6 съвета за връзката ви, които повечето хора смятат за грешни

| от |

1

1. Оставяйте някои конфликти неразрешени

Джон Готман е известен с изследванията с , в които “разрязва на парчета” проблемни връзки, пише пише Марк Мансън в блога си . За целта той закача на двойките всякакви видове биометрични устройства и измерва активността им докато те си говорят за техните проблеми. Също така той разглежда езика на тялото и кои думи се използват в разговорите. Всички тези данни се съчетават и Готман е в състояние да предскаже  дали бракът ви е наред.

Неговата техника се хвали с потресаващите 91% успеваемост при предричането дали двойката ще се разведе до 10 години, което е удивително висок процент за психологическо изследване.

Първото нещо, което той казва в книгите си е това: Всеобщото мнение, че всички проблеми трябва да се решават, за да е успешна една връзка е грешно.

В изследванията на щастливо женени над 40 години двойки Готман открива, че най-успешните връзки са тези с неразешените проблеми, някой от десетилетия. В същото време при неуспешните връзки се наблюдава идеята, че трябва да има абсолютно съгласие и консенсус по всички въпроси.

2

Истината е, че когато се опитваме разрешим конфликтите често създаваме нови такива. На моменти най-доброто решение е да оставим нещата както са и да продължим да си живеем живота.

2. Не се страхувайте да нараните чуствата на партньора си

Приятелката ми е от тези жени, които прекарват много време пред огледалото. Тя обича да изглежда възможно най-добре (както и аз). Вечерите, в които излизаме тя винаги излиза от банята след едночасов сеанс и ме пита как изглежда. Обикновено изглежда страхотно. От време на време обаче не изглежда чак толкова страхотно – когато промени косата си или реши да си сложи странните ботуши.

Когато и кажа какво мисля съм честен. Защо не я излъжа, че изглежда супер? Зашото това да съм честен с половинката ми е по-важно от това да се чустваме добре през цялото време. За щастие, приятелката ми е съгласна с мен.

3

Когато най-големият ни приотитет е да се чустваме добре или партньора ни да се чуства добре връзката се разпада и накрая всички се чустват зле.

Ако те ме задушава и ми трябва малко пространство трябва да съм в състояние да й кажа това, а тя да може да ме изслуша и разбере. Тези разговори с партньора са ключа към успешната връзка, а не самозалъгването че всичко е наред.

3. Бъдете склонни да приключите, когато е дошло време за това

Обществото ни идеализира любовните жертви – в почти всеки романтичен филм виждаме отчаян герой, които е третиран по ужасен начин в името на това да бъде с някого.

Истината е, че идеята ни за “успешна връзка” е доста объркана. Освен ако един от двамата не умре, връзката се счита за провал, което е абсурдно.

Ромео и Жулиета е сатира. Идеята е да се покаже как младата любов е в състояние да ни накара да правим немислими неща, като да пием отрова само защото твойте родители не се харесват с нейните. Ние обаче виждаме всичко това като нещо изключително романтично. Точно този вид ирационална идеализация ни поставя в ситуации, в които оставаме във връзката дори и партньора ни да ни неглижира. Да страдаме в името на “докато смъртта ни раздели”. Понякога единственото нещо, което може да превърне една връзка в успешна е това да я завършим.4

Не трябва концепцията за връзка да е по-важна за нас от нас самите и ценностите ни. Застоя и чуството за сигурност са всичко останало но не и хубави неща в една връзка. Как да се променим или подобрим, ако знаем че половинката ни ще е до нас каквото и направим?

4. Нормално е да ни привличат други, освен партньора ни

Общоприетите стандарти са такива, че дори най-малката сексуална мисъл включваща някой освен партньора ни се счита за измяна. Колкото и да ни се иска да виждаме само един човек, нещата не стоят точно така.

Биологично ни е заложена способността да харесваме повече от един човек. След като преминем фазата “меден месец” е съвсем нормално да свикнем с партньора си.

Приятно е да гледаш красиви хора. Приятно е да си говориш с красиви хора. Приятно е да си мислим за тях. Няма как това да се промени защото сме сменили статуса си във фейсбук. Когато се опитваме да възпрем това се самонараняваме.

Когато се отдадем на някой, не можем да му предоставим нашите мисли, чуства и възприятия. През повечето време дори сами не можем да ги контролираме. Това, което можем да контролираме са действията си. Дали ще решим да последваме мислите си или просто няма да им позволим да се материализират.

5. Прекарването на време поотделно

Виждаме го постоянно – човекът, който среща приятелката си и спира баскетболния мач посредата. След това спира да излиза с приятелите си. Или пък момичето, което изведнъж решава, че също харесва комикси и видеоигри марак и да не знае как се държи джойстика. Всички имаме по един приятел, който мистериозно изчезва, в момента в който си намери момиче. Това е опасно – не само за нас, но и за тях.

