичко това се усеща в музиката, която прави – на сцената застава с шапка и микрофон в ръка, а от двете му страни има барабанист и басист. Музиката, която се получава в комбинация с мощния му, плътен глас, е смес между всички стилове, които са го вдъхновявали.

В свое интервю казва, че е разбрал, че трябва да се занимава с музика, когато бил на 17 години. Тогава свирел на барабани в група, но гласът му като беквокал заглушавал всички. „Не че имам по-добър глас, а че е по-силен“, казва Алекс Клер.

Ако го слушате на живо, ще разберете, че е взел правилното решение за бъдещето си. Мощният му глас преминава като ударна вълна из цялата зала.

Изненадващо, на живо звучи дори по-добре, отколкото на запис. Ако на моменти вокалът оставя баса и барабаните да водят, то в следващите силният глас на Алекс Клер се откроява ярко. През цялото време, докато е на сцената, той общува с публиката. Алекс Клер е от онези изпълнители, които не просто гледат, но и виждат различните лица пред себе си и сякаш това ни най-малко не го притеснява, точно напротив. В края на концерта вече се чувстваш свързан с изпълнителя на сцената, сякаш преживяването заедно е било сближаващо – като начало на приятелство.

Преди да изпълни хита си Too Close, Алекс Клер моли всеки от публиката да остави телефона си и да изслуша парчето, без да снима. Всички без двама-трима се подчиняват. Изпълнението кара цялата публика да пее и да се движи като общ организъм.

След като басистът, барабанистът и Алекс напускат сцената, всичко утихва. След това на бис излиза само Алекс с китара и започва акустична игра с публиката, която се превръща в негов беквокал и му помага с припевите. Казва, че от години не е имал толкова шумен концерт и на няколко пъти повтаря, че би се върнал отново с концерт тук. Затова и след като сцената угасва зад гърба му, всички са спокойни, че тази среща не е била последна.

За съжаление, няма видео, което да улови онова, което се случи на сцената на Sofia Live Club – непрофесионалната техника не може да се справи с магията на това изпълнение. Вижте няколко снимки от концерта в галерията.

 
 

Елтън Джон отмени концерт заради остра бактериална инфекция

| от chronicle.bg, по БТА |

Британският музикант Елтън Джон беше принуден да отмени концертите си през април и май в американските щати Невада и Калифорния поради инфекциозно заболяване.

Елтън Джон е получил пристъп по време на полета си от Чили до Великобритания, след турнето си в Южна Америка. Изпълнителят е приет в британска болница и е прекарал два дни в отделението за интензивно лечение. Заболяването не е било идентифицирано, но говорителят на звездата каза в изявление, че е „вредна и опасна бактериална инфекция“.

Певецът, който е изписан от болницата на 22 април, се възстановява у дома.

„Късметлия съм, че имам най-преданите и прекрасни фенове. Искам им прошка за това, че ги разочаровах“, каза самият Елтън Джон и благодари на докторите за оказаната му професионална помощ.

Очаква се певецът да се възстанови напълно.

Елтън Джон отмени всичките си концерти в Лас Вегас през април и май, както и в Бейкърсфийлд, Калифорния на 6 май. Той ще се завърне на сцената на 3 юни с концерт в Туикънам, Великобритания.

Елтън Джон, който е носител на награди „Грами“, „Оскар“ и „Тони“, работи върху мюзикъл за Бродуей, адаптация на комедийната драма „Дяволът носи Прада“.