EasyJet предлага нови интерактивни функции в сайта си

| от |

ЕasyJet стартира функция „търсене на най-ниска тарифа“ и усъвършенства достъпа до полетна информация на живо в партньорство с Flightradar24.

easyJet's live Flight Tracker tool in partnership with Flightradar24

Водещата европейска авиокомпания еasyJet обяви днес, че добавя две нови функции на своя уебсайт easyJet.com. Едната е свързана с нов инструмент (наличен от юни) за намиране на най-ниската ценова тарифа, който ще позволи на потребителите да видят бързо и лесно най-ниските цени за месеца, в който те желаят да пътуват. Освен това еasyJet усъвършенства и своята функция „Flight Tracker“ чрез партньорство с популярния уеб-сайт Flightradar24. Тя ще даде възможност на пътниците, приятелите и роднините да следят в реално време движението на самолетите и развитието на полетите на географската карта.

Питър Дъфи, търговски директор на easyJet коментира: „Нашата нова функция за намиране на най-ниска тарифа ще помогне на потребителите да се запознават с цените чрез лесен графичен формат и е още един пример за това как улесняваме пътуването. Пътниците ни искат да имат възможно най-детайлна информация и сме уверени, че усъвършенстването на функцията „Flight Tracker“ ще бъде също от полза за тях“.  

Освен с ежеминутното обновяване на информацията, easyJet свързва оперативния център за управление на полетите в Лутън директно с устройствата на потребителите чрез блогове и актуализации в реално време. Инструментът „Flight Tracker“ е бърз, интуитивен и достъпен на уеб-сайта easyJet.com и на неговата мобилна версия, както и на мобилното приложение на компанията за iOS & Android устройства. Авиокомпанията въведе наскоро автоматични известия за статуса на полетите за ползвателите на iOS устройства, които могат много бързо да получат достъп до съответната страница на приложението.

Над 8,6 милиона души са изтеглили мобилното приложение на еasyJet от разработването му през декември 2011 г. и авиокомпанията продължава да инвестира в областта на мобилните технологии. easyJet.com е третият най-посещаван за авиокомпания уебсайт в световен мащаб и има почти 400 милиона посещения на година.

EN

easyJet's lowest fare finder tool

 

 
 

Най-добрите корици на една легенда

| от chronicle.bg |

Тя не е просто модел, а същинска икона на тази професия. Тя е изпълзяла от провинциално градче до Лондон и е покорила най-грандиозните модни сцени в света. Тя е имала ниско самочувствие в училище.

Тя е известна и с дивия си начин на живот – алкохол, наркотици, партита. Тя получава 4 млн. долара за фотосесия с Calvin Klein. Тя влиза да се лекува от депресия в психиатрична клиника след раздялата си с Джони Деп. И все пак, продължава да обича лошите момчера, втурвайки се във връзка с Пийт Дохърти.

Тя е забъркана в един от най-шумните кокаинови скандали, които историята познава.

Тя е Кейт Мос и днес навършва 44 години.

Вижте в галерията най-добрите снимки от кариерата й.

 

 
 

Звезди от киното, изкушени от телевизията

| от chronicle.bg |

В последните години сериалите показаха, че малкият екран е достатъчно голям за всяка световна звезда, стига да се основават върху добър сценарий и качествена режисура. Затова и в последните години мнозина се насочиха към телевизията.

Когато видяхме в сериала „Истински детектив” Матю Макконъхи, това беше изненада – носителят на „Оскар” беше слязъл от нивото на големия екран, за да се снима в телевизията. Оказа се, че това е добър ход, който впоследствие мнозина негови колеги повториха.

В епохата, в която всеки може да гледа каквото си поиска дори на телефон, това да бъдеш близо до аудиторията е по-важно от всякога.

Предлагаме ви да видите в галерията ни големите актьори, носители на редица награди за ролите си в киното, осмелили се да дадат шанс на телевизията. Като бонус включваме и трима големи режисьори, изкушени от малкия екран.

 
 

Варненска компания за изкуствени рифове се бори за 1 млн. долара

| от chronicle.bg |

Варненската компания Sea Harmony, която е разработила свой патент за изкуствени рифове, е българският финалист в надпреварата за част от наградния фонд от 1 млн. долара в конкурса Chivas The Venture.

Компанията започва работа по развиването на вертикални ферми за миди Pisa Reef. За разлика от съществуващите, тяхната разработка дава възможност за инсталиране и извън заливите. Pisa Reef е цяла подводна къща, която бързо се заселва с екологична система – миди, скариди и риби. Хранейки се със свръхпопулациите от зелени водорасли, развили се вследствие на битово замърсяване на водата, ерозия и използване на химикали, новите обитатели на вертикалните ферми пречистват водата. Освен това, създават и добър добив.

Sea Harmony е избрана да продължи към световния финал след няколко етапа, като в последния се състезаваше с още три отличени стартиращи бизнеси с кауза. Компаниите-полуфиналисти в Chivas The Venture са три.

Stackport се класираха със системата за незрящи VAST, която използва очила с камера и приложение за смартфон, за да ориентира хората с нарушено зрение във всекидневни ситуации. Създателите на идеята очакват продуктът им да върне на работните места 15% от незрящите. VAST ще им дава възможност да се ориентират по-добре в непознати пространства, да подобрят възможностите си за четене, пазаруване, придвижване.

Cupffee е компания, създател на вафлена чашка за кафе – тя е вкусна, ядлива, биоразградима и не променя вкуса на кафето. Замърсяването с опаковки за еднократна употреба е огромен световен проблем. Cupffee е много добро решение както за любителите на бисквитката към кафето, така и за околната среда – дори и да изхвърлите чашката, тя се разгражда за няколко дни.

Изкуствената фотосинтеза е в основата на проекта на Wasabi Innovations – третият полуфиналист. Чрез специални сапунени молекули и сапунен мехур, се преработва въглероден двуокис във възобновима енергия с помощта на слънчевата светлина. В резултат на това бизнес начинание може да бъде революционизирана световната енергийна практика и предоставена възможност за обръщане на климатичните промени в света.

Sea Harmony, заедно с финалистите от другите 31 страни, ще участват и в едноседмично обучение за управление на бизнес в Оксфорд. През юли финалистът ни ще представи България на глобалния финал на Chivas The Venture в Лос Анжелис и ще се състезава за дял от милионния награден фонд. Sea Harmony ще презентира идеята си пред световни бизнес лидери и международното жури на Chivas The Venture.

Наградният фонд от 1 000 000 долара ще бъде разпределен на два етапа – 250 000 долара чрез 5-седмично онлайн гласуване, 750 000 долара – от глобално жури между един или повече екипи.

Състезанието за стартиращи компании с кауза Chivas The Venture вече трета година дава възможност на български участници да представят своя бизнес пред общност от инвеститори и да се състезават за част от наградния фонд от 1 млн долара. Тази година в The Venture се включват бизнеси с кауза от 32 държави на шест континента.