ЕasyJet разкрива най-популярното място в самолета

| от |

Място до прозореца или до пътеката? В предната или задната част на салона? ЕasyJet установи най-предпочитаното от пътниците място за пътуване

easyJet

ЕasyJet  направи проучване сред 10 000 свои пътници от 9 страни в Европа за предпочитанията им за място по време на полет. Резултатите показват, че националността, възрастта и придружителите предопределят избора на място в самолета.

Най-желаното място за пътуване е това до прозореца, предпочитано от 59% от анкетираните, а 38% избират креслото до пътеката. Продажбите на еasyJet показват, че дясната страна на самолета е по-популярна от лявата, както и че местата на 6-ти и 7-ми ред се продават най-бързо. Едва 3% предпочитат средната седалка и то обикновено след отстъпване на другите две седалки на спътник. 7F е любимото място на пътниците от Европа, докато 19С е най-малко популярното. 7-ми ред е първият в самолетите на еasyJet, чиито места могат да бъдат избрани с покупка на стойност 3 английски лири.

Проучването показва следните резултати:
• Португалците най-много желаят да пътуват на мястото до прозореца (80%), а холандските и немските пътници (48%) харесват местата до пътеката;
• Пътниците до 25-годишна възраст искат да седят до прозореца (76%), а по-възрастните заемат креслата до пътеката;
• Британските туристи правят всичко възможно, за да избегнат средната седалка, като 56% от тях предпочитат тази до прозореца, а 41% желаят място до пътеката;

Според коментари на пътници любознателните или по-нервни туристи са склонни да избират прозореца, за да наблюдават какво се случва във въздуха. Младите пасажери предпочитат илюминатора, за да правят снимки. Тези, избиращи място до пътеката, ценят своето пространство и способността да се движат по време на полета – по-възрастни пътници, бизнес пасажери и хора с втори дом в друга страна.

Търговският директор на easyJet Питър Дъфи споделя: „Дебатът за място до прозореца или до пътеката е един от най-често наблюдаваните разговори по време на полет. От въвеждането на фиксирано настаняване през 2012 г., всички пътници на еasyJet могат да избират мястото си и ние анализирахме тези данни, за да определим най-популярните места в самолета. Да имаш способността да избираш своето място без значение къде живееш, е важно нещо, което нашите пътници оценяват. Мястото до прозореца е най-желаната позиция, особено популярна сред португалците и хората под или на 25-годишна възраст. Мястото до пътеката става по-популярно за по-възрастните пътници, за често пътуващите, за бизнес пътниците или за тези, които пътуват към своя втори дом“.

Резултатите разкриват и други интересни наблюдения за това кого може да срещнем при настаняване в самолета:
• На седалката до прозореца: пътници от женски пол на възраст под или на 25 години, предимно от Португалия и Чехия;
• На средната седалка: пътници на възраст 45 – 54 години;
• На седалката до пътеката: пътници от мъжки пол на възраст 65 или повече години от Холандия и Германия;

Всички пътници се разпределят с място за сядане безплатно на полетите на еasyJet, но също имат избор на точно определено място срещу заплащане. Пътниците, пътуващи с една и съща резервация ще бъдат настанявани заедно, когато това е възможно, чрез резервационната система на еasyJet, използваща най-съвременния алгоритъм за разпределяне на самолетни места в авиацията.

Още данни от проучването:
• Пътниците под 35 години предпочитат седалката до прозореца, докато тези над 45 години са по-склонни да използват седалката до пътеката;
• Жените са по-склонни да заемат седалката до прозореца, докато мъжете тази до пътеката;
• Седалката до прозореца е популярен избор сред португалците (80%), следвани от чехите (67%) и французите (66%). Холандските (48%), немските (42%) и британските пътници (41%) залагат на седалката до пътеката;
• Пътуващите за кратка почивка (65%) и трансфериращите се за друг полет (64%) искат кресло до прозореца. Не е изненадващо, че бизнес пасажерите (46%) са по-склонни да изберат място до пътеката.

 
 

„Смъртоносен улов“ се завръща по Discovery Channel

| от chronicle.bg |

Популярната поредица на Discovery Channel – „Смъртоносен улов“ – се завръща с нови истории. Новият 15-и сезон на отличената с награда „Еми“ продукция е озаглавен „Дънджън Коув“, и можем да гледаме премиерата му на 13-и декември, вторник, от 20:00 ч.

