Потребителското отношение и лоялност на клиентите на easyJet достигнаха рекордни нива

| от |

Авиокомпанията започва тестова програма за лоялни клиенти

 Водещата европейска авиокомпания easyJet съобщи, че делът на резервациите от настоящи клиенти се е увеличил на 57%, в сравнение с 50% през 2010 г. Това означава, че над 37 милиона пътници извършват повторни резервации за пътуване с easyJet всяка година спрямо 25 милиона преди 4 години, което представлява увеличение с 50%. Цифрата при бизнес пътниците е още по-голяма – 62%. Лоялността на пасажерите поддържа ръста на приходите и контрола на разходите на easyJet, тъй като е много по-рентабилно да се запазват настоящите клиенти, отколкото да се привличат нови.

За да развива тази тенденция, авиокомпанията стартира тестова програма за лоялни клиенти, с която да възнагради най-редовните пътници. Програмата, която се провежда през последните три месеца и включва над 15 000 пътници във Великобритания, Франция и Швейцария, е добре възприета от тестова група – 91% споделят, че програмата е привлекателна за тях. Ползите за участниците включват повишаване на гъвкавостта на резервациите, гаранция на цената и специален телефонен номер за обслужване.

Изпълнителният директор на easyJet Каролин Маккол споделя: „Клиентите изпробват нашите услуги, харесват ни и се връщат при нас. Това е свидетелство за печелившата ни формула от ниски цени и приятелско обслужване, съчетани с ненадминатата ни мрежа. Популярни нови инициативи като фиксираното настаняване означават, че много хора изпробваха за първи път да летят с нас и ние сме абсолютно фокусирани върху лоялността, така че те да ни изберат отново след всеки полет. Ние се вслушахме в нашите пътници, за да разберем какво най-много ценят и да отразим това в тестовата програма. За разлика от традиционните авиокомпании, нашата програма за лоялност дава на пътниците ползи, които те наистина ценят“.

Нарастването на лоялността през последните няколко години се дължи на редица инициативи. еasyJet има популярната програма за членство еasyJet Plus, която предлага на клиентите неограничен избор на места в самолета, Bag Drop гише и Speedy Boarding, както и предстоящи въведения като добавянето на Fast Track сигурността на основните летища в началото на 2015 г. Всичко това дава възможност на пътниците да пътуват спокойно през летищата и на борда на самолетите.

В цяла Европа, членството EasyJet Plus е нараснало с 14% през последните 12 месеца, като нивата на задържане на клиентите в компанията са се покачили с над 30% за същия период. Потребителското признание за стойността от членството е особено популярно в страни като Испания и Португалия. easyJet участва и в трите водещи програми за лоялност – Nectar, RBS Your Points и Emirates Skywards – които дават възможност на членовете им да използват полетите на еasyJet чрез своите точки. еasyJet превозва повече от 65 милиона пътници годишно по над 700 маршрута в 32 страни.

 
 

TUBORG разкрива нова визуална идентичност на глобално ниво

| от chronicle.bg |

Датският бранд Tuborg разкри нова глобална маркетинг кампания под мотото „Open for more”.

Кампанията предлага на младите потребители редица нови елементи, създадени да вдъхновят различни културни общности на различни пазари – в Източна Европа, Русия и Азия. Двете основни теми в кампания 2017 ще бъдат „музика“ и „традиции – от 1880 досега“.

Tuborg_5

Нова комуникация на всички нива (електронна, дигитална, външна, в търговските обекти) следва освежаването на марката, което започна с промяна във визията на всички видове опаковки на Tuborg (малка и голяма стъклена бутилка, кен, PET).

Тази промяна е първата от 2012 година насам и представлява изцяло нова иконография на бранда с нова цветна схема на логото, включваща сини елементи, които да отличат Tuborg пред повечето „зелени“ брандове. Дело е на дизайнера Turner Duckworth, който е запазил и обновил и някои съществуващи елементи – в един по-динамичен и младежки дух.

Вече е активен и новият сайт на марката. 

 
 

Apple не допуска „безплатни“ приложения

| от chronicle.bg |

Apple вече не дава одобрение за приложения, които се промотират чрез своята „безплатност“.

