ЕasyJet разкрива най-популярното място в самолета

| от |

Място до прозореца или до пътеката? В предната или задната част на салона? ЕasyJet установи най-предпочитаното от пътниците място за пътуване

easyJet

ЕasyJet  направи проучване сред 10 000 свои пътници от 9 страни в Европа за предпочитанията им за място по време на полет. Резултатите показват, че националността, възрастта и придружителите предопределят избора на място в самолета.

Най-желаното място за пътуване е това до прозореца, предпочитано от 59% от анкетираните, а 38% избират креслото до пътеката. Продажбите на еasyJet показват, че дясната страна на самолета е по-популярна от лявата, както и че местата на 6-ти и 7-ми ред се продават най-бързо. Едва 3% предпочитат средната седалка и то обикновено след отстъпване на другите две седалки на спътник. 7F е любимото място на пътниците от Европа, докато 19С е най-малко популярното. 7-ми ред е първият в самолетите на еasyJet, чиито места могат да бъдат избрани с покупка на стойност 3 английски лири.

Проучването показва следните резултати:
• Португалците най-много желаят да пътуват на мястото до прозореца (80%), а холандските и немските пътници (48%) харесват местата до пътеката;
• Пътниците до 25-годишна възраст искат да седят до прозореца (76%), а по-възрастните заемат креслата до пътеката;
• Британските туристи правят всичко възможно, за да избегнат средната седалка, като 56% от тях предпочитат тази до прозореца, а 41% желаят място до пътеката;

Според коментари на пътници любознателните или по-нервни туристи са склонни да избират прозореца, за да наблюдават какво се случва във въздуха. Младите пасажери предпочитат илюминатора, за да правят снимки. Тези, избиращи място до пътеката, ценят своето пространство и способността да се движат по време на полета – по-възрастни пътници, бизнес пасажери и хора с втори дом в друга страна.

Търговският директор на easyJet Питър Дъфи споделя: „Дебатът за място до прозореца или до пътеката е един от най-често наблюдаваните разговори по време на полет. От въвеждането на фиксирано настаняване през 2012 г., всички пътници на еasyJet могат да избират мястото си и ние анализирахме тези данни, за да определим най-популярните места в самолета. Да имаш способността да избираш своето място без значение къде живееш, е важно нещо, което нашите пътници оценяват. Мястото до прозореца е най-желаната позиция, особено популярна сред португалците и хората под или на 25-годишна възраст. Мястото до пътеката става по-популярно за по-възрастните пътници, за често пътуващите, за бизнес пътниците или за тези, които пътуват към своя втори дом“.

Резултатите разкриват и други интересни наблюдения за това кого може да срещнем при настаняване в самолета:
• На седалката до прозореца: пътници от женски пол на възраст под или на 25 години, предимно от Португалия и Чехия;
• На средната седалка: пътници на възраст 45 – 54 години;
• На седалката до пътеката: пътници от мъжки пол на възраст 65 или повече години от Холандия и Германия;

Всички пътници се разпределят с място за сядане безплатно на полетите на еasyJet, но също имат избор на точно определено място срещу заплащане. Пътниците, пътуващи с една и съща резервация ще бъдат настанявани заедно, когато това е възможно, чрез резервационната система на еasyJet, използваща най-съвременния алгоритъм за разпределяне на самолетни места в авиацията.

Още данни от проучването:
• Пътниците под 35 години предпочитат седалката до прозореца, докато тези над 45 години са по-склонни да използват седалката до пътеката;
• Жените са по-склонни да заемат седалката до прозореца, докато мъжете тази до пътеката;
• Седалката до прозореца е популярен избор сред португалците (80%), следвани от чехите (67%) и французите (66%). Холандските (48%), немските (42%) и британските пътници (41%) залагат на седалката до пътеката;
• Пътуващите за кратка почивка (65%) и трансфериращите се за друг полет (64%) искат кресло до прозореца. Не е изненадващо, че бизнес пасажерите (46%) са по-склонни да изберат място до пътеката.

