„Ако изчезне, да знаете как изглежда“

| от |

Холандски гражданин, който е бил сред пътниците на разбилия се в четвъртък вечерта в Украйна малайзийски Боинг 777, заснел самолета малко преди излитането му и публикувал снимката във Facebook, придружена с ироничен текст, пише Дейли мейл.

Кор Пан, жител на град Волендам в северната част на Холандия, публикувал снимка на самолета със следния текст:  „Ако изчезне, да знаете как изглежда“.

Screenshot_26

Неговото съобщение е препратка към трагедията от 8 март, когато пътнически самолет Боинг 777-200, също собственост на Малайзийските авиолинии, изчезна от радарните екрани. В безпрецедентната операция за издирване на самолета участваха 26 страни, но следи от него все още не са открити, отбелязва БГНЕС.

Приятелите се Кор Пан във Facebook му пожелали добър полет след неговата снимка с ироничната забележка. След съобщенията за трагедията мнозина започнаха да пускат под снимката съболезнования.

Около сто учени и лекари, експерти по проблемите на СПИН, са били на борда на малайзийския самолет, който се разби в източната част на Украйна, предаде Ройтерс, позовавайки се на австралийските медии.

По-рано бе съобщено, че група експерти, намиращи се на борда на разбилия се самолет, са пътували за конференция на Международното общество по СПИН в Мелбърн, насрочена за 20 юли. Сред гостите се очаквало да бъде бившият президент на САЩ Бил Клинтън.

IAS съобщава, че сред загиналите в катастрофата е и бившият председател на организацията – холандецът Юп Ланге. В самолета е пътувал и прессекретарят на Световната здравна организация Глен Томас.

АП описва картината на мястото, където вчера е паднал самолетът Боинг 777 на Малайзийските авиолинии с 298 души на борда:

„Кабината на самолета се намира на около един километър от един от двигателите. Според местни жители опашката на боинга е паднала на 10 км от тях. По полето са пръснати обгорени тела и кости. Спасителните екипи маркират с колчета с бели флагчета местата, където намират части от тела. Журналист на АП съобщи, че е преброил поне 22 тела на мястото на катастрофата, на около 40 км от руската граница, край село Грабово, което е под контрола на сепаратистите. През последните дни в района са се водили ожесточени битки между украинските правителствени сили и отцепниците. Бунтовници събират на купчини вещи на загиналите на купчини и заплашват репортерите, опитващи се да снимат”.

Самолетът Боинг 777, летящ по линията Амстердам – Куала Лумпур (полет MH-17), изчезна от екраните на диспечерите в 16.20 ч. Част от останките са разпръснати в района на падането край Шахтьорск, припомня Дарик радио.

Самолетът е летял на височина 10 600 м. До момента на катастрофата въздушното пространство под ешелон 350 (полетно ниво – Flight level), в който е летял самолетът, е било затворено от украинските власти, съобщи РИА Новости. Киев и властите в самопровъзгласилите се народни републики в тази част на Украйна се обвиняват взаимно за катастрофата на пътническия самолет.

 
 

Ще видим нещо ново от LG

| от chronicle.bg |

Моделът G5 на LG – колкото и интересен да беше – се оказа провал. Сега компанията се опитва да се съвземе с друг емблематичен за марката телефон, който най-вероятно ще бъде показан на 26 февруари, ден преди Mobile World Congress в Барселона.

LG вече изпрати покани за събитието. Те не съдържат много информация – само дата и място. Но няколко неща сочат, че става въпрос за новия G6.

Поканата е с формата на телефон и на нея можем да прочетем мотото „See More, Play More“ (Виж повече, играй повече), което най-вероятно се отнася до новия дисплей на G6 – 18:9.

Освен дисплея, който официално беше потвърден от LG, G6 може да има Snapdragon 835 и 6GB RAM.

Носят се слухове, че LG ще пусне нов смарт часовник в Барселона, който ще бъде по-луксозен от стария LG G Watch R.

На Mobile World Congress изглежда ще бъде много интересен. Huawei, Motorola и Nokia също изпратиха покани за събития около тази дата, а се твърди, че  Samsung, HTC и няколко други компании ще покажат нови продукти.

 
 

Най-обещаващите сериали на 2017-а

| от chronicle.bg |

Докато филмовата индустрия все повече залага на блокбастъри, талантливи актьори и режисьори обръщат все по-голямо внимание на телевизията. В повечето случаи –зрителите печелят.