Компанията отказва приемане в магазина за приложения App Store на всички програми, които съдържат думата „free“ в заглавието си.

От Apple информират разработчиците, че e необходимо да премахнат всякакви референции към това дали едно приложение е безплатно или с намалена цена. Apple предлага, ако разработчиците държат да се рекламират с цената, да го правят в описанието на приложението.

И все пак, в магазина за приложения все още има хиляди приложения с думата „free“ в заглавието. Изглежда новото правило се прилага само за новодобавените програми.

Източник: Venture Beat

 
 

Никол Кидман е „Кралицата на пустинята“

| от chronicle.bg |

В последните седмици гледаме Никол Кидман предимно на малкия екран.

Тя играе Селест в сериала на HBO “Големите малки лъжи” – сексапилна юристка, зарязала кариерата заради семейството си, жертва на домашно насилие.

Предстои обаче скоро да я видим и на големия екран в друга роля, която несъмнено също и подхожда – на британската журналистка и пътешественичка Гертруд Бел в биографичния филм на Вернер Херцог „Кралицата на пустинята“. Официално премиерата на филма се състоя през 2015 на Международния филмов фестивал в Берлин, където продукцията беше посрещната с негативни отзиви и слаб рейтинг. Той дори беше определен като голямото разочарование на фестивала.

Въпреки че вече може да бъде гледан в България, той най-накрая ще бъде разпространен по кината в САЩ и на видео на 14 април.

Наскоро беше пуснат и нов трейлър, който да популяризира филма.

В главната роля влиза Никол Кидман, а поддържащи роли имат Джеймс Франко, Робърт Патинсън и Деймиън Люис.

Във филма виждаме носителката на Оскар Кидман в ролята на новаторката Гертруд Бел, която се отправя от Англия към Техеран, в търсене на своята свобода. Това е история за една велика жена, която не се вписва в обществените рамки на Викторианска Англия, и която разбива стереотипите на епохата си, ставайки първата жена, пътуваща сама из Близкия Изток.

Пътешествието й донася романтична среща с Британски офицер (Джеймс Франко), заплахи от строги култури, белязани от брутално потисничество над жените, и запознанство с известния Т. Е. Лорънс, известен като Лорънс Арабски (Робърт Патинсън).

Забележителна фигура за епохата си (1868-1926), агент на Британското разузнаване по време на Първата световна война и една от най-важните политически фигури, тя участва в начертаването на границите на Ирак, в началото на 20-те години на ХХ в. „Колкото по-дълбоко се потапяме в пустинята, толкова повече всичко заприличва на сън. На всяка стъпка в пустинята, животът и огънят ме притежават. Сърцето ми не принадлежи на никого, само на пустинята.“, заявява героинята на Кидман в трейлъра.

„Мисля, че съм добър в подбора на актьори и това е важна част от професията ми“, разказва Херцог пред „IndieWire” за избора си на актьори.

„А Никол Кидман е идеална за ролята. Превъплъщението й няма аналог. Не съм виждал подобно нещо почти от десетилетие от нито една актриса в нито един филм. Феноменално е. Лесно е да вземеш звезда с голяма пазарна стойност… Не, случаят не е такъв. Трябва да има химия. Ако липсва спойката между актьорите, накрая ще имаш едно мъртвородено бебе. Знаех, че спойката между нея и Джеймс Франко и химията й с Деймиън Люис ще проработят. Така и стана. Това е ключът към кастинга“, азва още той.

Херцог е режисьор и сценарист на продукцията, заснета в Мароко и Йордания.

 
 

Как изглеждат днес звездите, по които си падахме едно време

| от chronicle.bg |

Обичахте ги, желаехте ги, искахте да сте като тях, дори изрязвахте снимките им от списания! Носталгията е едно от най-силните и сладки човешки чувства.

Родените през 2000 догодина стават пълнолетни. Някои от тях може би са чували за тези звезди от нашето поколение. Но най-вероятно ги свързват с нафталин и изобретяването на печатната машина.

Днес някои от тези звезди греят още по-ярко. Други греят само в спомените ни. В галерията ни днес сме събрали някои от най-иконичните лица, по които лелеехме като малки.