ЕasyJet започва лятна дарителска кампания в подкрепа на УНИЦЕФ

| от |

Животоспасяващи ваксини срещу полиомиелит могат да бъдат закупени на цената на един сладолед

EasyJet, ще започне през следващата седмица своята лятна кампания „Промяна за добро“ за набиране на жизненоважни средства за подпомагане на УНИЦЕФ в световната борба срещу детския паралич.

През следващите три месеца всички пътници на еasyJet могат да даряват средства за кампанията на УНИЦЕФ в един изключително важен етап от световната борба за изкореняване на това заболяване. Всеки 0,99 евро, дарени по време на полет, биха могли да осигурят на три деца доживотен имунитет* от тази силно заразна болест, която може да доведе до парализа и дори смърт.

Изпълнителният директор на еasyJet Каролин Маккол заявява: „Нашите пътници са проявили голяма щедрост досега, събирайки повече от 3,73 милиона евро и сме сигурни, че кампанията ни в помощ на УНИЦЕФ за ваксиниране на повече деца срещу полиомиелит, ще ги вдъхнови отново да дарят за тази наистина достойна кауза.“

С над 18 милиона пътници, очаквани да пътуват с еasyJet през летния период, авиокомпанията и нейния партньор на борда УНИЦЕФ призовават хората да дарят колкото е възможно повече, за да подпомогнат опазването и спасяването живота на децата.

Каролин Гийо, действащ директор, Корпоративно събиране на дарения в УНИЦЕФ, казва: „УНИЦЕФ смята, че полиомиелитът е едно от малкото заболявания, което може да бъде изкоренено от нашия живот, но последните огнища показват, че все още трябва да изминем определен път, за да предпазим милиони деца, намиращи се в опасност. Струва толкова малко, за да се предпази едно дете от тази опасна болест. През това лято очакваме с нетърпение продължителната и безценна подкрепа на нашия партньор еasyJet, както и на нейните пътници, за да помогнат на УНИЦЕФ да достави полиомиелитна ваксина за най-уязвимите деца“.

Въпреки, че разпространението на полиомиелит е намаляло значително през последните години – от 125 страни, заразени през 2008 г. до само 3 днес (Нигерия, Афганистан и Пакистан) – скорошно активизиране в 7 страни, включително Сирия **, накара Световната здравна организация да обяви извънредна ситуация с международно значение и да започне кампании за ваксинация на територията на Близкия изток с цел да се достигне до най-малко 23 милиона деца.

Пътниците могат да даряват средства за лятната дарителска кампания „Промяна за добро“ от 1 юли до 30 септември в пан-европейската мрежа на еasyJet, състояща се от над 600 маршрута в повече от 30 страни.

Откакто стартира през юли 2012 г., партньорството „Промяна за добро“ между еasyJet и УНИЦЕФ е събрало 3,73 милиона евро дарения на пътници. Това позволи на УНИЦЕФ да ваксинира 4 милиона майки и деца срещу животозастрашаващи болести в Западна и Централна Африка, както и помогна за предпазването на 2 милиона деца от детски паралич. еasyJet е подкрепила също спешните кампании на УНИЦЕФ в Сирия и Филипините.

„Промяна за добро“ е глобална инициатива на УНИЦЕФ в партньорство с водещи авиокомпании от цял ​​свят. Авиационните партньори включват: American Airlines, Quantas и Cathay Pacific, както и еasyJet във Великобртиания. В световен мащаб „Промяна за добро“ е събрала средства в размер на над 53 милиона английски лири за работата на УНИЦЕФ с деца.

 
 

Сиа без перука

| от chronicle.bg |

От Мадона до Лейди Гага, звездите са известни с всякакви екстравагантности.

Машината за хитове Сиа, която ни даде хитове като „Cheap Thrills“, е известна с това, че се появява на публични места с характерна перука.

сиа

 

Сиа обяснява перуката си така: „Нося я, за да мога да отида до магазина и да си купя маркуч, ако искам. Или ако ми се ходи до тоалетна, а не мога да намеря, мога просто да отбия от пътя, без хората да идват и да ме снимат.“

Певицата беше засечена на международното летище в Лос Анджелис без маскировката си. И разбира се, се случи точно това – дойдоха хора и я снимаха.

 
 

Продават въздух от концерт на Адел

| от chronicle.bg, по БТА |

Австралиец се опитва да продаде въздух от концерта на Адел в Аделаида. Въздухът е бил пакетиран в найлонови пликчета, съобщи в. „Уест Острелиън“.

„Грабнете къс история за вашата колекция за Адел“ – пише Шон Макдона към офертата си в Ибей. – Всеки истински фен трябва да притежава такъв въздух. Много изгодно предложение“.

Началната цена на пликче с въздух е 14,95 австралийски долара (около 20 лева).

Концертът на Адел в Аделаида беше на 13 март. Публиката й беше от 70 000 души. Една от фенките й преживя нещо незабравимо, когато певицата я изтегли на сцената, за да пеят заедно.

 
 

Emirates и Дженифър Анистън срещу забраната за лаптопи

| от chronicle.bg |

Американското правителство забрани преноса на лаптопи и друга електроника в ръчния багаж в самолет. Emirates отговарят на това с рекламен клип с Дженифър Анистън.

В рекламата, озаглавена „Let us Entertain You“ („Нека ви забавляваме“ – от англ. ез.), Дженифър Анистън пътува в икономична класа в Airbus A380. Със спота Emirates напомня за системата си за забавление, която включва над 2500 канала за филми, телевизия и музика. Тя е предостатъчна, за да не забележим липсата на лаптопи, заради забраната им.

Клипът всъщност е от реклама, която Анистън снима за авио компанията миналата година. Президентът на Emirates сър Тим Кларк уверява, че забраната ще се спази в срок. Освен Emirates забраната усещат и 8 други компании от Близкия Изток и северна Африка.

Клипът не разкрива нищо изненадващо, имайки предвид, че през 2016 компанията печели титлата „Най-добра авио компания на света“. Състемата им пък печели „Най-добрата система за забавление на пътници в света“.

Следва клипът:

 

 
 

Gorillaz пускат нов албум през април

| от chronicle.bg |

Виртуалната група Gorillaz обяви, че новият им албум „Humanz“ ще излезе на 28 април, съобщава БТА.

 Те вече пуснаха клип и сингъл към него.

Бандата е експериментален проект на Деймън Олбърн, бивш певец на Blur, един от емблематичните състави на движението „брит поп“. Това ще бъде първи албум на Gorillaz  след 2011 година.

Групата също обяви, че днес ще изнесе концерт в Лондон за всички фенове, които предварително си бяха поръчали новия й албум. Тя направи дарение за „Белите каски“, които провеждат хуманитарни дейности в Сирия.

Gorillaz  представиха „Saturnz Barz“ – новия сингъл от предстоящата тава, в който има микс от рок, хип-хоп и реге. Клипът, както обичайно, бе с характерните им анимационни герои, които се озовават в къща, населена с духове.

В новия албум на Gorillaz са включени 14 парчета.

|

Gorillaz – Andromeda