Доктор Хаус ще пее в НДК

| от | |

31615Хю Лори, актьорът, спечелил си милиони почитатели по света и у нас с ролята на саркастичния, но гениален диагностик д-р Хаус в едноименния тв сериал (от 2004 до 2012 г.), идва в България. Концертът му е обявен за 11 юли в зала 1 на НДК. Засега обаче тази информация се намира единствено на официалния сайт на британеца, който освен с телевизия, кино и театър се занимава и с музика, пише в. „Преса“.

Вчера нито една промоутърска компания у нас не потвърди новината. Дори в НДК – където би трябвало да знаят за концерта, най-малкото за да не насрочват други събития в най-голямата си зала за 11 юли, отрекоха да разполагат с подобна информация. Но това не пречи почитателите на Лори вече да тръпнат в радостно очакване.

Хю Лори, който пее и свири на пиано, китара, барабани, хармоника и саксофон, започва световно си турне през април – първо в Америките, после е ред на Австралия, а през юли вече ще е в Европа. Той издаде първия си самостоятелен блус албум Let Them Talk през пролетта на 2011 г., а две години по-късно бе готов и с втори диск, отново в любимия му стил. И  двата стигнаха до първото място в американските блус класации.

 
 

8 седмици до Super Bowl: Любимите реклами на Валерия Чанкова

| от |

Лейди Гага ще пее на полувремето на най-важният мач по американски футбол – Super Bowl. Той ще се състои на 5 февруари 2017 година, но приготовленията започват още от сега.

И ако финалистите ще станат ясни след дълъг и оспорван редовен сезон в Националната футболна конференция и Американската футболна конференция, чиито шампиони се срещат в мач превърнал се почти в национален празник на САЩ, то присъствието на големите рекламодатели е 100% сигурно.

Super Bowl e американското спортно събитие, заради което големите компании зад океана плащат милиони за продукция и още толкова за излъчване на новите си рекламни спотове с надеждата да се превърнат във вирално видео. 30 секунди ефирно време струват около пет милиона долара.

Super Bowl е и моментът, в който всички брандове имат възможността да се покажат в най-добрата си светлина. Това ни накара да потърсим кои са любимите реклами на различни популярни (и не толкова популярни личности). С тяхна помощ ще отброим седмиците до 51-то издание на Super Bowl, чиито реклами вероятно отново ще задминат по популярност самото събитие.

Днес питаме за любимите ѝ реклами Валерия Чанкова. Може би не я познавате,но всяка сутрин се будите с това, което прави. Валерия е главният виновник зад екран за сутрешния блок на Нова телевизия „Здравей, България“. Или както сама казва за себе си:

Работя в телевизора. Не ме виждате и това дава свобода, честно казано. Виждате това, което с моя екип, ви разказваме всеки ден от рано сутрин. С една дума съм продуцент на сутрешния блок на Нова телевизия. И често съм в конфликт с рекламите, защото искам да имаме повече ефирно време за историите, които са ви интересни. Макар че сигурно сте благодарни да има все някакви реклами сутрин, за да може човек да си измие зъбите без да пропусне нищо от предаването с Ани и Виктор.

А ето и любимите ѝ реклами:

Има много любов в тази реклама. Връща детството и припомня уважението към по-възрастните. Като всеки човек, подчинен на работната въртележка, открих, че все още има неща, които ми връщат забравените емоции от детството и ми припомнят, че съм свързана не само с будилника сутрин, а със страхотните мъдри хора в рода ми. Необходима връзка

Когато за първи път видях тази реклама, си казах, че някой е създал видеото й специално за мен. В работата ми кадърът е по-важен от всичко останало и тези няколко минути концентрират цялото ми разбиране за представяне на реалността. Видимо и колегите от френския канал са на точно същото мнение

Казали са всичко във видеото. Дори повече отколкото е необходимo.

Очаквайте следващите ни предложения след седмица, а ако имате своя любима реклама – посочете ни я в коментарите. На финала ще направим специална селекция от читателите на Chronicle.

