Air Berlin и Bulgaria air подписаха споразумение за код шер

| от |

От 14 януари 2015 Air Berlin и Bulgaria air ще предлагат съвместни полети по няколко европейски маршрута.

Полетите на Bulgaria air от Берлин, Франкфурт и Виена ще се сдобият с полетен номер на германския превозвач.

Bulgaria air ще предлага под свой полетен номер избрани маршрути от мрежата на Air Berlin. Вътрешните полети на Air Berlin от Берлин до Кьолн, Щутгарт, Франкфурт и Дюселдорф ще са първите предложения. Няколко дни по-късно към дестинациите ще бъдат добавени Копенхаген, Стокхолм, Хелзинки и Гьотеборг.

Пътниците от София ще имат по-лесен достъп и до 3 далечни дестинации от мрежата на Air Berlin – Ню Йорк, Чикаго и Абу Даби.

Вицепрезидентът на Air Berlin Стефан Нагел каза:

„Щастливи сме да обявим Bulgaria air като наш 20-ти код шер партньор.“

От средата на януари всички полети на Air Berlin до София ще бъдат оперирани от Bulgaria air. Пътниците с резервация за полети, оперирани от Air Berlin, ще бъдат прехвърлени.

 
 

Елате в „Зловещата долина“ за 10 минути

| от chronicle.bg |

Един невероятен студентски филм!

Намираме се дълбоко във виртуалната реалност, дотолкова, че не правим разлика между истинско и компютърно. Федерико Хелер е съчинител на „Зловещата долина“, която разбужда въображението ни с документално интро и сайфай същност.

В крайна сметка ние решаваме какво е истинско и какво не е.

 

UNCANNY VALLEY from 3DAR on Vimeo.

 
 

Новият SUV на Volvo ХС60 решава проблеми всякакви

| от chronicle.bg |

Производителят на премиум автомобили Volvo Cars обяви, че новият SUV XC60, който ще бъде представен официално на изложението в Женева през март, ще включва три нови характеристики за безопасност, специално разработени да предпазват водача от опасности на пътя.

Иновативните технологии са създадени да осигурят на шофьора автоматична намеса при управлението, когато това е необходимо, за да се избегне евентуален сблъсък. Във Volvo са убедени, че тези технологии ще направят новото ХС60 един от най-сигурните автомобили на пътя.

Системата за сигурност City Safety е усъвършенствана в новото Volvo XC60, като включва автоматично завиване на автомобила.

Blind Spot Information (BLIS) with steer assist

То се активира, когато автоматичното натискане на спирачките не е достатъчно, за да предотврати потенциалния сблъсък. City Safety предотвратява ударите с други превозни средства, пешеходци и едри животни при движение с ниска скорост, докато автоматичното завиване на волана се активира при скорост между 50 и 100 км/ч.

Volvo Cars са допълнили системите за сигурност и с трета технология, която предупреждава водача, в случай, че той несъзнателно се отклонява от платното и има опасност да навлезе в насрещното движение.

Тази система се активира при скорост между 60 и 140 км/ч. Като допълнителна опция в автомобила се предлага Blind Spot Information System – система, която предупреждава водача при опасност за сблъсък с обект, който се намира в мъртвата точка на видимост.

Новото Volvo XC60 ще бъде официално представено на автомобилното изложение в Женева през март тази година.

 
 

Защо лентите на adidas са вертикални на панталоните, а тези на обувките са под ъгъл?

| от chronicle.bg |

Е, ето ви още една разбулена мистерия, благодарение на интернет.

Замисляли ли сте се защо панталоните adidas имат вертикални ленти, а тези на обувките са под ъгъл?

Явно някой го е направил и благодарение на дискусии в социални мрежи като reddit и imgur, една теория изплува като най-често срещаната.

Както може да се види от снимката, когато човек е клекнал, линиите от панталона биват перфектно продължени от тези на обувките.

Но това не е всичко.

Други забелязаха, че долната част на горнищата adidas също имат ленти. Но те са хоризонтални. И точно в тази поза изглеждат като началото на тази изключително интересна конфигурация.

Разбира се, теорията не е официално потвърдена от спортния гигант, но има смисъл, нали?

Имате да допълните нещо? Направете го в секцията за коментари.

 
 

Ryanair използва гафа от „Оскар“-ите, за да си направи реклама

| от chronicle.bg |

Нискотарифният превозвач Ryanair използва грешката с обявяването на победителя на „Оскар“-ите в категорията за най-добър филм, за да си направи реклама.

Компанията пусна в Туитър снимка от церемонията с текст:  „Сгрешили сте името? Предлагаме 24-часови гратисни периоди да поправите малки грешки. Така няма да бъдете оставени в La La Land“.