Когато се влюбим искаме да позволим на партьора ни да ни консумира живота и чуството е прекрасно. Опияняващо е. Проблемът е когато позволим на това да се случи наистина. Когато си позволим да се доближим дотолкова до някой, че да сме неразделни не съзнаваме ,че всъщтност променяме себе си и се отдалечаваме от човека, в който партньора ни се е влюбил първоначално.

Важно е от време на време да си даваме пространство, за да можем всъщност да оценим връзката си.

6. Приемете недостатъците на партньора си

Всеки човек има недодатъци и не е съвършен. По тази причина трябва да си изберем партньор, чиито недостатъци сме готови да преглътнем или дори да ги оценяваме. Най-точният показател за любовта са недостатъците. Ако нямате нищо против тях или дори тайно ви харесват – това е истинската интимност.

Съвършените качества и черти ни привличат един към друг, но от недостатъците ни зависи дали ще останем заедно или не.

 

 
 

Проверяват спинърите на българския пазар

| от chronicle.bg |

Държавната агенция за метрологичен и технически надзор (ДАМТН) извършва извънредна проверка на антистрес продукти – спинъри, съобщават от пресцентъра на агенцията. Мотивите за проверката са, че устройствата „имат игрови функции“ и трябва да отговарят и на изискванията на Наредбата за съществени изисквания и оценяване съответствието на играчките.

Проведени изследвания в трети страни показват, че в някои случаи моделите съдържат наднормено количество олово и живак. Затова в хода на инспекциите ще бъдат взети продукти, които ще бъдат подложени на допълнителни изпитвания.

Фиджет спинърът, хенд спинърът или просто спинерът е най-новият популярен продукт, който се разпространява много бързо сред децата и у нас. Основната му употреба е да помага на деца със синдром на дефицит и на деца, страдащи от аутизъм, но той все повече се разпространява и като играчка, пишат от агенцията.

 
 

Запознайте се с новите слушалки Beoplay E4

| от chronicle.bg |

Датската луксозна марка Bang&Olufsen разширява портфолиото си с още един продукт – слушалките Beoplay E4.

Те са от ново поколение и разполагат с по-добра функция за изолиране на външния шум (ANC), като блокират звук с до 15 dB по-ниска честота спрямо предишната ANC технология на Beoplay H3. По този начин слушателят трудно би чул дори ако самолет прелети над него.

Благодарение на т.нар. режим на прозрачност (transparency mode) само с един бърз жест пък може едновременно да изключите както шумоизолиращата функция, така и музиката, и да се върнете в обкръжението си.

2017_03_E4_Black_2

Новите Beoplay E4 са с подобрен дизайн. Батерията им е тънка, с полимерна повърхност, която осигурява по-голяма тактилност и издръжливост. Преработен е и дизайнът на устройството за управление на музиката, така че да се постигне по-лесно и интуитивно потребителско преживяване. Слушалките са изработени от лек алуминий, което ги прави изключително здрави и устойчиви на надраскване. В същото време са и изключително леки – общото им тегло е 50g.

Иновативните Beoplay E4 се предлагат в черен цвят и на цена от 249 евро. Очаква се през юли да пристигнат в шоурума на Bang&Olufsen – на ул. „Оборище“ 10 в София.

 
 

Новата Opel Insignia – лукс, 4×4 и авангардни светлини

| от chronicle.bg |

Новото поколение на флагмана Insignia на Opel празнува българската си премиера в присъствието на над 300 почитатели на марката, настоящи и потенциални клиенти и медии, сред тях бяхме и ние.

Директорът на представителството на Opel за България Вихрен Горанчев представи модела, като обърна внимание на авангардните матрични светлини IntelliLux LED® , високотехнологичната система за задвижване на четирите колела с torque vectoring, свръхмодерните системи за асистенция на водача, висококачествения интериор със сертифицираните от AGR ергономични предни седалки и типичната за Opel първокласна свързаност с интеграция на смартфон, която сега включва уникалната система Opel OnStar. Тези системи ни бяха визуално представени благодарение на високотехнологичното видео прожектиране върху четирите стени на залата.

Това, което чакахме с нетърпение обаче, беше близкото запознанство с модела, което се случи благодарение на двата високооборудвани автомобила в Sofia Event Center.

Няма спор, че новата Insignia получава възможно най-добрия старт в живота благодарение на голямата популярност и успех на своя предшественик. Лансираното през 2008 година първо поколение Opel Insignia поставя началото на нова ера за марката. Той предложи множество иновативни технологии и вдъхновяващ непреходен дизайн, а когато се появи за първи път беше високо оценен от публиката и медиите, които го избраха за Автомобил на годината 2009 за Европа. Година по-късно и българските медиите му присъдиха най-високото отличие за България.

