Десетте най-скъпи летища за кацане

| от |

Всеки частен, корпоративен или комерсиален джет плаща такса за кацане на всяко летище в света. Тези такси попадат в т.нар. runway charges, които включват и такса излитане. Ако самолетът остане повече време на летището се добавя и такса паркинг. 

Тези такси са различни:  от няколко долара до десетки хиляди. Кои са десетте летища с най-скъпи такси?

10. Залцбург (Австрия) 3 800 долара

5D247324_Flughafen_LOWS

Залцбург е второто по големина летище в Австрия след Виена и е порта към алпийските курорти. През 1984 летището приема Конкорд на Air France, както и първият си Boeing 767, кацащ от Норвегия. През 2001 Залцбург отвори вратите си и за нискотарифната авиокомпания Ryanair. Low cost или не обаче, когато кацаш – приготви си 3800 долара.

9. Ню Йорк Ла Гуардиа – 3950 долара

laguardia-airport

 

Летище Ла Гуардиа обслужва Ню Йорк заедно с летищата Кенеди и Нюарк Либърти, като за разлика от другите две се ползва предимно за вътрешни полети. За миналата година през летището са преминали 26 милиона пътника, то е хъб на компаниите Делта и Американ. Ла Гуардиа е силно критикувано като остаряло, а заради късите и заобиколени от вода писти получава прякора “USS La Guardia”. Такса за кацане – 3950 долара.

8. Дъблин, Ирландия – 4100 евро

Dub-airport

 

Дъблин е най-голямото летище в Ирландия с 19 милиона пътници през 2013. Хъб е на Aer Lingus и Ryanair. Летището предлага и с т.нар. preclearance услуги за Съединените щати, т.е. граничната проверка се извършва в Дъблин, а в САЩ полета се третира като вътрешен.

 7. Нагоя – 4300 долара

JAL__ANA_-_Chubu_International_Airport 6. Бристол (Великобритания) – 4400 долара

Temple_Meads_Bristol_Airport_Flyer_23021

 

През 2013 е деветото по големина летище в Англия с 6.1 милиона пътника. Хъб е на Easyjet, Ryanair и bmi Regional. И дори да е хъб за нискотарифни авиокомпании, таксата за кацане е 4400 долара.

5. Дарвин (Австралия) – 4600 долара

New_Darwin_Airport_Terminal_opening_in_December_1991

На летището в Дарвин кацат Qantas, Jetstar и Virgin Australia Airlines. Всеки техен полет плаща 4600 долара за кацане.

4. Торонто (Канада) – 5200 долара

yvr25

Летище Пиърсън е най-натовареното и най-голямо летище в Канада. През 2013 година 435 592 самолета са превозили 36 109 469 пътника. Летището е най-големият хъб в Канада и едно от осемте канадски летища с preclearance за Съединените щати. 75 авиокомпании оперират полети до 155 дестинации. 

3. Осака Кансай – 5400 долара

l_105112

Летище Кансай е хъб за двете големи японски компании  Japan Airlines и All Nippon Airways. От 14 милиона международните пътници са малко над 11. 

2. Токио Нарита – 5600 долара

Narita_International_Airport_Terminal_1

 

Летище Нарита поема по-голямата част от международния трафик от и до Япония. Хъб е на японските Japan Airlines и All Nippon Airways, както и база за азиатските операции на американските Delta Airlines и United Airlines. Повечето нискотарифни компании също оперират от него, но и те трябва да се бръкнат по 5600 долара.

С първото място Япония прави хеттрик, а Токио заема първите две места. На първа позиция е:

1. Токио Ханеда – 6850 долара.

HanedaAirportTokyoJapan

Летище Ханеда е хъб за двете японски авиокомпании  Japan Airlines и All Nippon Airways, като за разлика от Нарита поема предимно натоварения вътрешен трафик. През 2013 през летището са преминали 68 996 636 пътника. 

 
 

15 роли на Кийра Найтли, които можем да гледаме отново и отново

| от chronicle.bg |

На днешния ден празнува разкошната Кийра Найтли, която днес навършва 32 години.

Два пъти номинирана за Оскар, Найтли е от онези актриси, които доказват, че можеш да бъдеш едновременно красавица и добра актриса.

По случай рождения й ден ви черпим с галерия с нейни роли, които трябва да си доставите.

 
 

Няма да повярвате на колко години са!

| от chronicle.bg |

Холивуд винаги е 21 години! Или поне така изглежда – след операции, грим, тренировки и алхимия. Ето няколко звезди с постоянен брой свещи върху тортата.

Но на колко години са всъщност едни от най-големите актриси в света? Не е прилично да се питата такива неща, разбира се. Те обаче вкарват достатъчно усилия, за да не се притесняват, когато ги питат така.

И така – едни от най-младоликите на екрана. Или поне част от тях . Галерията ни съдържа само жени, които ще ви очароват и изненадат. Често това, което ни подмладява най-много, е щастието!

 
 

TUBORG разкрива нова визуална идентичност на глобално ниво

| от chronicle.bg |

Датският бранд Tuborg разкри нова глобална маркетинг кампания под мотото „Open for more”.

Кампанията предлага на младите потребители редица нови елементи, създадени да вдъхновят различни културни общности на различни пазари – в Източна Европа, Русия и Азия. Двете основни теми в кампания 2017 ще бъдат „музика“ и „традиции – от 1880 досега“.

Tuborg_5

Нова комуникация на всички нива (електронна, дигитална, външна, в търговските обекти) следва освежаването на марката, което започна с промяна във визията на всички видове опаковки на Tuborg (малка и голяма стъклена бутилка, кен, PET).

Тази промяна е първата от 2012 година насам и представлява изцяло нова иконография на бранда с нова цветна схема на логото, включваща сини елементи, които да отличат Tuborg пред повечето „зелени“ брандове. Дело е на дизайнера Turner Duckworth, който е запазил и обновил и някои съществуващи елементи – в един по-динамичен и младежки дух.

Вече е активен и новият сайт на марката. 

 
 

„Истински детектив“ ще има трети сезон

| от chronicle.bg |

Сериалът „Истински детектив“ на телевизия НВО вероятно ще има трети  сезон.

Работата над него изглежда вече е започнала, съобщава БТА.

Първият сезон на сериала е заснет от Кари Фукунага, с участието на Матю Макконахи и Уди Харелсън в ролите на детективи от Луизиана.

Той получи ласкави отзиви от критиката и предизвика голям зрителски интерес. Първият му епизод бе излъчен през януари 2014 г. Действието във втория сезон с участието на Колин Фарел, Рейчъл Макадамс и Винс Вон се развива в Калифорния. Отзивите на критиката обаче бяха противоречиви и това накара шефове на телевизия НВО да преустановят осъществяването на проекта.

Създателят на сериала Ник Пицолато е написал сценариите за най-малко два епизода за потенциалния трети сезон и че му помага сценаристът ветеран Дейвид Милк, съобщава „Entertainment Weekly“.

Към момента сътрудничеството между Пицолато и Милк е в ранен стадий. Милк има концепция за следващ сезон на сериала и е започнал да работи върху сценария.

През 2016 г. програмният директор на НВО Кейси Блойс увери, че кабелната телевизия и Пицолато обсъждат възможността да бъде заснет още един сезон на сериала.