ЕasyJet превози 12 милиона бизнес пътници за първи път в рамките на една година

| от |

EasyJet обяви днес, че е превозила 12 милиона бизнес пътници за период от 12 месеца до края на март 2014 г. За първи път авиокомпанията постига подобно постижение. Около един на всеки пет от 62-та милиона пътници годишно на EasyJet, пътуват с компанията с бизнес цел.

easyJet

 

Превозвачът е транспортирал 8.4 милиона бизнес пътници през 2010 г., а през тази година е увеличил техния броя с 44%. През миналата 2013 г. EasyJet разви своите услуги за пътниците от бизнес категорията, предлагайки нова тарифа за пътуване „Inclusive Fare“, която се присъединява към популярната „Flexi Fare“, както и безплатно бързо преминаване през проверките за сигурност на по-голямата част от основните си летища. Въз основа на тези продукти, ЕasyJet продължава да подписва споразумения с компании за управление на пътувания и с най-големите публични и частни организации в сектора.

Изпълнителният директор на EasyJet Каролин Маккол коментира:

„Увеличаването на бизнес пътниците, които летят с ЕasyJet показва, че изпълняваме  стратегията, започната през 2010 г. за разширяване на присъствието в сектора на бизнес пътуванията. Нововъведенията като фиксирано настаняване в самолетите, „Inclusive Fare“, бързото преминаване през проверките за сигурност играят своята роля за възможността компанията да привлича по-платежоспособни  бизнес пътници и да спечели по-голям дял от корпоративния пазар.

Освен това рецесията и икономиите насърчиха бизнес пасажерите в Европа да изпробват EasyJet. 95 % от бизнес пътниците споделят, че ще летят с нас отново, което показва, че фокусът на бизнеса е върху стойността, която даваме. Увеличаването на бизнес пътниците може да се разглежда като окуражаващ знак за повишаване на доверието на бизнеса в цяла Европа, тъй като редица страни, включително Великобритания, започнаха да реализират отново икономически растеж. Печелившата комбинация от най-широкообхватната мрежа с бизнес дестинации на EasyJet, съчетана с нашите популярни ниски тарифи и приятелско обслужване означават, че ще продължим да бъдем в добра позиция да реализираме допълнителен пазарен дял.“

През последния месец ЕasyJet получи наградата за най-добра авиокомпания за полети на къси разстояния от престижните Business Travel Awards. EasyJet е една от първите компании в нискотарифния сектор, която през 2007 година направи достъпни своите нововъведения за туристическите агенции чрез глобалната дистрибуционна система. Партньорствата, които ЕаsyJet изгради показват, че тя успешно разширява присъствието си на пазара на бизнес пътувания. Авиокомпанията също сключва голям брой корпоративни договори през последните две години.

Миналата година ЕasyJet започна да предлага тарифата „Inclusive Fare“ за корпоративни пътници и туристически агенции, които търсят улеснения в една стъпка. Тарифата съчетава важни услуги като избор на място и на багаж. Тя е достъпна чрез глобалната дистрибуционна система (GDS) и чрез други резервационни системи, свързани с услугите на EasyJet. Авиокомпанията оперира водеща европейска мрежа с полети до над 100 от топ маршрутите, повече от всяка друга авиокомпания.

 
 

Най-обещаващите сериали на 2017-а

| от chronicle.bg |

Докато филмовата индустрия все повече залага на блокбастъри, талантливи актьори и режисьори обръщат все по-голямо внимание на телевизията. В повечето случаи –зрителите печелят.

По информация на FX оригиналните сериали през 2017 година ще станат 500, а година по-рано те са били 455. Затова е невъзможно повечето от нас да следят всичко, което излиза по телевизията.

Затова ви предлагаме кратък списък с епизодите, които задължително да гледаме през новата година. Повечето от тях са нови, но включваме и няколко заглавия, които очакваме с нетърпение.

 
 

Варненска компания за изкуствени рифове се бори за 1 млн. долара

| от chronicle.bg |

Варненската компания Sea Harmony, която е разработила свой патент за изкуствени рифове, е българският финалист в надпреварата за част от наградния фонд от 1 млн. долара в конкурса Chivas The Venture.

Компанията започва работа по развиването на вертикални ферми за миди Pisa Reef. За разлика от съществуващите, тяхната разработка дава възможност за инсталиране и извън заливите. Pisa Reef е цяла подводна къща, която бързо се заселва с екологична система – миди, скариди и риби. Хранейки се със свръхпопулациите от зелени водорасли, развили се вследствие на битово замърсяване на водата, ерозия и използване на химикали, новите обитатели на вертикалните ферми пречистват водата. Освен това, създават и добър добив.

Sea Harmony е избрана да продължи към световния финал след няколко етапа, като в последния се състезаваше с още отличени стартиращи бизнеси с кауза. Компаниите-полуфиналисти в Chivas The Venture са три.

