Шведи си сменят имената заради кампания на Луфтханза

| от |

Немската авиокомпания Луфханза бе принудена да прекрати смахнатата си рекламна кампания, след като шведите я взеха твърде на сериозно. Идеята беше да промениш името си на Клаус-Хайди, като за възнаграждение получаваш апартамент и билет до Берлин.

Швеция е една от страните, в която гражданите променят името си най-често и тъй като Берлин е във възход сред предпочитаните дистинации там, Луфханза реши да направи първоначална промо кампания, след като се видя, че има сериозна конкуренция от нискобюджетни полети до Берлин, пише шведското издание The Local.

Първоначалния план бил, че е достатъчно най-малко един човек да пожелае да смени името си и приеме смесеното име Клаус-Хайди, което ще му даде възможност да лети безплатно до германската столица. Това е трябвало да стане в периода от 11 октомври до 28 ноември.

Броят на шведите, които поискали да осъществят мечтата си да отидат в Берлин достигнал 38, преди авиокомпанията да реши, че грешно са преценили тази шега. Смайващият брой на кандидатите поискали да участват в кампанията довело до прекратявянето ѝ с месец по-рано от предвиденото.

Преди старта на кампанията Magnus Engvall старши маркетинг специалист в Луфтханза заяви пред The Local: „Целта е да се намери човек, който толково много обича Берлин, че той или тя да са готови да сменят собственото си име и да приемат името Клаус-Хайди. Engvall също така добави, че състезанието не е било за парична награда, а за да се покаже любовта към Берлин и чувство за хумор.

lufthansa

В изявление от петък до шведският вестник Dagens, Engvall заявява : „ Ние никога не сме предполагали, че толкова много хора ще поискат да сменят имената си. Кампанията дори се е рапространила извън пределите на пределите на страната, като заявления за участие започнаха да идват и от Норвегия.

Въпреки това Луфханза не желае да разочарова своите своите клиенти. Жури ще изтегли късметлията, който освен странното ще получи апартамент в Берлин, който ще бъде предплатен за една година напред, а също така уроци по немски, велосипед и билет до Берлин.

„Това е прекрасен апартамент, напълно обзаведен на четвъртия етаж, разположен между два модерни района. В апартамента ще бъдат доставени някои от продуктите на Луфтханза – пижамата, която се дава на пътниците от първа класа, Луфтханза хавлии, чаши и други подобни неща. Много романтично и типично за Берлин.

The Local взе интервю с един от участниците в надпреварата John Eje Thelin, вече популярен като Klaus-Heidi John Eje Thelin, който е известен с любовта си към Берлин.

„Исках да се преместя от доста време. Жена ми и аз сме го планирали. Последният път, когато напусках Берлин се чувствах така , като че ли напускам любовница. На много от хората, които пишат в блоговете си за това им казвам неща като: „ О, аз ще пробвам и ако не стане ще замина в Индия, но за мен това е просто Берлин”, казва 46 годишният мъж.

Съпругата на Джон, Деби изцяло подкрепя мисията на съпруга си. Дори и да загубят в надпреварата това няма да ги откаже да се преместят в столицата на Германия. Ето нейното обяснение, защо Джон заслужава тази възможност.

„ Той е Чали от Уили Уонка”, казва тя. „Всеки друг го прави заради шегата, а той го прави защото го иска. Това наистина е неговият златен билет. Това не е просто да се измъкнем от Швеция, това е защото той наистина иска да промени живота си. Иска нов живот в Берлин. И аз съм изцяло го подкрепям.” – добавя тя.

Telin беше един от първите, които изпратиха името си за смяна същият следобяд, в който започна кампанията в Швеция. На въпроса какво ще стане ако той не спечели,  Telin просто отговаря: „Моето име е Klaus-Heidi и каквото и да стане, Берлин остава моят град.”

Engvall сам споменава, че е в целевата група в кампанията на Луфтханза, след като е казал: „Лично аз ще го направя… Смятам, че наистина е забавно и едно чудесно начало за всеки, който иска да живее там. Това ти подарява страхотен спомен. Винаги можеш да върнеш името си обратно, въпреки че желанието ни е те да пазят името а ние да се гордеем с това.” казва той в заключение.

