Потребителското отношение и лоялност на клиентите на easyJet достигнаха рекордни нива

| от |

Авиокомпанията започва тестова програма за лоялни клиенти

 Водещата европейска авиокомпания easyJet съобщи, че делът на резервациите от настоящи клиенти се е увеличил на 57%, в сравнение с 50% през 2010 г. Това означава, че над 37 милиона пътници извършват повторни резервации за пътуване с easyJet всяка година спрямо 25 милиона преди 4 години, което представлява увеличение с 50%. Цифрата при бизнес пътниците е още по-голяма – 62%. Лоялността на пасажерите поддържа ръста на приходите и контрола на разходите на easyJet, тъй като е много по-рентабилно да се запазват настоящите клиенти, отколкото да се привличат нови.

За да развива тази тенденция, авиокомпанията стартира тестова програма за лоялни клиенти, с която да възнагради най-редовните пътници. Програмата, която се провежда през последните три месеца и включва над 15 000 пътници във Великобритания, Франция и Швейцария, е добре възприета от тестова група – 91% споделят, че програмата е привлекателна за тях. Ползите за участниците включват повишаване на гъвкавостта на резервациите, гаранция на цената и специален телефонен номер за обслужване.

Изпълнителният директор на easyJet Каролин Маккол споделя: „Клиентите изпробват нашите услуги, харесват ни и се връщат при нас. Това е свидетелство за печелившата ни формула от ниски цени и приятелско обслужване, съчетани с ненадминатата ни мрежа. Популярни нови инициативи като фиксираното настаняване означават, че много хора изпробваха за първи път да летят с нас и ние сме абсолютно фокусирани върху лоялността, така че те да ни изберат отново след всеки полет. Ние се вслушахме в нашите пътници, за да разберем какво най-много ценят и да отразим това в тестовата програма. За разлика от традиционните авиокомпании, нашата програма за лоялност дава на пътниците ползи, които те наистина ценят“.

Нарастването на лоялността през последните няколко години се дължи на редица инициативи. еasyJet има популярната програма за членство еasyJet Plus, която предлага на клиентите неограничен избор на места в самолета, Bag Drop гише и Speedy Boarding, както и предстоящи въведения като добавянето на Fast Track сигурността на основните летища в началото на 2015 г. Всичко това дава възможност на пътниците да пътуват спокойно през летищата и на борда на самолетите.

В цяла Европа, членството EasyJet Plus е нараснало с 14% през последните 12 месеца, като нивата на задържане на клиентите в компанията са се покачили с над 30% за същия период. Потребителското признание за стойността от членството е особено популярно в страни като Испания и Португалия. easyJet участва и в трите водещи програми за лоялност – Nectar, RBS Your Points и Emirates Skywards – които дават възможност на членовете им да използват полетите на еasyJet чрез своите точки. еasyJet превозва повече от 65 милиона пътници годишно по над 700 маршрута в 32 страни.

 
 

Какво прави Скарлет Йохансон в телефона на Гери Турийска

| от chronicle.bg |

774Ако с тиха усмивка сте си тананикали „Ще те хапя по мустака и гола кафе ще ти правя у вас“, значи прекрасният глас на Гери Турийска и чувството за хумор в текстовете й вече са ви застигнали. Гери е част от група Rubikub и създател на „Пощенска кутия за приказки“.

Концепцията е следната – известни лица четат текстове на автори, които все още не са познати за публиката. Резултатът винаги е забавен. Няма нужда да ви я представяме повече, вижте отговорите й в рубриката на Chronicle и Samsung България.

Кой е последният набран номер в телефона ти?

На съпруга ми. Но разговорът беше с дъщеря ни Аника, която каза: „Мамо, дойдеш ли?“. Време е да затварям лаптопа и да слизам да правя кус-кус.

Най-известният човек в телефонния ти указател?

Хахаха, имам българския номер на Скарлет Йохансон от 2005 година. Тогава тя снимаше „Черната Далия“ в София и се размотавахме постоянно.

За какво най-често използваш мобилния си телефон?

За Фейсбук, май. Никак не обичам да говоря по телефона. Предпочитам месинджърите.

Как реагираш, когато го забравиш вкъщи?

