easyJet пуска нова програма Flight Club за лоялни клиенти

| от CHR Aero |

easyJet обяви, че след успешни тестове ще въведе нова програма за лоялност на редовните клиенти, която се казва Flight Club. Схемата ще предоставя гъвкавост на често пътуващите пътници.

Flight Club ще насърчава лоялността на клиентите към авиокомпанията, която е нараснала значително през последните 5 години. Освен че са лоялни, постоянните пътници резервират два пъти повече полети на година спрямо новите клиенти, така че общият дял на регулярно пътуващите е дори по-висок. През 2015 г. 74% от пътниците на easyJet са избрали да летят с нея отново, като това се равнява на над 50 милиона души, спрямо 34 милиона през 2010 година. В 18-месечните тестове на програмата Flight Club са участвали около 15 000 потребители, които са получили по-голяма гъвкавост по отношение на промените в резервациите, т.нар. „ценово обещание“ и отделен екип за обслужване на клиенти.

easyJet очаква стотици хиляди пътници да се класират за Flight Club програмата въз основа на критерии, които съответстват на нейните най-често пътуващи клиенти и на най-лоялните сред тях. Видовете пътнически групи, които ще се възползват от нея, са тези, които пътуват често с авиокомпанията, независимите бизнес пасажери, собствениците на втори дом, хората с лични взаимоотношения на дълги разстояния и тези, които имат семейства или приятели, живеещи на други места в Европа.

Нарасналата лоялност сред клиентите се дължи и на програмата за управление на взаимоотношенията с потребителите, която easyJet прилага. Използвайки нарастващата база данни с клиенти, програмата е повишила лоялността чрез по-добро разбиране на нуждите на клиентите и личното общуване с тях.

Изпълнителният директор на easyJet Каролин Маккол коментира:

„Изключително горда съм, че над 50 милиона от нашите клиенти през тази година, са летели и преди с нас и избират да го правят отново. Това е доказателство за обслужването, което получават, нашите ниски тарифи и ненадминатата ни мрежа в цяла Европа.

Инициативи като фиксираното настаняване в самолета са изиграли важна роля в привличането на нови клиенти, които харесват да летят с  easyJet и резервират полети отново.

Flight Club програмата ще възнагради най-лоялниър и чести пасажери – повечето от които ще летят с нас над 20 пъти годишно. Тя е различна от програмата на традиционна авиокомпания, защото според клиентите тези схеми могат да бъдат източник на неудовлетвореност. Това е схема за лоялност с разликата, че дава на пътниците ползи, които те наистина ценят и получават веднага. Също така може да се приложи лесно и така ние ще продължим да поддържаме нашите разходи и ценови тарифи ниски“.

Програмата ще бъде въведена в цялата европейска мрежа на авиокомпанията от началото на 2016 г. Пътниците ще бъдат поканени да се присъединят към нея, ако отговарят на критерии, свързани с направени резервации и извършени пътуванията (20 или повече полети), както и със заплащането на определени суми за 12-месечен период. Членовете й ще получават редица ползи и функции, включващи:

  • Безплатни промени на полетите – членовете ще могат да правят неограничени промени без заплащане на административна такса.
  • Безплатни промени на имената – до 5 промени на година напълно безплатно.
  • Ценово обещание – компанията обещава, че пътниците ще получават винаги най-добрите ценови тарифи. Ако в редки случаи намерят на easyJet.com същия полет по-ниска цена, те ще получат разликата, включена в цената на следващ техен полет.
  • Предварителна информация и специални оферти  – членовете на програмата ще бъдат първите, които знаят какво предстои, така че ще получават предварителна информация за нови маршрути и специални оферти.
  • Отделен екип за обслужване на клиенти – за информация за всички тези предимства

Схемата за лоялност ще бъде активирана паралелно с вече действащата популярна програма easyJet Plus, която стартира през 2008 г. и позволява на пътниците безплатен избор на места в самолета, отделно гише за оставяне на багажа и приоритетно качване на борда.

 

 
 

Професия „ловец на любовници“

| от chronicle.bg |

Когато предсказвачката на бъдещето Минг Ли казва на своя клиентка, че знае за аферата й с женен мъж, жената е смаяна.

Без да трепне, Минг убеждава клиентката да прекрати връзката, което тя прави и то бързо. Но откъде всъщност Минг Ли е знаела за тази афера? Нека не се преструваме, че наистина е имала силата да чете мисли, защото самата тя казва пред South China Morning Post, че в действителност не предсказва бъдещето.

Минг работи за Weiqing Network Technology в Шангхай. Звучи като технологична фирма, но всъщност е агенция за ловци на любовници.

Малко предистория: около един на всеки пет женени мъже (както и жени) в Китай се гмурва в извънбрачна афера, според проучване на сайта за запознанства Baihe.com. След тази статистика може би не е изненада, че официалната цифра на разводите в Китай се е повишила с 60% от 2007 до 2014 г.

