България – страната на проститутките

| от | |

Автор: Лола Монтескьо (още от нея на chuime.bg)

Всяка пета проститутка в Европа е българка. Тази класация поразбърка малко медийното пространство и отшумя, отмита от поредната вълна “Октоподи”, “Сови”, “Листопади” и “Незабравими”.
Абсолютна манипулация, мили дами. Не е вярно, че всяка пета проститутка в Европа е българка. По-скоро всяка трета българка е проститутка. Не само в Европа, а и у нас.

България отдавна е страната на проститутките. Нямам предвид политическите.

Съвсем направо да си го кажем. Проституцията отдавна се превърна в начин на преживяване в милата ни родина. Мало и голямо е готово да раздаде прелести и милувки срещу една водка в дискотеката, едно кръгче с джипа, една снимка в списанието, едно предаване в телевизията, една позиция нагоре във фирмата, един пост в комисията (парламентарна или каквато и да е)…

Въпросът отдавна не е дали, а за колко.

Мъжът е средство за преживяване или осъществяване, а средството към него е сексът. Сексът продава, казват в Америка. Сексът преди всичко купува, казват милите ми сънароднички. Купува работа, къща, кола, ботушки, почивка, шопинг в мола, посещение при Гого Фризьора.
Подчинени на тази икономическа максима, българките отдавна са заприличали на жрици на платената любов. Ако е вярно, че попфолкът е всичко, което иска душата ни, то фолкпевиците явно са всичко, което иска да види окото ни. Имиджът на вървежна мадама от околовръстното се среща не само в лъскавите публични домове, а като почнем от парламента, минем през телевизиите, та свършим в училището. Може и да ме обявите за кисела, застаряваща, закостеняла, недоебана и каквото още искате. Обаче ми се повръща от силиконови гърди, деколтета до пъпа, тиграк, ботуш до скута, изкуствени коси, мигли, нокти и прочие роговици, червило и устни тип “Анджелина Джоли с алергичен шок”… Момичета и лелки, осъзнайте се! Това просто не е шик! Прочетете пак: Не Е ШИК. Пунто.

Хайде просто да си говорим за поезия…

Или за любов. Без айфон и бутилка уиски на масата в Студентския.
Или ако щете за автобус 85 след 19 часа. Тъпкан е с жени с найлонови торби. Уморени, с поразмазан грим и сиви лица. Стискащи здраво пликчетата с марули, хляб и пиле за вечеря, опряло кървави кълки в чантите им за 20 лева от пазара, но имитация на Луи Виютон (или както там се пише). Пресмятащи наум за колко време могат да извъртят пералнята, направят вечерята, измият чиниите, изгладят дрехите, изгледат сериала и лакират ноктите, преди да припаднат без дъх в креватите си. Изчисляващи дали са успели да спестят вече за вечерята в ресторант на 8-ми март, когато уж силните им половинки ще ги заведат на кръчма с бели покривки, ще се налюскат с евтино вино, а те тайно ще им мушкат под масата банкноти, за да оправят сметката “кавалерски”. Колко далеч са тези мили, уморени, обезмечтани жени от силикона и джипа, който нонстоп бълва от телевизия, списания и момински мечти. И колко близо са дъщерите им до него.

 
 
Слави Трифонов, цензура

Цен*ура

Синът на Мадона е новото рекламно лице на „Адидас“

| от chronicle.bg |

  Александър Уанг направи много изненади на своето ревю на Седмицата на модата в Ню Йорк.

Една от  тях  беше представянето на новата му  колекция, разработена съвместно със спорната марка „Адидас“.

Нейно основно  рекламно лице е синът на Мадона – тийнейджърът Роко Ричи. Колекцията е от т. нар. capsule collections, състоящи се от базисни видове дрехи, които  никога не излизат от мода и могат да бъдат носени целогодишно.

Роко е на 16 години и колекцията на Александър  Уанг и „Адидас“ е неговият първи опит като модел. Така той тръгва по-стъпките на по-голямата си сестра, която тази година дебютира в модния свят. Тя беше една от музите на Стела Маккартни.