О, това би бил края на света. Слава Богу, не ми се случва. Може би веднъж съм си го забравяла и бях в тиха паника.

Приложението, без което не можеш?

Фейсбук месинджър, Whats up, Viber, Instagram.

Коя е твоята социална медия?

Е, ще се повторя, но Фейсбук. Цялата ми дейност покрай „Пощенска кутия за приказки“ минава през него. Нещо като офис ми е.

 
 

Усмихващите инструкции за безопасен полет – Част 1: Qantas

| от chronicle.bg |

Инструктажът за безопасност преди полет често е досаден за пътниците. Много авиокомпании се опитват да разчупят рутинната процедура със свежи включвания и различни идеи, за да задържат вниманието на пътниците. Такова е и видеото на австралийците от Qantas.

Превозвачът пуска клипа през февруари 2016 г. и представя далечна Австралия като едно уникално място за посещение.

Приятелски настроени жители на Долната Земя и зашеметяващи гледки са част от демонстарациите за безопасност:

 
 

„Воевода“: Кино и патриотизъм

| от Мария Тодорова |

Най-новият филм на Зорница София тръгна по кината с апломб. „Воевода“ е най-гледаната премиера у нас за втора поредна седмица и няма супергерои или екшъни, които да я свалят от върха на боксофиса.

Много хора се чудят на какво се дължи това. 

„Воевода“ експлоатира най-любимата тема на родната общност – патриотизма. Българското кино, подобно на българското съзнание, трудно успява да се отърве от далечното си минало. Турското владичество и бойният дух владеят ума на родните зрители години наред и това, предвид тенденциите, които наблюдаваме напоследък, особено в седмото ни изкуство, няма да приключи скоро. Но както е приказката – предлагането се определя според търсенето.

Историята, по която Зорница София работи дълго, а още по-дълго търси финансиране за проекта си, е вдъхновена от разказ на Николай Хайтов. В него той описва героичната съдба на Румена войвода – най-известната жена войвода, която оставя мъжа и детето си, за да поведе чета срещу османското поробителство.

Самата Зорница играе Румена, а компания й правят актьорите Владимир Зомбори, Алек Алексиев и Валери Йорданов. Крум Родригез отговаря за операторското майсторство. Кадрите са красиви, дълги и визуално издържани.

На моменти обаче „Воевода“ леко изпуска плавността на разказа си. На места той е разпокъсан и ако човек не се концентрира повече, може и да изпусне важна част от сюжета. За сметка на това родните актьори стоят добре на екран и си личи, че след всяка изминала година стават все по-обиграни, стане ли дума за камерата. Това облекчение за зрителя, който често се плашеше от пламенните вопли на някой, викащ от екрана насреща, все едно е на театрална сцена.

Съдбата на Румена не е сред най-популярните у нас, може би защото българското образование я е пропуснало в един етап от учебния план по история. Хубаво е, че съществуват литературата и киното, за да чуем  за нея.

„Воевода“ работи на нива, които българинът обича. Патриотизмът у нас е като екшънът в чужбина – той винаги продава билети.

Все пак никога не забравяйте, че киното, подобно на повечето неща в живота, е въпрос на избор и на решения. Патриотизмът също. Най-важното за двете е да са с мярка. Ако те в своята премереност успеят да се срещнат някъде по средата при вас, то може да изберете „Воевода“ като своя филм този уикенд.      

 
 

10-те най-богати, здрави, щастливи и модерни държави

| от chronicle.bg |

Или къде да отидем, когато (ако) Тръмп и Великобритания заключат вратите.

Лондонският институт Legatum пусна десетия си годишен „Индекс на благополучието“ – глобално изследване, което прави класация на най-просперитетните държави в света. То изследва 104 елемента – от стандартните БВП и процент безработица до по-интересни като колко са защитените интернет сървърa в държавата и колко отпочинали се чувстват хората ежедневно.

Тези елементи след това се разделят в 9 графи: качество на икономиката, бизнес среда, политика, образование, здраве, безопасност, лична свобода, социален капитал и околна среда.

Норвегия беше начело на класацията 7 години поред. През 2016 година обаче имаме нов лидер.