Новите серии представят живота в Нюпорт, Орегон – едно от последните рибарски селища на ръба на опасното „Гробище на Пасифика“, разпростиращо се от Орегон до Британска Колумбия. Тук поколения ловци на раци и техните семейства рискуват всичко, за да изтръгнат прехраната си от морето. Хиляди плавателни съдове и животи са били изгубени в битка с морето, което го определя като мястото за най-смъртоносен комерсиален риболов в света. Орегонското крайбрежие гъмжи с морски обитатели, но и изненадва с лабиринт от плитчини и подводни течения.

Discovery Channel

„Смъртоносен улов: Дънджън Коув“ се качва на борда на корабите, които навигират сред бурните вълни и непредсказуеми условия в този участък на океана. Но какво означава това за онези, които остават на сушата? Поредицата показва живота на семействата, много от които живеят на това място от поколения. Всяка година има рибари, изгубени в коварните води, но семействата в Нюпорт понасят мъката, борейки се да запазят живо наследството на своя град.

Discovery Channel

Голяма част от героите, които ще видим в новия сезон, идват именно от семейства, в които поколения наред риболовът е служил за прехрана на фамилията и се е превърнал в традиция. Именно такава е историята на семейството на капитан Мики Редерфорд. Подобно на стотици рибари, Мики прави своите първи стъпки в занаята още като дете. Едва на 6 години той се сблъсква с рибарството, а на 21 вече управлява собствена лодка. 4 години след като напуска семейния бизнес поради несъгласия с баща си, Кени Рипка размисля и се връща обратно с ясната цел да докаже, че притежава необходимите качества, за да бъде част от семейния бизнес.

Ще успее ли новото поколение капитани да овладее морето въпреки проблемите, разяждащи флота му? Ще успеят ли героите на поредицата да съберат куража, който се изисква, за да станат легенди? Предстои да видим в новите епизоди.

 
 

CC Catch, Sandra и Samantha Fox ще се качат заедно на сцената на Арена Армеец

| от chronicle.bg |

Не една, не две, а три от най-големите диско диви се събират в София. Иконите на евродиското от 80-те и 90-те CC Catch, Sandra и Samantha Fox ще се качат на една сцена специално за най-мащабното и лудо шоу, което България някога е виждала.

CC Catch, Sandra и Samantha Fox идват в София за първия концерт на платформата HITS ONLY, която дава сцена на най-обичаните парчета от целия свят, от всевъзможни години и жанрове. HITS ONLY не си поставя стилови граници, а следва един единствен принцип – хитове, хитове и пак хитове. Каква ще бъде следващата гореща комбинация, засега остава тайна. Дотогава обаче всичко е ясно – на 29-и април в София ключовата дума ще бъде ДИСКО!

Трите кралици на този стил, идващи в Арена Армеец за първото грандиозно парти HITS ONLY, едва ли имат нужда от дълго представяне.

CC Catch или Каролина Катерина Мюлер започва да пее още от дете. Големият ѝ пробив е през 1985 г., когато излиза дебютният ѝ сингъл I Can Lose My Heart Tonight. Следва луд успех, 5 албума и 12 хита в топ 20. Незабравими остават още Cause You Are Young, Strangers By Night, Heartbreak Hotel и много други. Открива я Дитер Болен от Modern Talking и съвместната им работа я изстрелва до върха. След момент на кратка пауза CC Catch възобновява кариерата си и от края на 90-те не е спирала с участията си по целия свят.

Sandra Аnn Lauer или просто Sandra е една от най-големите световни диско звезди през 80-те и началото на 90-те. През този период всички знаят наизуст хитовете ѝ (I’ll Never Be) Maria Magdalena, In the Heat of the Night, Everlasting Love, Secret Land, Hiroshima и Don’t Be Aggressive. В пика на своята слава Sandra оставя далеч зад себе си в музикалните класации даже звезди от ранга на Madonna. Дискографията ѝ включва 16 албума, а малцина знаят, че тя е и един от гласовете в албумите на Енигма, проект на понастоящем бившия и съпруг Майкъл Крету, продуцирал още Boney M, Milli Vanilli и Майк Олдфийлд.