 
 

Апартамент на Дейвид Боуи в Ню Йорк се прдава

| от chronicle.bg, по БТА |

Бившият апартамент на Дейвид Боуи край южната част на Сентръл парк в Ню Йорк е обявен за продан.

Дейвид Боуи, който вече не е между живите, и съпругата му Иман живееха в апартамента през 90-те години на миналия век, преди да го продадат през 2002 г. Те оставиха пиано в апартамента, когато се преместиха в друго жилище. То все още е там.

Апартаментът с три спални с прекрасен изглед към Сентръл парк е обявен за продан за 6,5 милиона долара.

Според източници, цитирани от сп. „Форбс“, Боуи и Иман превърнали една от баните в апартамента в паник стая, в която да потърсят убежище, ако неканен гост проникне в жилището. Паник стаята впоследствие отново била превърната в баня.

След като продадоха апартамента, Боуи и Иман се преместиха в жилище в Сохо.

 
 

Синът на Мадона е новото рекламно лице на „Адидас“

| от chronicle.bg |

  Александър Уанг направи много изненади на своето ревю на Седмицата на модата в Ню Йорк.

Една от  тях  беше представянето на новата му  колекция, разработена съвместно със спорната марка „Адидас“.

Нейно основно  рекламно лице е синът на Мадона – тийнейджърът Роко Ричи. Колекцията е от т. нар. capsule collections, състоящи се от базисни видове дрехи, които  никога не излизат от мода и могат да бъдат носени целогодишно.

Роко е на 16 години и колекцията на Александър  Уанг и „Адидас“ е неговият първи опит като модел. Така той тръгва по-стъпките на по-голямата си сестра, която тази година дебютира в модния свят. Тя беше една от музите на Стела Маккартни.

Мадона беше заела мястото си на първи ред на ревюто на Уанг, пристигайки минути преди началото му.  Присъствието й на събитието предизвика голяма изненада.

Рекламната кампания на колекцията включва и стари членове от „отбора на Уанг“ като Хане Габи Одиел, Лекси  Болинг и Бинкс Уолтън.

Клиентите могат да закупуват дрехи от колекцията от поп-ъп камион на улицата, а за да бъдат нещата още по-близки до духа на  колекцията, хората ще получават своите покупки  в чували  за боклук,  вместо  в лъскави  кутии  с логото на дизайнера.

 

@scubasnacks #RoccoRitchie #AlexanderWangNY #AlexanderWang #adidasOriginals #adidasOriginalsxAW photo #JuergenTeller

Публикация, споделена от Backstage Bombshell (@backstagebombshell) на

Те могат  да избират  между три разновидности суитшърти, черни къси и дълги панталони, тениски и маратонки. Новата колекция включва 84 модела и ще бъде пусната в продажба през пролетта, така че тепърва предстои да виждаме повече от работата на младия Роко за Александър Уанг.  Кой знае? Може би бихме го видели като рекламно лице на друг дизайнер в бъдеще…

 
 

Жените, които обичаме: Джийн Смарт, или как се спасяват мутанти

| от |

Тя е терапевт с остър ум и необичайни методи на работа. Закриля онези, които обществото е заклеймило като „другите“.

Голямата трагедия на нейния живот е фактът, че мъжът й – също е мутант – е в състояние, подобно на комата, от повече от две десетилетия. Той се е оттеглил в пространство в ума си, в което се чувства сигурен и в безопасност. Там обаче е напълно недостъпен. Тя прави всичко по силите си, за да достигне до него и вярва, че може да го спаси.

Мелани Бърд от „Легион“ е един различен герой в свят на супергерои. За това роля има и актрисата, която влиза в кожата й – Джийн Смарт. Тя успява да се превъплъти блестящо във всеки персонаж на големия, малкия екран или на сцената. За това говорят трите й награди „Еми“, петте номинации за работата й във „Фарго“, „Законът на Хари“, „Фрейзър“, „The District“, „24“ и „Коя е Саманта?“, номинацията за Independent Spirit Award за изпълнението си в игралния филм на Miramax Гуинивер.

