Шведи си сменят имената заради кампания на Луфтханза

| от |

Немската авиокомпания Луфханза бе принудена да прекрати смахнатата си рекламна кампания, след като шведите я взеха твърде на сериозно. Идеята беше да промениш името си на Клаус-Хайди, като за възнаграждение получаваш апартамент и билет до Берлин.

Швеция е една от страните, в която гражданите променят името си най-често и тъй като Берлин е във възход сред предпочитаните дистинации там, Луфханза реши да направи първоначална промо кампания, след като се видя, че има сериозна конкуренция от нискобюджетни полети до Берлин, пише шведското издание The Local.

Първоначалния план бил, че е достатъчно най-малко един човек да пожелае да смени името си и приеме смесеното име Клаус-Хайди, което ще му даде възможност да лети безплатно до германската столица. Това е трябвало да стане в периода от 11 октомври до 28 ноември.

Броят на шведите, които поискали да осъществят мечтата си да отидат в Берлин достигнал 38, преди авиокомпанията да реши, че грешно са преценили тази шега. Смайващият брой на кандидатите поискали да участват в кампанията довело до прекратявянето ѝ с месец по-рано от предвиденото.

Преди старта на кампанията Magnus Engvall старши маркетинг специалист в Луфтханза заяви пред The Local: „Целта е да се намери човек, който толково много обича Берлин, че той или тя да са готови да сменят собственото си име и да приемат името Клаус-Хайди. Engvall също така добави, че състезанието не е било за парична награда, а за да се покаже любовта към Берлин и чувство за хумор.

lufthansa

В изявление от петък до шведският вестник Dagens, Engvall заявява : „ Ние никога не сме предполагали, че толкова много хора ще поискат да сменят имената си. Кампанията дори се е рапространила извън пределите на пределите на страната, като заявления за участие започнаха да идват и от Норвегия.

Въпреки това Луфханза не желае да разочарова своите своите клиенти. Жури ще изтегли късметлията, който освен странното ще получи апартамент в Берлин, който ще бъде предплатен за една година напред, а също така уроци по немски, велосипед и билет до Берлин.

„Това е прекрасен апартамент, напълно обзаведен на четвъртия етаж, разположен между два модерни района. В апартамента ще бъдат доставени някои от продуктите на Луфтханза – пижамата, която се дава на пътниците от първа класа, Луфтханза хавлии, чаши и други подобни неща. Много романтично и типично за Берлин.

The Local взе интервю с един от участниците в надпреварата John Eje Thelin, вече популярен като Klaus-Heidi John Eje Thelin, който е известен с любовта си към Берлин.

„Исках да се преместя от доста време. Жена ми и аз сме го планирали. Последният път, когато напусках Берлин се чувствах така , като че ли напускам любовница. На много от хората, които пишат в блоговете си за това им казвам неща като: „ О, аз ще пробвам и ако не стане ще замина в Индия, но за мен това е просто Берлин”, казва 46 годишният мъж.

Съпругата на Джон, Деби изцяло подкрепя мисията на съпруга си. Дори и да загубят в надпреварата това няма да ги откаже да се преместят в столицата на Германия. Ето нейното обяснение, защо Джон заслужава тази възможност.

„ Той е Чали от Уили Уонка”, казва тя. „Всеки друг го прави заради шегата, а той го прави защото го иска. Това наистина е неговият златен билет. Това не е просто да се измъкнем от Швеция, това е защото той наистина иска да промени живота си. Иска нов живот в Берлин. И аз съм изцяло го подкрепям.” – добавя тя.

Telin беше един от първите, които изпратиха името си за смяна същият следобяд, в който започна кампанията в Швеция. На въпроса какво ще стане ако той не спечели,  Telin просто отговаря: „Моето име е Klaus-Heidi и каквото и да стане, Берлин остава моят град.”

Engvall сам споменава, че е в целевата група в кампанията на Луфтханза, след като е казал: „Лично аз ще го направя… Смятам, че наистина е забавно и едно чудесно начало за всеки, който иска да живее там. Това ти подарява страхотен спомен. Винаги можеш да върнеш името си обратно, въпреки че желанието ни е те да пазят името а ние да се гордеем с това.” казва той в заключение.