Stackport се класираха със системата за незрящи VAST, която използва очила с камера и приложение за смартфон, за да ориентира хората с нарушено зрение във всекидневни ситуации. Създателите на идеята очакват продуктът им да върне на работните места 15% от незрящите. VAST ще им дава възможност да се ориентират по-добре в непознати пространства, да подобрят възможностите си за четене, пазаруване, придвижване.

Cupffee е компания, създател на вафлена чашка за кафе – тя е вкусна, ядлива, биоразградима и не променя вкуса на кафето. Замърсяването с опаковки за еднократна употреба е огромен световен проблем. Cupffee е много добро решение както за любителите на бисквитката към кафето, така и за околната среда – дори и да изхвърлите чашката, тя се разгражда за няколко дни.

Изкуствената фотосинтеза е в основата на проекта на Wasabi Innovations – третият полуфиналист. Чрез специални сапунени молекули и сапунен мехур, се преработва въглероден двуокис във възобновима енергия с помощта на слънчевата светлина. В резултат на това бизнес начинание може да бъде революционизирана световната енергийна практика и предоставена възможност за обръщане на климатичните промени в света.

Sea Harmony, заедно с финалистите от другите 31 страни, ще участват и в едноседмично обучение за управление на бизнес в Оксфорд. През юли финалистът ни ще представи България на глобалния финал на Chivas The Venture в Лос Анжелис и ще се състезава за дял от милионния награден фонд. Sea Harmony ще презентира идеята си пред световни бизнес лидери и международното жури на Chivas The Venture.

Наградният фонд от 1 000 000 долара ще бъде разпределен на два етапа – 250 000 долара чрез 5-седмично онлайн гласуване, 750 000 долара – от глобално жури между един или повече екипи.

Състезанието за стартиращи компании с кауза Chivas The Venture вече трета година дава възможност на български участници да представят своя бизнес пред общност от инвеститори и да се състезават за част от наградния фонд от 1 млн долара. Тази година в The Venture се включват бизнеси с кауза от 32 държави на шест континента.

 
 

Женските неща, които мъжете искат

| от chronicle.bg |

Да бъдеш възприет като „нежен“, „женствен“ или „чувствителен“, когато си мъж, е върховна обида, ругатня и унижение. Преди няколко дни потребител в сайта Reddit задава уместния въпрос: „Мъже, какво „женско“ нещо бихте правили, ако никой нямаше да ви съди?“ И се оказва, че въпросът има много отговори.

Някои мъже казват, че би им било приятно те да са „малката лъжичка“, когато спят с приятелките си (има се предвид позата, в която и двамата сте легнали на една страна и единият е гушнал другия – гушнатият е „малката лъжичка“, а гушкащият – „голямата“).

Друг от отговорилите казва: „Ако нямах пенис, щях да нося клинове.“

Прави впечатление, че много от мъжете са объркани по въпроса със срамното си окосмение – хем искат да го махнат, хем се тревожат дали няма да им се подиграват. Същевременно други са сигурни какво ще правят: „Ще си счупя ръцете от плетене, братле“

Никой не споменава цветните коктейли в чаша за Мартини със захар по ръба, но… да, цветните коктейли.

Много от марките се възползват от крехката мъжественост на някои хора, за да брандират продуктите си така, че те да вдъхват сила и увереност.

 

This absolutely necessary product:

„Забравих, че мъжете и жените имат различен вид зъби“

 
 

Молец с руса коса и малки гениталии кръстен на Доналд Тръмп

| от chronicle.bg |

След като новият президент Румен Радев положи клетва, дойде ред и на Доналд Тъмп.

По случай светлия повод и цялата персона на новия американски държавен глава, биологът д-р Вазрик Назари кръсти новооткрит вид молци на негово име: Neopalpa donaldtrumpi. Буболечките могат да бъдат забелязани в по границата на САЩ с Мексико – точно там, където очакваме и обещаната от Тръмп стена против нелегални имигранти.

Абсолютно без никаква връзка с името, молецът има русичко нещо на главата и мънички гениталии.

Докато д-р Назари разглеждал екземпляри от генотипа Neopalpa, забелязал, че един от тях не приличал на останалите. Той имал значително по-малки гениталии от най-близкия си роднина N. neonata. След ДНК изследвания Назари заключил, че това е напълно нов и неописан вид. А новите видове се кръщават от откривателите си.

Тръмп не е единственият американски президент, който има биологичен вид кръстен на негово име. Джордж У. Буш има бръмбар, Роналд Рейгън има оса, а Бил Клинтън – риба. Барак Обама обаче държи рекорда с 9 вида на негово име.

 

 

„И така, кръстих биологичен вид на Доналд Тръмп. Може би сега той ще направи опазването на крехката американска екосистема приоритет.“