ЕasyJet превози 12 милиона бизнес пътници за първи път в рамките на една година

| от |

EasyJet обяви днес, че е превозила 12 милиона бизнес пътници за период от 12 месеца до края на март 2014 г. За първи път авиокомпанията постига подобно постижение. Около един на всеки пет от 62-та милиона пътници годишно на EasyJet, пътуват с компанията с бизнес цел.

easyJet

 

Превозвачът е транспортирал 8.4 милиона бизнес пътници през 2010 г., а през тази година е увеличил техния броя с 44%. През миналата 2013 г. EasyJet разви своите услуги за пътниците от бизнес категорията, предлагайки нова тарифа за пътуване „Inclusive Fare“, която се присъединява към популярната „Flexi Fare“, както и безплатно бързо преминаване през проверките за сигурност на по-голямата част от основните си летища. Въз основа на тези продукти, ЕasyJet продължава да подписва споразумения с компании за управление на пътувания и с най-големите публични и частни организации в сектора.

Изпълнителният директор на EasyJet Каролин Маккол коментира:

„Увеличаването на бизнес пътниците, които летят с ЕasyJet показва, че изпълняваме  стратегията, започната през 2010 г. за разширяване на присъствието в сектора на бизнес пътуванията. Нововъведенията като фиксирано настаняване в самолетите, „Inclusive Fare“, бързото преминаване през проверките за сигурност играят своята роля за възможността компанията да привлича по-платежоспособни  бизнес пътници и да спечели по-голям дял от корпоративния пазар.

Освен това рецесията и икономиите насърчиха бизнес пасажерите в Европа да изпробват EasyJet. 95 % от бизнес пътниците споделят, че ще летят с нас отново, което показва, че фокусът на бизнеса е върху стойността, която даваме. Увеличаването на бизнес пътниците може да се разглежда като окуражаващ знак за повишаване на доверието на бизнеса в цяла Европа, тъй като редица страни, включително Великобритания, започнаха да реализират отново икономически растеж. Печелившата комбинация от най-широкообхватната мрежа с бизнес дестинации на EasyJet, съчетана с нашите популярни ниски тарифи и приятелско обслужване означават, че ще продължим да бъдем в добра позиция да реализираме допълнителен пазарен дял.“

През последния месец ЕasyJet получи наградата за най-добра авиокомпания за полети на къси разстояния от престижните Business Travel Awards. EasyJet е една от първите компании в нискотарифния сектор, която през 2007 година направи достъпни своите нововъведения за туристическите агенции чрез глобалната дистрибуционна система. Партньорствата, които ЕаsyJet изгради показват, че тя успешно разширява присъствието си на пазара на бизнес пътувания. Авиокомпанията също сключва голям брой корпоративни договори през последните две години.

Миналата година ЕasyJet започна да предлага тарифата „Inclusive Fare“ за корпоративни пътници и туристически агенции, които търсят улеснения в една стъпка. Тарифата съчетава важни услуги като избор на място и на багаж. Тя е достъпна чрез глобалната дистрибуционна система (GDS) и чрез други резервационни системи, свързани с услугите на EasyJet. Авиокомпанията оперира водеща европейска мрежа с полети до над 100 от топ маршрутите, повече от всяка друга авиокомпания.

 
 

На късмет от София до фестивала в Кан

| от Спонсорирано съдържание |

Вие сте на фестивала в Кан.

Разхождате се из хотела си и а! – пред Вас изскача режисьорът Педро Алмодовар. Тъкмо да му кажете „здрасти“ и усещате парфюма на номинираната за „Оскар“ Изабел Юпер, която Ви подминава с царствена усмивка. Селфи тук, селфи там. Преди да се събудите, оказва се, че това е истина. Вие реално се разхождате из хотела си в Кан, докато трае международният кинофестивал – едно от най-престижните филмови събития в света.

За втора поредна година Mastercard предоставя на двама души от България възможност да бъдат не пред компютъра си, а в Кан, докато тече фестивалът. Избраните ще отседнат в един от хотелите, в които са настанени хора от киноиндустрията. Това дава шанс да срещнете на живо любим режисьор или актьор. Освен това за вас ще се погрижат професионални гримьор, фризьор, стилист.

Предложението включва победителите да бъдат придружени от любим човек.

За да участвате в надпреварата за безценното преживяване, трябва да сте направили безконтактни плащания с карта Mastercard в магазини dm на минимална стойност от 35 лв. в промоционалния период от 9 март до 9 април 2017 г. и да регистрирате бележките от ПОС трансакциите на страницата на Mastercard. Така, от една страна, с безконтактната трансакция сте заплатили бързо, удобно и сигурно, а от друга – се включвате в играта за награда.