На театралната сцена тя е номинирана за наградата Drama Desk Award за Last Summer at Bluefish Cove, както и за награда „Тони“ в категория „Най-добра актриса“ за своята роля на Бродуей в Мъжът, който дойде на вечеря, където си партнира с Нейтън Лейн. През 2016 г. тя получи и номинация за „Грами“ за Best Spoken Word Album за работата й в „Patience and Sarah.”

Наскоро Джийн Смарт участва и в ролята на Флойд Герхарт във втория сезон на култовия сериал Фарго по FX, като за това изпълнение актрисата спечели Critics’ Choice Award и беше номинирана за „Еми“.

Последната роля, в която я гледахме – тази на Мелани Бърд в „Легион“, е неочаквана.

Прочитайки сценария за пилотния епизод, Смарт не може да разбере много за героинята си. Все пак Мелани се появява едва във финала на серията. „Трябваше да се доверя на Ноа – Ноа Хоули. Вярвах, че ще е измислил нещо интересно, защото го ценя високо като писател.“, казва Джийн Смарт в интервю за Webcafe. Двамата с Хоули вече са работили заедно по „Фарго“, а ролята на Флойд Герхард от сериала Смарт поставя на върха на списъка си с любими роли.

„Помислих си и че шоуто е необичайно и ми хареса начина, по който гледа на психичните заболявания. Мисля, че това е невероятно“, казва Смарт. Именно така става част от супергеройския свят, в който млад мъж се бори с демоните в главата си, преди да осъзнае, че те не са плод на заболяване, а на свръхестествени способности.

джийн смарт легион

„Мисля, че „Легион“ е много по-психологически от обичайните супергеройски филми. Ние нямаме супергерои в пелерини, които летят из въздуха. Виждали сме много такива. Тук няма пелерини.“ – казва Смарт.

Тя има дългогодишен опит на екрана.

Казва, че преди в телевизията е имало повече цензура и само няколко телевизионни мрежи, за които да работиш и с които да се съобразяваш. Днес телевизията предлага много възможности и има много талантливи автори, които работят по неща, каквито не са правени преди.

„Хората се тълпят към телевизията, което е прекрасно, защото има много повече възможности за всички“ – казва още тя.
Джийн Смарт има опит както на малкия екран, така и на големия, и на сцената. Казва, че трите изкуства са много различни, но театърът й липсва. „Няма нищо, което да се сравни с усещането да застанеш пред жива публика, няма „Стоп кадър“, никой не казва „О, направи го така, промени това“ – само ти и публиката. Това е прекрасно. Е може да бъде и ужасяващо. Но е прекрасно заради това, че ти напомня защо си станал актьор“, казва още Смарт.

 
 

Най-после: първи трейлър на новия „ТО“ по Стивън Кинг

| от chronicle.bg |

Следим внимателно развитието на проекта на Андрес Мушети с възраждането на злото в „ТО“ по Стивън Кинг и сме екстатично-развълнувани от новината за първия официален трейлър, който вече се шерва в социалните мрежи.

Хорър качествата са пределно ясни.

Надяваме се, че тази екранизация ще улови и безценните Стивън Кинг-моменти отвъд ужаса, онези, които говорят за другия ужас, в човешките отнопения.

Без да ви губим повече времето в приказки, вижте трейлъра, а ако и вие сте получили пилоерекция от страх, значи сме от една порода:

Режисьор на „It“ е Андрес Мушети („Mama“) по сценарий на Чейс Палмър, Гари Доберман и Кари Фукунага. В ролята на клоуна Пениуайз ще влезе Бил Скарсгард, а другите актьори, които ще видим, са Джейдън Либерхър, Фин Улфхард, София Лилис, Джак Дилън Грейзър, Уайът Олеф, Чоузен Джейкъбс, Джереми Рей Тайлър, Оуен Тийг, Пип Дуайър, Стюарт Хюз, Стивън Богарт, Ари Коен, Меган Шарпантие, Никълъс Хамилтън, Джаксън Робърт Скот, Джейк Сим, Хавиер Ботет, Логан Томпсън и др.

Пpемиерата е на 8 септември.