Ако първата Insignia маркира началото на нова ера за Opel, второто поколение Insignia идва в началото на следващата ера, която всъщност започна преди година и половина с новата Astra, а за първи път беше обявена с Opel Monza Concept на автомобилното изложение във Франкфурт през 2013 г. Концептуалният модел е послужил за вдъхновение на дизайнерите и инженерите на новата Insignia, които са създали истински флагман.

Като цяло новият модел е значително по-лек и динамичен, като в същото време е нараснал на дължина и широчина и е загубил малко от височината си. Ярко изразената предна решетка и тънките източени предни светлини, както и високотехнологичната визия на задната част създават драматизъм в стилистиката на Insignia, осигурявайки на версията Grand Sport излъчването на купе.

Вниманието към най-малкия детайл е ясно видимо и в интериора на новата Insignia.

Кокпитът видимо отразява стилистичната философия на Opel. Водачът седи по-ниско от преди и по тази причина е по-добре интегриран в автомобила, вероятно сдобивайки се с по-спортно, по-ангажиращо и по-интензивно преживяване при шофиране (но повече за него ще ви каже, след като тестваме модела). Повече внимание е обърнато на контролните органи и инфоразвлекателният интерфейс, а head-up дисплеят подчертава дигиталния характер на инструментите, като сензорният екран без рамка на системата IntelliLink излъчва едновременно изтънчен и технократски чар.

За първи път при Opel новото поколение Insignia се предлага с интелигентна система за задвижване 4 Х 4 с torque vectoring, при която мощността се разпределя индивидуално към 4-те колела.

Много малко модели в сегмента предлагат такава широка гама от интелигентни технологии, като новото издание на флагмана на Opel, започвайки от head-up дисплея, през адаптивния круз контрол, който обожаваме, автоматичното аварийно спиране и активното поддържане на лентата на движение, до предупреждението при опасност от сблъсък отпред с разпознаване на пешеходци. Новият флагман на Opel е и първият автомобил на марката от Рюселсхайм, осигуряващ значително подобрена защита на пешеходците и с помощта на активен преден капак, който в случай на сблъсък се повдига в рамките на милисекунди, за да увеличи разстоянието до компонентите в двигателния отсек.

Може би помните, че обърнахме внимание на новото поколение на иновативните IntelliLuxLED® матрични светлини, които дебютираха с новата Astra. Е, при новия Opel Insignia те са значително усъвършенствани.

Новата Insignia предлага типичните за марката Opel инфоразвлекателни технологии и свързаност от най-високо ниво. Това е гарантирано от последното поколение системи IntelliLink с Apple Car Play и Android Auto. Естествено, за новия флагман е на разположение денонощно системата за свързаност и услуги Opel OnStar, с която ви запознахме на тестдрайва на Zafira. Персоналният асистент предлага множество услуги: от автоматична реакция и помощ при катастрофа до асистенция при откраднат автомобил, като с новата Insignia стартират и две нови услуги – резервиране на хотелска стая и търсене на място за паркиране.

Новият Opel Insignia е вече в автосалоните на дилърите на марката, а рекламната му кампания за България стартира днес. Може да видите снимки от премиерата в галерията ни.

 
 

Френска фитнес блогърка загина при нелеп инцидент

| от chronicle.bg |

Ребека Бюргер, френска фитнес блогърка, загина при нелеп инцидент, след като диспенсър за бита сметана избухна в гърдите й.

Ребека има 160 000 последователи в Инстаграм и над 55 000 във Фейсбук. Тя е починала през уикенда. Местни издания посочват, че тя е получила инфаркт след инцидента, въпреки че при нея е имало лекари.

Семейството съобщи за смъртта й онлайн, определяйки я като „битов инцидент“. В профила й в Инстаграм се появи предупреждение за дефектните опаковки на битата сметана с обяснение, че именно това е предизвикало смъртта й.

Принципът, на който работят диспенсърите за бита сметана е следният – те изстрелват газ в метална капсула, която поддържа налягането високо. От години френска група за правата на потребителите предупреждава за дефект с връзките на газовите капсули и опасността да се счупят и изстрелят с висока скорост. Заради серия инциденти с такива диспенсъри френската служба за права на потребителите издаде предупреждение, в което посочва, че такива инциденти има от 2010 година насам. Властите предупреждават, че дори след години употреба, тези флакони могат да направят проблем.  

Collation du jour : shaker whey vanille glacé @womensbest.fr

Публикация, споделена от Rebecca Burger (@rebeccablikes) на