Samantha Fox също е родена, за да се представя пред публика и да бъде известна и желана. Освен диско дива, британката е и актриса, еротичен модел, и дори талантлив автор на песни за други изпълнители. През 1986 г. музикалната ѝ кариера се изстрелва в орбитата с хита Touch Me (I Want Your Body), който става номер 1 в 17 държави, а тя се превръща в секссимвол за едно цяло поколение. През 1988 г. получава номинация за най-добра изпълнителка на наградите Brit. Днес в кариерата ѝ блестят 8 албума и десетки хитове, които я правят една от най-големите звезди от края на 80-те. Тя е и първата британска певица с три хита в американския топ 20.

Билетите са в продажба от 11:00 ч. на 6.12.2016 г. и са достъпни в бензиностанции OMV, The Mall, касата на Арена Аремец, Български пощи и мрежата на Eventim.bg. Промоционалните билети са на цени от 35 и 45 лв., след изчерпването им цените ще са 50 и 60 лв.

 
 

Gipsy King: Кралският S-Class от Vilner

| от chronicle.bg |

Това, което виждате на снимките, е един от най-новите проекти на Art Studio Vilner. Автомобилът е топ изпълнението на Mercedes-Benz S-Class, като изключим S 65 AMG и Maybach, който реално е позициониран, като отделен модел.

Клиентът е избрал мощният 585 к.с. S-Class, с топ оборудване, но каталогът с опции на Mercedes-Benz така и не е успял да отговори напълно на желанията му за интериор, дори в секциите с AMG и Designo предложения. Това насочва ’The King’ – ще го наречем така, защото ни помоли да запазим името му в тайна -, към Art Studio Vilner.

мерцедес, кола

Фина черна кожа и алкантара, ромбоидно-квадратен десен, изразен чрез бели, контрастни шевове. Vilner изпълняват дори стелките от кожа с квадратна графика, като същият десен е повторен и от двете страници на таблото с алкантарата, които през повечето време остават скрити от затворените предни врати. Пресичащите се бели шевове вървят през централните области на седалките, отстрани на централния тунел, както и по тавана на автомобила. Кората на капака на багажника също е получила фино отношение, алкантара и бели шевове в квадратни графики.

мерцедес, кола

Секции от алкантара и фина кожа „Напа“ правят волана едновременно приятен за окото и на допир. Алкантара покрива гърба на вътрешното огледало, гърбовете на подглавниците и всички оригинално оставени голи пластмасови елементи в интериора. Тя присъства и на тавана, както покрива дори отварящото се „яйце“, което помещава бутоните за набиране на телефонни номера.

мерцедес, кола

2015 Mercedes-Benz S 63 AMG, 5461 куб. см, V8, 585 к.с., 900 Нм, 7 ст. автоматична, задно задвижване, 2045 кг.

 
 

Air France и KLM въвеждат нова тарифна схема за полетите си в Европа

| от CHR Aero |

Air France и KLM въвеждат разнообразие от оферти за икономичната класа за всички свои международни полети в рамките на Европа, Северна Африка и Израел. Клиентите ще могат да избират от три оферти, всяка от които предлага специфични услуги и условия. Те ще са на разположение онлайн за KLM в края на януари 2017.

– Оферта „Лека“ е за пътници, които търсят най-ниската възможна тарифа и пътуват без да регистрират багаж.

– Оферта „Стандарт“ е с допълнителна такса от  40-50 евро и предлага на клиентите допълнителни предимства, като например възможността да регистрират един багаж безплатно и да променят своя билет без такса.

– Оферта „Флекси“ е с допълнителна такса от 70-150 евро и предлага на клиентите максимална гъвкавост (без такси за промяна и връщане, без допълнително заплащане) и възможността да се възползват от услугата SkyPriority, за приоритетен достъп на летището, храна по време на полет. Офертата на Air France и KLM „Флекси“ е в отговор на търсенето на бизнес пътниците,  които могат да се възползват от всички продукти и услуги на двете авиокомпании в мрежата на средни разстояния.

„Прозрачност и разнообразие от възможности за нашите клиенти, са в основата за създаването на тези нови тарифи на Air France и KLM за мрежата на средни разстояния. С въвеждането им клиентите сами избират  услугите, от които се нуждаят. “ – заяви Питър Ботсма, изпълнителен вицепрезидент „Търговска стратегия“ на Air France-KLM.