 

 
 

Emirates и Дженифър Анистън срещу забраната за лаптопи

| от chronicle.bg |

Американското правителство забрани преноса на лаптопи и друга електроника в ръчния багаж в самолет. Emirates отговарят на това с рекламен клип с Дженифър Анистън.

В рекламата, озаглавена „Let us Entertain You“ („Нека ви забавляваме“ – от англ. ез.), Дженифър Анистън пътува в икономична класа в Airbus A380. Със спота Emirates напомня за системата си за забавление, която включва над 2500 канала за филми, телевизия и музика. Тя е предостатъчна, за да не забележим липсата на лаптопи, заради забраната им.

Клипът всъщност е от реклама, която Анистън снима за авио компанията миналата година. Президентът на Emirates сър Тим Кларк уверява, че забраната ще се спази в срок. Освен Emirates забраната усещат и 8 други компании от Близкия Изток и северна Африка.

Клипът не разкрива нищо изненадващо, имайки предвид, че през 2016 компанията печели титлата „Най-добра авио компания на света“. Състемата им пък печели „Най-добрата система за забавление на пътници в света“.

Следва клипът:

 

 
 

Дрю Баримор и нейното съвършено копие

| от |

През 1982 година малката Дрю Баримор е очарователна в ролята си в „Извънземното“.

Години по-късно тя вече е зряла жена, която има собствени деца. Една от дъщерите й обаче може спокойно да играе в римейк на филма, тъй като е наистина много прилича на майка си.

Малката Франки навършва 3 години през 2017-а. Скоро тя се появи с майка си на събитие и всички бяха удивени от приликата между двете.
Сравнете и преценете сами:

дрю баримор
Франки Баримор Копелман е родена на 22 април 2014 година. Тя е второто дете на Дрю от бившия й съпруг Уил Копелман. Когато тя се роди, Баримор каза, че е искала по-голямата й дъщеря Олив да си има брат или сестра, защото самата актриса не е имала подобно детство.

„Олив обича Франки и просто иска да е с нея през цялото време. Иска да я храни. Много й харесва“, разказва Баримор.

Това не е първото дете, което прилича толкова много на майка си. Има цяла поредица звездни деца, взели най-красивите черти на родителите си. Можете да видите повече за тях тук.

 
 

5 неща, които не знаете за Жизел Бюндхен

| от chronicle.bg |

Тя е една от най-известните моделки и красавица №1, когато говорим за приятелки и съпруги на звездите от NHL. Тя е Жизел Бюндхен.

36-годишната бразилка има до себе си куотърбека на Ню Инглънд Пейтриътс, които тази година направиха най-великия обрат на Супербуол 51.

Освен всичко, Наоми Кембъл и Клаудия Шифър описват бразилката със златни коси като единственият останал супермодел.

Бюндхен бе ангел на Victoria’s Secret между 2000 и 2007 г. Тя бе и сред основните лица, които защитаваха кандидатурите на Бразилия за световното първенство през 2014-а и за Олимпиадата през 2016-а.

Има обаче и много неща, които не знаем за нея. Например как е открита?

В галерията може да видите 5 малко известни факта за Жизел Бюндхен.

 
 

Сиа без перука

| от chronicle.bg |

От Мадона до Лейди Гага, звездите са известни с всякакви екстравагантности.

Машината за хитове Сиа, която ни даде хитове като „Cheap Thrills“, е известна с това, че се появява на публични места с характерна перука.

сиа

 

Сиа обяснява перуката си така: „Нося я, за да мога да отида до магазина и да си купя маркуч, ако искам. Или ако ми се ходи до тоалетна, а не мога да намеря, мога просто да отбия от пътя, без хората да идват и да ме снимат.“

Певицата беше засечена на международното летище в Лос Анджелис без маскировката си. И разбира се, се случи точно това – дойдоха хора и я снимаха.