Освен двете големи награди, които предвиждат пътуване до Кан, има и още 100 награди. Те са ваучери за два билета за прожекция по избор в салоните на Кино „Арена“ в цялата страна.

кан фестивала в кан, mastercard

 
 

Рецепта за киш без глутен

| от chronicle.bg |

Росица Гърджелийска отново ни предлага рецепта за популярно по света ястие, което обаче приготвя така, че да не съдържа глутен.

Става дума за киш – любима нейна вкусотия.

„Харесва ми как ухае на масло и как превръща обикновения ден в специален. Споделете тази вкусотия с близките си, със семейството или приятелите и бъдете благодарни за малките моменти в живота. И кафе…не забравяйте кафето…кафето означава щастие!“, казва Роси.

Коя е Роси?

Росица Гърджелийска работи във филмовата индустрия, но обича да готви и да пътува. Живее няколко години във Великобритания, преди да се завърне в България. Обича да посещава интересни места по света. В блога на Роси www.primalyum.co.uk може да намерите рецепти за интересна и здравословна храна, както и истории за пътешествия.

Предлагаме ви нейната рецепта за вкусен киш без глутен

Нужни продукти:

За тестото:
100 гр масло
200 гр оризово брашно
6 с.л. вода

За плънката:
4 яйца
2 с.л. кисело мляко
50 гр сирене
2 печени чушки, нарязани на ситно
3 с.л. бланширан и изстискан спанак
3 маслини
малко настърган пармезан

Начин на приготвяне:

Комбинирайте маслото и оризовото брашно до получаване на смес от едри трохи.

Добавете водата и омесете тесто.

Разпределете тестото по дъното и стеничките на силиконова форма за пай.

Печете 15-20 мин. в предварително нагрята на 170 градуса фурна, тестото трябва да запази белия си вид.
Докато се пече, пригответе плънката като смесите яйцата, сиренето, чушките и киселото мляко. Нарежете маслините на кръгчета.

Когато блата се изпече го извадете от фурната, залейте с плънката и разпределете спанака тук-там по повърхността и с една лъжица леко натиснете да влезе в яйчената смес. Подредете маслинките отгоре и поръсете с пармезан.

Пече се, докато стане солидно отгоре.

Рецепта за киш от Росица Гърджелийска

 
 

Филмите за супергерои, които да не пропускате през 2017-а

| от chronicle.bg |

Холивуд преоткрива възможностите на филмите за супергерои.

Вероятно това е причината, поради която всяка година излизат все повече и повече филми за мутанти, способни да променят света. Годината започна с „LEGO филмът: Батман“ и „Логан“ – последният филм от поредицата за върколака, в чиято кожа години наред се превъплъщаваше Хю Джакман.

Предстоят обаче още цяла поредица филми за супергерои. Мнозина биха се изкушили да махнат с ръка и да отпишат тези ленти като кино за тийнейджъри. Истината обаче е, че супергеройските филми винаги са успявали да вмъкнат по нещо за всеки. В тях има романтика, любов, примери за добри герои, примери за лоши герои, които пазят доброто в себе си.

Филмите за супергерои често успяват да привлекат и суперактьори за главните роли. Дори само един поглед към поредицата за „X-Men“ е достатъчен, за да ви убеди в това – Майкъл Фасбендър, Софи Търнър и Дженифър Лорънс на едно място? Защо не! Вселената на Marvel успява да ги съчетае много добре.

„Лигата на справедливостта“ през 2017 година ще ни сблъска с отбора на Бен Афлек, Хенри Кавил и Джейсън Момоа. Крис Прат и Брадли Купър ще бъдат „Пазители на галактиката“.

Предлагаме ви в галерията да се запознаете с 10-те филма за супергерои, които очакваме през 2017 година. Скрийте предразсъдъците си в гардероба и ги гледайте на кино.

 
 

„Красавицата и Звяра“ е с рекорден резултат в бокс-офиса на Щатите

| от chronicle.bg |

Филмовата продукция на „Дисни“ „Красавицата и Звяра“ постигна забележителен резултат в бокс-офиса на Северна Америка.

Приходите от продажба на билети възлизащи на 170 милиона долара – рекордно постижение за семеен филм, съобщава БТА.

Лентата бие миналогодишния рекорд на кинотворбата от същата категория „Търсенето на Дори“, която дебютира в бокс-офиса със 135 милиона долара приходи.

Производствените разходи на „Красавицата и Звяра“ възлязоха на около 160 милиона долара.