Мадона беше заела мястото си на първи ред на ревюто на Уанг, пристигайки минути преди началото му.  Присъствието й на събитието предизвика голяма изненада.

Рекламната кампания на колекцията включва и стари членове от „отбора на Уанг“ като Хане Габи Одиел, Лекси  Болинг и Бинкс Уолтън.

Клиентите могат да закупуват дрехи от колекцията от поп-ъп камион на улицата, а за да бъдат нещата още по-близки до духа на  колекцията, хората ще получават своите покупки  в чували  за боклук,  вместо  в лъскави  кутии  с логото на дизайнера.

 

@scubasnacks #RoccoRitchie #AlexanderWangNY #AlexanderWang #adidasOriginals #adidasOriginalsxAW photo #JuergenTeller

Публикация, споделена от Backstage Bombshell (@backstagebombshell) на

Те могат  да избират  между три разновидности суитшърти, черни къси и дълги панталони, тениски и маратонки. Новата колекция включва 84 модела и ще бъде пусната в продажба през пролетта, така че тепърва предстои да виждаме повече от работата на младия Роко за Александър Уанг.  Кой знае? Може би бихме го видели като рекламно лице на друг дизайнер в бъдеще…

 
 

Мишел Пфайфър се появи на корицата на списание Interview

| от chronicle.bg |

Актрисата Мишел Пфайфър не е позирала за корицата на списание Interview от 1988 година.

Изглежда обаче сякаш изобщо не е минало толкова време, тъй като 58-годишната актриса изглежда прекрасно на априлската корица на списанието. Тя дава и интервю заедно с режисьора Дарън Аронофски, който стои зад филма „Mother!“ с нейно участие.

В интервюто за списанието тя разказва, че мрази да дава интервюта, защото се страхува, че е фалшива, а разговорът ще я разкрие.
Актрисата, номинирана три пъти за Оскар, разказва, че въпреки процъфтяващата си филмова кариера, няма зад гърба си официално обучение. Вместо това се е учила пред очите на целия свят.

„Чувствам се наистина у дома, когато съм на снимачната площадка“, казва актрисата. „По-балансирана съм, когато работя, наистина“, казва още тя.

В момента Пфайфър работи по три филмови проекта – „The Wizard of Lies” на HBO, “Mother!” на Ароновски и римейк на „Убийство в Ориент Експрес“.

 
 

Моделки, които смениха имената си

| от chronicle.bg |

Точно, когато си мислиш, че познаваш някого напълно. Точно, когато си мислиш, че си изследвал всеки сантиметър от нейната личност и хоп! Името й не било точно така!

Животът на тези моделки до голяма степен е ходене и в още по-голяма степен дисциплина. Това не означава, че не можеш да имаш творчески псевдоним. Или поне да си преправиш името на „по-удобно за известен“.

Моделките в галерията ни днес са направи именно това. Вие може би не познавате някои от тях, сега е моментът да се запознаете напълно.

 
 

Започна Българският фестивал на изкуствата в Канада

| от chronicle.bg, по БТА |

Седмото издание на Българския фестивал на изкуствата в Канада беше открито в Торонто на 24 март. Това съобщиха от Генералното консулство на България в Торонто.

Фестивалът на изкуствата започна в Торонто с концерт на Георги Дончев – акустичен бас, и Анка Гнот – вокали и китара. Открита бе изложбата „Contemplation“, посветена на съвременно фотографско изкуство. А също и експозиция на участници в организирания от генералното консулство на Република България в Торонто фотоконкурс „България! Че кой ли не я знае?!“ – 2016 г.

В рамките на откриването бяха наградени Държавната агенция за българите в чужбина, д-р Ирина Маркова и Асоциация на българските инженери в Канада. Наградите бяха връчени за активна родолюбива дейност, както и Веселин Лучански.

Фестивалът ще продължи до 17 април 2017 г. в Торонто, Отава и Монреал. Ще участват на редица творци от България и чужбина. В програмата са включени изложби и концерти, прожекция на филми, рок и джаз музика, семинари, великденски концерт в изпълнение на хор и джаз трио и др.