По информация на FX оригиналните сериали през 2017 година ще станат 500, а година по-рано те са били 455. Затова е невъзможно повечето от нас да следят всичко, което излиза по телевизията.

Затова ви предлагаме кратък списък с епизодите, които задължително да гледаме през новата година. Повечето от тях са нови, но включваме и няколко заглавия, които очакваме с нетърпение.

 
 

Тези хора на 70+ години ще разбият стереотипите ви за възраст

| от chronicle.bg |

По линията на стереотипите, обхващащи възрастните хора, всички сме виновни.

Повечето от нас са убедени, че веднъж щом човек навърши 70 години, хубавата част от живота му е приключила и това, което предстои, включва единствено болести, декубитални дюшеци и наливане на минерална вода в Княжево.

Разбира се, това далеч не се отнася до всички пенсионери. Фотографът Владимир Яковлев е посветил доста време на проекта си „Age of Happiness“, където снима хора между 70 и 100 години, които все още следват мечтите си, откриват нови неща и живеят на пълни обороти.

Вижте в галерията част от снимките, които е направил той и веднага счупете предразсъдъците.

 
 

Мила, няма такива реклама

| от |

Когато гледате телевизия, прави ли ви впечатление, че понякога дългото тъпо нещо спира и пускат няколко кратки тъпи неща? Това са рекламите. В последно време има нови бисери, диаманти и въглища, на които сега ще обърнем взискателното си, претенциозно внимание.

Преди да започнем с похвалите, трябва да уточним, че за рекламните провали не са виновни рекламистите, а рекламодателите. В крайна сметка те избират какво да и какво не.

„Името запомни, важното забрави“

„Краварката в левия ъгъл“ стана ехо, което говори добре за кампанията. Екстравагантността на домовете обаче е халюциногенно абсурдна. Ако забравиш да купиш масло, хора с такива педантични домове обикновено те закарват в мазето и там заплащаш за грешките си с болка. Освен това в една от рекламите (розовата, с „Майка ми взе ли?“) мъжът се прибира, слизайки от горния етаж. Карлсон.

„Мила, няма такъв мъж.“

Мила, да я махаш тая червенокосата щета от вкъщи веднага! Има такива мъже, но са заети да слагат завеси на лебеди. Не! На еднорози. И килимът да е от онези – пухкавите.

Имунобор с котката.

Рекламите на Имунобор за като генетично заболяване. Още от времето на спота с баскетбола, който се задържа унизително дълго, рекламите на Имунобор, парадоксално за продукта, разболяват. Първо, котката прилича на разширена вена в лицето. Второ, цялото изпълнение е като снимано с Блекбери и монтирано на Paint.

Лекарства за гъбички.

Не съм вярвал, че ще го кажа, но – взимайте пример от рекламите за превръзки. Там всичко си е обяснено прилично, без да пречи на никого и без да показваме срамотии.

„Пак цистит“

Момиче, не взимай нищо, ами иди на преглед. Всички се притесняваме.

Рекламите на всички сайтове са скучни.

Но нищо чудно да са ефективни, затова не сме се сетили за тях.

„Това е Христос Аргиров от Пловдив“

Теленор правиха доста хубави реклами, докато не кривнаха леко с Христос от Пловдив. Христос е добро момче, графичен дизайнер. Тази година ще стане на 24 години, намерихме му фейсбука. Истината е, че Теленор го предадоха.

„Липсва само излишното“

Преди да реклама на продукта, фирмата ти е добре да има някакъв имидж, защото иначе все едно купуваме от непознат. Като видите Мерцедес, БМВ или Ферари, винаги се сещате за нещо. Като видите Дачия, за какво се сещате? Как Чаушеску върви по Дунав мост? За нищо не се сещате.

Като направим имидж, след това рекламите стават по-лесни за измисляне и няма да имат креативната стойност на саксия. Както и предния спот, в който различни хора пееха „Another one bites the duster“.

Има и един вид реклами, в които марката на продукта по никакъв начин не си личи, докато не я кажат накрая. Аз ги наричам Филм фест реклами. Рекламата на лебеди, не, на еднорози, е в тази графа. Такава е и на Хайдушка ракия, в която е тъмно и мъж гледа едно грозде на светлината все едно е паднало на пода и се чуди да го яде ли. Гледа го така, за да втълпи на зрителя, че гроздето е висок клас, но това е грозде все пак. Хората си гледат грозде по балконите. Ако няма да го ядеш, хвърляй го обратно в джибрито да не отиде фира. Чашата накрая обаче е страшно красива. Между другото, рекламата не е на Хайдушка. Нямам идея на какво е.