Програмата за кариерно развитие на easyJet стартира за четвърта поредна година

| от |

Водещата европейска авиокомпания easyJet започва тазгодишния подбор на студенти за своята програма за кариерно развитие през 2015 година. Стартирайки през 2011 г. и в момента карайки своята четвърта по ред година, програмата представлява двугодишен цикъл, който осигурява на одобрените кандидати практически опит в ключови отдели на авиокомпанията  като „Операции”, „Финанси”, „Инженерен отдел“,  „Информационни технологии”, „Търговска дейност”, „Маркетинг” и „Човешки ресурси”, с възможност за постоянна работа след завършването й. Студентите могат да кандидатстват на адрес http://careers.easyjet.com/graduates/ за местата за прием през 2015 година.

Програмата предлага на завършващите своето обучение студенти възможност да трупат опит в дейностите на авиокомпанията, както и да се включват в по-дългосрочни бизнес проекти. За период от две години те получават полезен търговски и оперативен опит чрез подкрепата на определен ментор.

Алита Бенсън, директор човешки ресурси в easyJet, заявява: „Щастливи сме да започнем подбора на студенти за нашата програма за 2015 година. Търсим хора, които имат толкова страст към авиацията, колкото и към обслужването на клиенти. Ние сме напълно ангажирани с отглеждането на нови таланти като осигуряваме изобилие от възможности за тяхното развитие“.

„еasyJet е динамично и забавно място и продължаваме да имаме реален растеж в момент, когато мнозина в авиационната индустрия изпитват затруднения. Програмата е отлична възможност за талантливите студенти да се учат от лидерите в индустрията и да развиват кариерните си умения“ – добавя тя.

Ким Макдонъл, мениджър работа с клиенти, който започва работа след изкарване на тази програма, споделя: „Беше много лесно за мен да взема решение да кандидатствам. Винаги съм искал да работя в авиационната индустрия и в края на моята магистърска програма през 2011 г., аз вярвах, че кариерната програма за развитие на еasyJet може да ми предложи най-много. Работих в разнообразни отдели и бях в състояние да управлявам растежа и развитието си – нещо, което в много голяма степен насърчават да правиш в еasyJet с помощта на твоя ментор.

Научих много за бизнеса, преминах страхотни обучения и работих върху различни бизнес проекти. След като завърших програмата, заех нова нова постоянна роля в екипа за работа с клиенти. Широкият спектър от опит, който натрупах по време на програмата означава, че мога наистина да помогна, да добавя стойност за бизнеса и за нашите клиенти, които летят с нас всеки ден“.

През последните 2 години еasyJet е получила над 3000 кандидатури. 42 студенти са участвали в програмата до момента и са назначени на постоянна работа от Европа и страни като Великобритания, Португалия, Италия, Гърция, Испания и Германия.

Крайният срок за подаване на документи е 11 януари 2015 година и одобрените кандидати ще бъдат поканени на финален етап за оценка в тренировъчната академия на еasyJet във Великобритания.

 
 

Дженифър Лорънс си има ново гадже – интернет не одобрява

| от chronicle.bg |

Дженифър Лорънс си има ново гадже и хората не пропуснаха да го нагрубят за външният му вид и най-вече заради годините му. 26-годишната актриса излиза с режисьора Дарън Аронофски („Реквием за една мечта“, „Черният лебед“, „Пи“). Той е на 47 години.

Носеха се слухове, че двамата са заедно, което накара публиката да се разбунтува, но сега когато връзката им се потвърди, интернет направо полудя.

Съмнения за отношенията им са започнали на сета на „Майка“, където работят заедно. Подозренията се циментират след като били забелязани в Ню Йорк да споделят една и съща близалка.

 

 

 

Хейтът по адрес на двойката е непростим и отвратителен. В Туитър бяха публикувани техни снимки с коментари, които критикуват Дженифър за избора й.

Явно хората често забравят, че не е тяхна работа кой с кого излиза.

 

„Ию! Дженифър Лорънс и Дарън Аронофски. Июююююю, какво по дяволите е това, Джен“    

 

„Знам, че не трябва да съдим за книгата по корицата, но Дженифър Лорънс излизаше с това, а сега излиза с онова.“

 

„Медиите: Дженифър Лорънс и Дарън Ароновски излизат!

Аз: ХАХА, не.