 

 
 

Мастифът Марта е най-грозното куче в света

| от chronicle.bg, БТА |

Мастиф, който тежи 56 кг и е кръстен Марта, бе обявен за победител в 29-ия ежегоден конкурс за най-грозното куче в света, организиран в Петалума, Калифорния.

Неаполитанският мастиф Марта бе фаворит за спечелване на титлата още от началото на конкурса, като често се просваше на земята с клюмнала глава, когато се предполагаше, че е наблюдаван. „Марта бе спасена, когато бе почти ослепяла. След няколко хирургични интервенции тя възвърна зрението си“, заяви собственичката й Шърли Зиндлър.

Шърли и нейният домашен любимец получиха като награда 1500 долара и пътуване до Ню Йорк, за да се появят пред медиите.

16-годишният Моу, който е кръстоска между брюкселски грифон и мопс и бе най-възрастният участник в конкурса, зае второ място. Той е загубил зрението и слуха си, но има остро обоняние.

Миналата година победител стана 17-годишно женско чихуахуа.

 
 

Мирдрит: Холивуд му приляга

| от chronicle.bg |

Той е дете на българка и косовски албанец. Името му е традиционно албанско име. Благозвучно е, и означава „добра светлина“. И явно е дошъл с името си, както се казва у нас. Светлина струи от него. От поведението му, от общуването му. Особено силна е, когато той е на сцена.

Едва тригодишен малкият Дити, както го наричат в семейството му, гледа „Властелинът на пръстените“, наизустява фрази от него, повтаря ги, след това започва сам да разиграва малки сцени от филма.

Следващата стъпка е логична – след няколко години казва на майка си, че иска да стане актьор, и че ще е актьор в Холивуд. Майка му, баща му, и по- големият му брат не взимат думите му насериозно. Скоро след това той се запалва по спорта- минава през плуването, леката атлетика, спортната гимнастика, тениса на корт, баскетбола. Родителите му са убедени, че търси себе си в някой от спортовете. Той обаче е дете с характер. И уведомява семейството си, че не е забравил, нито се е отказал от театъра. Настоява.

И през 2013, тринайсетгодишен става част от любителската трупа „театърът на Чарли“ в Пловдив.

IMG_2366

Година по- късно, придружен от майка си, защото е още малолетен попада на интензивен летен театрален тренинг в Созопол, организиран от актьорски школи МОНТФИЗ. Фестивалът вече е утвърден като добър, има даже международна селекция от преподаватели. В Созопол Мирдрит среща следващите си учители- Йордан Славейков и Димитър Касабов, които са ръководители на тренинг по актьорска импровизация. Веднага им правят впечатление желанието, с което той работи, харизмата му, степента на концентрация, и умението да изпълнява театрални задачи. На следващия им тренинг, през зимата на 2014 година той се появява отново придружен от майка си.

Следва дълъг и сериозен разговор между майката, Анастасия, и единия преподавател, Йордан. В този разговор учителят потвърждава първоначалното си мнение- Мирдрит притежава в себе си онази искра талант, която ще му помогне да се реализира, и убеждава майката да не пречи. Този разговор сериозно променя географското положение на семейството. Майката напуска добре платената си работа в сферата на интериорния дизайн, братът Арианит прекъсва образованието си. Всичко това се налага, защото през 2015 Мирдрит се явява на прослушване, печели място в junior course , и е приет да учи актьорство в Guildhall School of Music and Drama. Майка му и брат му се местят в Лондон с него, заради него. И това е само началото.

