Най-излъчваните песни в българския ефир за 2013-та

| от | |

Rudimental„Waiting All Night” на британската формация Rudimental e най-излъчваната песен в радио и телевизионния ефир в България за 2013 г.

Дръмендбейс сензацията, която взриви българските фенове със своя DJ Set на 14 декември в зала „Христо Ботев”, определено е завладяла и българското медийно пространство с цели 8130 ротации на парчето през годината.

[youtube id=“M97vR2V4vTs“ width=“667″ height=“356″]

На второ място в официалния чарт с 7025 излъчвания се нарежда „Get Lucky” на Daft Punk feat. Pharrell Williams, а на трето остава Low Deep T с „Casablanca”. В топ 10 попада и едно българско парче – „Опасно Близки” на Михаела Филева feat. Venzy, което потвърждава положителната тенденция за пускане на все повече българска музика в медиите. Българските песни в топ 100 са общо 17.

ТОР 10 Airplay 2013
01.01.2013-15.12.2013    

1. Rudimental – Waiting All Night
2. Daft Punk feat. Pharrell Williams – Get Lucky   
3. Low Deep T – Casablanca  
4. Antonia – Marabou    
5. Calvin Harris feat. Ellie Goulding – I Need Your Love    
6. Naughty Boy feat. Sam Smith – La La La
7. Macklemore & Ryan Lewis feat. Ray Dalton – Can’t Hold Us    
8. Macklemore & Ryan Lewis feat. Wanz – Thrift Shop  
9. James Arthur – Impossible    
10. Михаела Филева feat. Venzy – Опасно близки  
  

„Опасно близки” е излъчена 5885 пъти, с което заслужено оглавява българския топ 10. След нея се нареждат песните „А дано ама надали” на Графа feat. Venzy & Михаела Филева и „Както искаш” на Били Хлапето feat. Графа.

[youtube id=“L2yQsEBJXiY“ width=“667″ height=“356″]

TOP 10 BG Airplay 2013    
01.01.2013-15.12.2013

1. Михаела Филева feat. Venzy – Опасно близки
2. Графа feat. Venzy & Михаела Филева – А дано ама надали 
3. Били Хлапето feat. Графа – Както искаш  
4. Криско feat. Лора Караджова & Бобо – Министърът на веселието    
5. Venzy feat. Pe4enkata – Под открито небе  
6. Орлин Павлов feat. Бобо – Секунда
7. Били Хлапето feat. Михаела Филева – Когато ти трябвам  
8. Кристо & Лора Караджова – Повече от всичко    
9. Ангел и Моисей feat. Криско – Знаеш ли кой видях?  
10. Део, Лео, Рафи & Играта – 4D  
  

Официалната еърплей класация на България се изготвя по поръчка на дружеството за колективно управление на сродни права в музиката ПРОФОН от австралийската компания New Media Lab. Тя отразява излъчването на музика в най-големите български медии с музикално съдържание – радиостанциите BGRadio, City, Darik, FM+, Fresh, Horizont, Hristo Botev, Magic FM, NJoy, Radio1, StarFM, The Voice Radio, Veselina, Vitosha, Z-Rock и телевизиите БНТ, bTV, NOVA, The Voice TV, City TV.

 
 

Новото летище на Берлин няма да заработи и през 2017

| от CHR Aero с БТА |

Дългоочакваното откриване на новото летище на Берлин няма да стане факт и през 2017 г., потвърди ръководителят му Карстен Мюленфелд, цитиран от ДПА.

Въпреки отдавна обявеното откриване все още има затруднения пред пускането в експлоатация на новото международно летище на германската столица. Първоначалните планове бе то да заработи през 2011 г.

Откриването през тази година бе поставено под въпрос по-рано тази седмица, след като възникнаха проблеми с вратите на летището.

Летище „Берлин-Бранденбург“ се строи в Шьонефелд, извън града, на мястото на старото берлинско летище с ограничен капацитет. Новият аеропорт трябва да замени летище „Тегел“, което е близо до центъра на столицата и няма възможност за разширение.

 
 

Ясна е причината за избухващите телефони на Samsung

| от chronicle.bg |

Фиаското с избухващите устройства Samsung Galaxy Note 7 се дължи на проблем с батерията. Това сочат резултатите от разследването по темата.

Galaxy Note 7 беше замислен като конкуренция на последния iPhone, но се наложи всички устройства да бъдат изтеглени заради безброй сигнали за подпалени телефони.

Изтеглянето струва на компанията около 5.3 милиарда долара и навреди на репутацията на южнокорейския технологичен гигант.