 
 

Тъмнокожа моделка имитира традиционни модни кадри

| от chronicle.bg |

Не само Холивуд има проблем с липсата на разнообразие за предлаганите роли, заради което лица с различни черти или по-напреднала възраст се оказват без работа. Оказва се, че подобен проблем има и в света на модата. По тази причина африканският модел Деде Хауърд пресъздава култови модни кадри на големи компании. Тя обаче поставя всички известни снимки пред „черното огледало“, което им дава различен прочит.

„Всеки ден сме бомбардирани с ярки реклами, билбордове и телевизионни реклами, които се опитват да ни вдъхновят да купим продуктите, които излизат на пазара. Нещо, което винаги ме е притеснявало, когато гледаме тези реклами е, че рядко на тях виждаме тъмнокожа жена. Когато бях момиче, винаги се чудех защо големи брандове като Gucci, Chanel, Luis Vuitton, Guess и много други рядко използват тъмнокожи модели? И ако го правят, много малък процент тъмнокожи модели успяват да пробият, но групата им остава до голяма степен без промяна в дълъг период от време“, пише тя в сайта си.

Според нея повече видимост на хората от „всички раси, независимо дали са бели, черни, азиатци, латиноси и др.“ ще помогне на всички да повярваме в потенциала си. Тя отбелязва още, че тъмнокожите рядко са представяни в добра светлина в медиите, но за сметка на това безброй пъти се съобщава за застрелването или ареста на поредния тъмнокож.

Вижте интерпретациите на Деде на модни кадри, в които се бори със стереотипите.

 

 
 

Tui одобри плановете за съвместна leisure авиокомпания с Etihad

| от CHR Aero |

Директорският борд на Tui даде зелена светлина на плановете за формирането на нова leisure авиокомпания в патньорство с Etihad Aviation Group.

Надзорния съвет на Tui се съгласи да продължи да работи по съвместното предприятие с Etihad и дъщерната нискотарифна компания на Air Berlin – Niki.

Седалището на новата авиокомпания ще бъде във Виена и ще работи с 60 самолета, притежание на Tuifly и Niki. Kомпанията ще обслужва дестинации от летища в Германия, Австрия и Швейцария и 24,8% от нея ще бъдат притежавани от Tui, a 25% от Etihad. Останалите 50,2% ще бъдат под контрола на съществуващата частна оргнизация Niki Privatstiftung, предаде Ройтерс.

В изявление от Tui казаха:

„Etihad е в преговори с Air Berlin, за да придобие нейните туристически опрерации предимно в Южна Европа и Северна Африка, включително участието на Air Berlin в Niki, с цел да допринесе за съвместното предприятие.“

„Новата авиокомпания, представлявящя съвместно предприятие и базирана във Виена, е планирано да обслужва широка маршрутна мрежа със своите две авиокомпании, Tuifly и Niki. С набор от 60 самолета и капацитет от 15 милиона места за година, опрерираща от ключови летища в Германия, Австрия и Швейцария.“

„Ангажиметите, поети към служителите на Tuifly остават в сила и към момента се се договарият и уточняват допълнително. Това включва и ангажиментите, поети към локацията в Хановер.“

„Преговорите по договора се очаква да бъдат приключени в следващите няколко седмици. Детайлите относно бъдещото предприятие ще бъдат съвместно представени от Etihad и Tui след успешното завършване на преговорите.“

 
 

Spotify отказа да купи SoundCloud за 535 млн. паунда

| от chronicle.bg, по nme.com |

Spotify излезе от преговори да придобие сайта за аудио записи SoundCloud.

Преговорите започнаха по-рано през годината, но след като SoundCloud обяви 70 милиона долара загуби за последните 2 години и двама от директорите на компанията отбелязаха, че „има материални несигурности около бизнеса“, Spotify реши да се откаже.

Друга причина, поради която компанията се е отказала от покупката, е че тя може да повлияе зле на предстоящото й появяване на стоковия пазар. Това се очаква да стане някъде през 2017 година.

SoundCloud е пуснат през 2007 година и от тогава е успял да привлече 175 милиона потребители месечно. Всяка минута на сайта се качват средно по 12 часа музика. Най-големият инвеститор в сайта е социалната мрежа Twitter.