IMG_0175

През 2016 година в Лондон се организира прослушване на IMTA- International Model and Talent Agency – за млади таланти. По- точно, това е най- голямото прослушване за млади таланти в света. Явяват се над три хиляди и петстотин човека. От тях само двайсет са селектирани за финалния кастинг в Ню Йорк. Мирдрит е сред тях. В семейната история идва ред и на бащата – той е с американска виза и придружава сина си в САЩ. Мирдрит говори отлично майчиния си български език, бащиния си албански, както и англисйки. В Ню Йорк печели няколко медала за отличното си представяне в категориите „Improvisation“ и „Screen test“. Печели и стипендия , давана от кастинг агентката, мениджър, и преподавателка по актьорство за театър и кино Clair Cinett за обучение в Академията й в Лос Анджелис, САЩ.

През февруари 2017, отново с баща си, заминава за САЩ. В Лос Анджелис прави поредна стъпка към сбъдване на детската си мечта- да е актьор в Холивуд. Подписва договор с една от най- големите в света агенции – Momentum. Сериозен интерес към него проявява и New York Filmmaking Academy. Трябва само да има навършени осемнайсет години, да завърши образованието си в Лондон.

Търпение, Мирдрит. Времето минава бързо. Светът на голямото кино те очаква.

 
 

Tака щяха да изглеждат, ако бяха дебели

| от chronicle.b(i)g |

Стопли се и започнаха голотиите! Супер! Гледаме момичета по телевизията, по корици, в трамвая – всичките едни кльощави, едни еднакви. Има толкова малко по тях, че тъкмо ги разгледаш и ти станат скучни.

Друго си е да има плът и пичовете от сайта fatworld.wikia.com го осъзнават много добре. Какво да ви кажем за този сайт. Велик е! Така не сме се смели от похищението на Волен в НАТФИЗ, а тогава отворихме две хернии от смях.

Сайтът представя снимки на известни личности, жени основно, които са манипулирани така, че те да изглеждат дебели. Резултатът е велик, както можете да се убедите от галерията ни.

Имаме една забележка към сайта и тя е, че никнеймът на админа не е Рубенс. Всичко останало е съвършено, както можете да видите в галерията!

 
 

Вижте победителя в Eco Drive Bulgaria 2017

| от chronicle.bg |

Между 16 и 18 юни се проведе второто по рода си състезание Eco drive България 2017г. В организираното събитие се включиха 30 участници, които в екипи от по 2 човека, управляваха общо 15 автомобила. Според регламента победител във всяка една от категориите стана този, който е изразходил най-малко Енергия (гориво в литри или ел.енергия) спрямо теглото на конкретния автомобил.

Автомобилите бяха разделени на следните групи:

1. Автомобили с алтернативни горива- пропан- бутан или метан.
2. Електромобили и хибридни автомобили.
3. Автомобили с конвенционални горива- бензин или дизел.

Участниците преминаха за три дни маршрута от около 550 км от София до Арбанаси, Арбанаси – Пловдив, Пловдив – София.

След края на състезанието техническата комисия окончателно премери разхода на автомобилите за целия пробег. С най-добър разход и за най-икономичен автомобил беше обявен електрическият КИА Соул, който измина 554 км със завиден разход от 6.91л за целия пробег. КИА Соул получи наградата за най-екологичен и икономичен автомобил.

Соул бе представен от Киа Моторс през април 2015 като първият корейски изцяло електрически модел с нулево ниво на вредни емисии. От няколко месеца на пазара е усъвършенствана версия на модела – Батерията на KIA Soul EV 2018 e с увеличена енергийна плътност и капацитет за съхранение на енергия, което резултира в 18% по-голям пробег до 250 км с едно зареждане. В допълнение за по-добра ефективност, моделът е оптимизиран с аеродинамична предна решетка и подобрена регенеративна спирачна система.

През 2015г. стартира и пилотният проект на компанията Yellow Taxi с КИА Соул, който в момента оперира като първото редовно електрическо такси в София. От Yellow планират увеличаване на елелектромобилния си автопарк.

Част от зелената политика на КИА Моторс България е изграждането на мрежа от електростанции на територията на страната. Към момента електростанции с безплатен заряд са монтирани пред търговско-сервизния комплекс на КИА в София, Таксиметрова компания Йелоу 333, България Мол, Булстрад АД – централен офис, централния офис на Дарик радио и Националният дворец на културата (НДК).