Weiqing цели да предотврати тези разводи. Клиентите на агенцията най-често са омъжени жени, които подозират мъжете си във връзка. За китайските съпруги извънбрачната афера е въпрос не само на любовно разочарование, но и на загуба на семейни финанси. Обикновено, когато мъжете им имат любовница, те плащат наема на жилището й, месечни сметки и всякакви глезотии. Така семейният бюджет натежава.

Weiqing има 59 офиса на цялата територия на Китай. Служителите на агенцията са основно два типа – терапевти, които оценяват кризата вътре в един брак и търсят наични да го съживят, както и самите ловци на любовници. Това са най-вече млади хора, следващи психология, социология или право. Те използват психологически методи, за да убедят третата страна в брака да отстъпи и прекрати връзката.

“Ако любовницата отиде на разходка в парка, до супермаркета или на работа, аз случайно я срещам по пътя“, разказва Минг. В случай, че любовницата е домошар, Минг се представя за съседка, която има теч в апартамента си и има нужда от помощ. След това убеждава жената да прекрати аферата. „По-възрастна съм от повечето любовници, така че те ме слушат“, казва 47-годишната Минг.

Докато всичко звучи леко спорно, според китайските закони в ловуването на любовници няма нищо незаконно.

Освен това, бизнесът е много доходоносен. Weiqing е подала молба да бъде вписана в стоковата борса на Китай. Компанията вече има спечелени 2.6 милиона щатски долара за първите 10 месеца на 2016 г. Ловците на любовници вземат по 145 долара на час. Част от тези пари отиват за купуване на бижута и наемане на апартаменти, за да се осигурят фалшиви самоличности за ловците.

Основателят на агенцията, Шу Хин, разказва, че досега компанията му е успяла да раздели 8 552 любовници само за 2014 г.

Ако ловецът не успее да прекрати аферата, всички разходи на клиента се изплащат обратно от Weiqing. Ако пък агенцията се справи, в типичния случай това струва на клиента около 7 200 долара, доста по-малко от един развод.

В много от случаите не се и стига до развод. В крайна сметка името на агенцията – Weiqing, се превежда като „пазител на чувствата“ и „защитаващ любовта“. Основателят Шу казва, че компанията му спасява около 5 000 брака годишно, тоест 350 000 досега.

А какво да кажем за любовниците? Ловецът Минг е благосклонна към тях, ето защо търси решение. „Понякога се опитвам да им намеря гадже“, казва тя с искреното намерение да направи

 
 

Opel Astra стана Автомобил на годината в Южна Африка

| от chronicle.bg |

Пистата за Формула 1 Kyalami беше домакин на финала: 10-те претендента бяха поставени на местата им от жури, съставено от водещи автомобилни журналисти в Южна Африка.

Десет автомоблни новости бяха подложени на тест за наградата “Автомобил на годината 2017”. Opel Astra събра 2370 точки и финишира първи, загърбвайки Audi A4 (2339 точки) и VW Passat (2337 точки). Те заеха съответно второ и трето място.

опел, автомобил

Успехът в Южна Африка докара на Astra 13 -та национална награда “Автомобил на годината” и първата извън Европа, където тя спечели престижната европейска титла “Автомобил на годината 2016”.

Astra е един от най-продаваните модели на Opel и от нея са поръчани над 400 000 автомобила от пазарната й премиера през 2015 г. Компактният модел се продава и като Holden Astra в Нова Зеландия и Австралия, където наскоро се присъедини към Insignia VXR, Cascada и GTC в портфолиото на Holden.

 
 

Bentley има различно виждане за електрическите коли

| от chronicle.bg |

Bentley официално представи амбициозните си планове за атака на луксозния електрически сегмент по време на автосалона в Женева.

Легендарната мрежеста предна решетка включва триизмерна геометрия и специален опушен завършек, които идентифицират EXP 12 Speed 6e като изцяло електрически автомобил. Нещо повече –докато роудстърът се движи, логото „6e“свети в бяло. Сред другите дизайнерски акценти е замяната на страничните огледала с камери. В интериора ще откриете централна конзола от заоблено стъкло, под което се намира OLED екран с висока резолюция. С негова помощ шофьорът управлява навигацията, инфоразвлекателната система и климатика. Дори пътникът си има собствен контролен панел, с помощта на който може да сърфира в интернет.

За разлика от тези подробности, Bentley не споделя нищо за задвижващата система.

Единственото, което разбрахме е, че ако индуктивното зареждане е напреднало достатъчно до момента на серийното производство, то EXP 12 Speed 6e ще го използва.

 
 

„Красавицата и Звяра“ е с рекорден резултат в бокс-офиса на Щатите

| от chronicle.bg |

Филмовата продукция на „Дисни“ „Красавицата и Звяра“ постигна забележителен резултат в бокс-офиса на Северна Америка.

Приходите от продажба на билети възлизащи на 170 милиона долара – рекордно постижение за семеен филм, съобщава БТА.

Лентата бие миналогодишния рекорд на кинотворбата от същата категория „Търсенето на Дори“, която дебютира в бокс-офиса със 135 милиона долара приходи.

Производствените разходи на „Красавицата и Звяра“ възлязоха на около 160 милиона долара.