Медиите: Ето снимки в ресторант

Аз: …

Дженифър и Дарън споделят близалка

Аз (Текст от снимката): Майната му. Приключих. Приключих тотално.“

 
 

Мила, няма такива реклама

| от |

Когато гледате телевизия, прави ли ви впечатление, че понякога дългото тъпо нещо спира и пускат няколко кратки тъпи неща? Това са рекламите. В последно време има нови бисери, диаманти и въглища, на които сега ще обърнем взискателното си, претенциозно внимание.

Преди да започнем с похвалите, трябва да уточним, че за рекламните провали не са виновни рекламистите, а рекламодателите. В крайна сметка те избират какво да и какво не.

„Името запомни, важното забрави“

„Краварката в левия ъгъл“ стана ехо, което говори добре за кампанията. Екстравагантността на домовете обаче е халюциногенно абсурдна. Ако забравиш да купиш масло, хора с такива педантични домове обикновено те закарват в мазето и там заплащаш за грешките си с болка. Освен това в една от рекламите (розовата, с „Майка ми взе ли?“) мъжът се прибира, слизайки от горния етаж. Карлсон.

„Мила, няма такъв мъж.“

Мила, да я махаш тая червенокосата щета от вкъщи веднага! Има такива мъже, но са заети да слагат завеси на лебеди. Не! На еднорози. И килимът да е от онези – пухкавите.

Имунобор с котката.

Рекламите на Имунобор за като генетично заболяване. Още от времето на спота с баскетбола, който се задържа унизително дълго, рекламите на Имунобор, парадоксално за продукта, разболяват. Първо, котката прилича на разширена вена в лицето. Второ, цялото изпълнение е като снимано с Блекбери и монтирано на Paint.

Лекарства за гъбички.

Не съм вярвал, че ще го кажа, но – взимайте пример от рекламите за превръзки. Там всичко си е обяснено прилично, без да пречи на никого и без да показваме срамотии.

„Пак цистит“

Момиче, не взимай нищо, ами иди на преглед. Всички се притесняваме.

Рекламите на всички сайтове са скучни.

Но нищо чудно да са ефективни, затова не сме се сетили за тях.

„Това е Христос Аргиров от Пловдив“

Теленор правиха доста хубави реклами, докато не кривнаха леко с Христос от Пловдив. Христос е добро момче, графичен дизайнер. Тази година ще стане на 24 години, намерихме му фейсбука. Истината е, че Теленор го предадоха.

„Липсва само излишното“

Преди да реклама на продукта, фирмата ти е добре да има някакъв имидж, защото иначе все едно купуваме от непознат. Като видите Мерцедес, БМВ или Ферари, винаги се сещате за нещо. Като видите Дачия, за какво се сещате? Как Чаушеску върви по Дунав мост? За нищо не се сещате.

Като направим имидж, след това рекламите стават по-лесни за измисляне и няма да имат креативната стойност на саксия. Както и предния спот, в който различни хора пееха „Another one bites the duster“.

Има и един вид реклами, в които марката на продукта по никакъв начин не си личи, докато не я кажат накрая. Аз ги наричам Филм фест реклами. Рекламата на лебеди, не, на еднорози, е в тази графа. Такава е и на Хайдушка ракия, в която е тъмно и мъж гледа едно грозде на светлината все едно е паднало на пода и се чуди да го яде ли. Гледа го така, за да втълпи на зрителя, че гроздето е висок клас, но това е грозде все пак. Хората си гледат грозде по балконите. Ако няма да го ядеш, хвърляй го обратно в джибрито да не отиде фира. Чашата накрая обаче е страшно красива. Между другото, рекламата не е на Хайдушка. Нямам идея на какво е.

 
 

Samsung Galaxy S8 за селфи маниаци

| от chronicle.bg |

Вероятно знаете, особено ако сте селфи маниаци, че Samsung A серия има подобрена предна камера, а сега слуховете твърдят, че Samsung планира да продължи да подобрява селфи камерата в някои свои модели.

Следващата голяма премиера, която предстои на компанията, е на флагмана Galaxy S8 и се говори, че предната камера ще има по-добър автофокус и модул за разпознаване на зениците.

Samsung ще аутсорсне дейността по подобряване на предната камера, възлагайки изработката й на външна компания, чието име все още не е известно.