В понеделник компанията обяви, че проблемът с избухващите телефони е причинен единствено от батериите – няма проблем със софтуера или хардуера.

Причина са грешки в дизайна и производството, които са се отразили на батерията.

Докладът от разследването посочва, че проблемите са свързани с недостатъчно изолационен материал в батерията и дизайн, който не дава достатъчно пространство за безопасно разполагане на електродите на батерията.

Samsung обяви, че поема отговорност за провала.

Компанията не обяви името на доставчиците на батериите, но миналата година те бяха идентифицирани като филиала Samsung SDI и китайската Amperex Technology. Технологичният гигант не планира да предприема правни действия срещу тях, а приема отговорността за действията си.

Samsung’s Note 7 се появи на пазара през август 2016 година като устройство, конкуриращо iPhone на Apple.

През септември обаче се наложи да бъдат изтеглени 2.5 милиона устройства заради оплаквания с прегряване и избухващи батерии.

 
 

Нова закуска се грижи за намаляването на холестерола

| от chronicle.bg |

Според данни на НСИ, повече от 66% от причините за смъртност в България се дължат на сърдечно-съдови заболявания и именно те са причина №1 за смъртността както у нас, така и по света.

Но на рисковите фактори, на които сме изложени ежедневно, може да се повлияе чрез по-балансиранo хранене и активен начин на живот.

Най-новият продукт на Зърнени закуски Нестле – Cheerios OATS с овес, помага за намаляването на холестерола.

Новата закуска съдържа добре познатите Cheerios кръгчета, но обагетени с пълнозърнести овесени флейксове. 63% от състава на новата закуска е пълнозърнест овес, който спомага за намаляване на нивата на холестерол в кръвта.

Овесът е естествен източник на фибри, а бета глюканът, който се съдържа в него, спомага за намаляването на холестерола. Полезният прием е при 3 гр. бета глюкан дневно, а една порция Cheerios OATS с овес предоставя ½ от дневните референтни стойности за прием на бета глюкан. Новата зърнена закуска се предлага в два различни вкуса – стандартен и с канела, предназначена е да удовлетвори хранителните потребности за балансиран старт на деня на мъже и жени над 35-годишна възраст.

Cheerios Oats Cinnamon 350 g 3D

 
 

2 седмици до Super Bowl: Любимите реклами на Весислава Антонова

| от |

Лейди Гага ще пее на полувремето на най-важният мач по американски футбол – Super Bowl. Той ще се състои на 5 февруари 2017 година, но приготовленията започват още от сега.

И ако финалистите ще станат ясни след дълъг и оспорван редовен сезон в Националната футболна конференция и Американската футболна конференция, чиито шампиони се срещат в мач превърнал се почти в национален празник на САЩ, то присъствието на големите рекламодатели е 100% сигурно.

Super Bowl e американското спортно събитие, заради което големите компании зад океана плащат милиони за продукция и още толкова за излъчване на новите си рекламни спотове с надеждата да се превърнат във вирално видео. 30 секунди ефирно време струват около пет милиона долара.

Super Bowl е и моментът, в който всички брандове имат възможността да се покажат в най-добрата си светлина. Това ни накара да потърсим кои са любимите реклами на различни популярни (и не толкова популярни личности). С тяхна помощ ще отброим седмиците до 51-вото издание на Super Bowl, чиито реклами вероятно отново ще задминат по популярност самото събитие.

Тази седмица ви представяме любимите реклами на Весислава Антонова, журналист. Работила е 6 години в БНР. А от 13 години работи във вестник „Капитал”. Основните теми по които пише са медиен, рекламен пазар и култура.

„За мен най-добрите реклами са тези на парфюмите на Chanel, дори и заради факта, че са снимани като бляскава и леко сладникава холивудска продукция. Харесвам ги заради естетизма, посланието и заради факта, че също като киното попадаш в различен хармоничен свят абсолютен контрапункт на реалността. Носят ми естетическа наслада и вдъхновение. И в този конкретен случай, за мен няма значение какво пише в букварите за реклама и рекламни послания. Те са от тези реклами, заради които не бих превключила телевизора на друг канал. Като филм във филма. Антракт, който не те дразни”, каза Антонова.

„Рекламата, която приятно ме впечатли заради съдържащото се в нея послание, е тази на Coca Cola Light – Аплодисменти за… – Защото издига като висши цености смелостта за промяна и свободата. Защото акцентът не е върху качествата на продукта, а именно върху ценностните модели, които споделя и развива самия бранд.”

И за финал: Reebok: 25,915 Days