„Аерофлот“ заложи на нискотарифната си „Победа“

| от | |

Вторият поред лоукостър на руския национален превозвач извърши първите полети и избегна фалстарта на „Доброльот“

Руският национален авиопревозвач „Аерофлот“ стартира полети със своята нискотарифна дъщерна компания „Победа“, информират руските медии. Новината идва месеци, след като през август 2014 г.се провали първата нискотарифна авиокомпания на – фалстартът на „Доброльот“ бе налице заради санкциите на Европейския съюз (ЕС).

Първият полет на превозвача бе на 1 декември до руския Волгоград (бившият Сталинград) от московското летище „Внуково“. Билетът за полета заедно с летищните такси струваше на руснаците само 2,45 хил. рубли, което е малко над 30 евро по сегашния курс. Самият „Аерофлот“ предлага същата дестинация с 500 рубли (8 евро) по-скъпо. През ноември същата дестинация пък струваше от 6,2 хил. рубли нагоре или 100 евро.

На 3 декември компанията летя до гр. Самара – столицата на руското автомобилостроене. Там „Победа“ ще каца на международното летище «Курумоч» – част от холдинга «Аэропорты Регионов». Полетите Москва-Самара-Москва ще се извършват всяка вечер, поясниха от „Аерофлот“.

Според първоначални данни само за една седмица „Победа“ е успяла да продаде около 20 хил. билета – това само потвърждава „глада“ на руките граждани за достъпни полети. Засега авиокомпанията обаче ще лети предимно по вътрешни линии – от „Внуково“ до Самара (Поволжие), Волгоград (Поволжие), Екатеринбург (Урал), Перм (Урал), Тюмен (Сибир), Белгород (Южен федерален окръг) и Сургут (Сибир). Руският бизнес-всекидневник „Коммерсантъ“ в тази връзка пояснява, че „Победа“ ще лети предимно с големи щатски авиолайнери Boeing 737-800 NG.

Според експерти руският монополист най-накрая започва да предлага наистина конкурентни и достъпни билети, което кара и конкурентите да намаляват цените. „Само седмица след старта на продажбите на „Победа“ минималните тарифи от декември тази година при конкурентите и при компанията-майка „Аерофлот“ са съществено намалени по всички дестинации, които предстои да бъдат обслужвани от новия лоукостър“, коментира пред РИА Новости генералният директор на агенцията за търговия с билети Pososhok Кирил Фемински.

Припомняме, че водещият руски авиопревозвач регистрира новата компания едва месец след неудачния старт на първия си лоукостър „Доброльот“ – вече на 16 септември т.г. Дъщерната компания се казва ООО „Бюджетный перевозчик“, като стана известна под търговската си марка „Победа“. Интересното е, че логото на „Победа“ е едно към едно с това на „Доброльот“, който така и не излетя.

Николай Марченко

 
 

Hills of Rock 2017 с още две сцени

| от chronicle.bg |

Фестивалът в Пловдив с участието на EVANESCENCE и GUANO APES става все по-голям, нови 12 групи бяха потвърдени за първото издание на HILLS OF ROCK, който ще се проведе на 30.06 и 01.07 на Гребния канал в Пловдив.

Фестивалът ще се реализира ежегодно и е част от програмата на Пловдив – Европейска столица на културата 2019.

Френската хеви метъл банда EXISTANCE, румънците BASSKA, гърците FOLK & ROLL, CONQUERING LION от Македония, SHAZALAKAZOO от Сърбия, наред с българските PARAPLANNER, BLOODRUSH, HAYES & Y, PLASTIC BO, LIEVEIL, МЕРУДИЯ и УИКЕДА ще забият на две допълнителни сцени, които ще бъдат изградени на територията на фестивала. Освен тях е потвърдена и още една група за главната сцена, която ще бъде обявена в началото на месец април.

Poster NEW-Announcement

Билетите на цена от 80 лв. за двата фестивални дни са на изчерпване, а последни бройки ще намерите в OMV, The Mall, билетен център НДК, билетната каса пред община Пловдив, магазини “НА ТЪМНО”, както и онлайн на Eventim.bg и TicketPro.bg

Обявени до момента за HILLS OF ROCK 2017:

EVANESCENCE, GUANO APES, RAVENEYE, IMMINENCE, EXISTANCE (FRA), BASSKA (RO), FOLK & ROLL (GR), CONQUERING LION (MK), SHAZALAKAZOO (SR), SEVI, SILUET, KROSSFIRE, DREAM SKILLER, PARAPLANNER, BLOODRUSH, HAYES & Y, PLASTIC BO, LIEVEIL, МЕРУДИЯ и УИКЕДА.

 
 

„Истински детектив“ ще има трети сезон

| от chronicle.bg |

Сериалът „Истински детектив“ на телевизия НВО вероятно ще има трети  сезон.

Работата над него изглежда вече е започнала, съобщава БТА.

Първият сезон на сериала е заснет от Кари Фукунага, с участието на Матю Макконахи и Уди Харелсън в ролите на детективи от Луизиана.

Той получи ласкави отзиви от критиката и предизвика голям зрителски интерес. Първият му епизод бе излъчен през януари 2014 г. Действието във втория сезон с участието на Колин Фарел, Рейчъл Макадамс и Винс Вон се развива в Калифорния. Отзивите на критиката обаче бяха противоречиви и това накара шефове на телевизия НВО да преустановят осъществяването на проекта.

Създателят на сериала Ник Пицолато е написал сценариите за най-малко два епизода за потенциалния трети сезон и че му помага сценаристът ветеран Дейвид Милк, съобщава „Entertainment Weekly“.

Към момента сътрудничеството между Пицолато и Милк е в ранен стадий. Милк има концепция за следващ сезон на сериала и е започнал да работи върху сценария.

През 2016 г. програмният директор на НВО Кейси Блойс увери, че кабелната телевизия и Пицолато обсъждат възможността да бъде заснет още един сезон на сериала.

 
 

TUBORG разкрива нова визуална идентичност на глобално ниво

| от chronicle.bg |

Датският бранд Tuborg разкри нова глобална маркетинг кампания под мотото „Open for more”.

Кампанията предлага на младите потребители редица нови елементи, създадени да вдъхновят различни културни общности на различни пазари – в Източна Европа, Русия и Азия. Двете основни теми в кампания 2017 ще бъдат „музика“ и „традиции – от 1880 досега“.

Tuborg_5

Нова комуникация на всички нива (електронна, дигитална, външна, в търговските обекти) следва освежаването на марката, което започна с промяна във визията на всички видове опаковки на Tuborg (малка и голяма стъклена бутилка, кен, PET).

Тази промяна е първата от 2012 година насам и представлява изцяло нова иконография на бранда с нова цветна схема на логото, включваща сини елементи, които да отличат Tuborg пред повечето „зелени“ брандове. Дело е на дизайнера Turner Duckworth, който е запазил и обновил и някои съществуващи елементи – в един по-динамичен и младежки дух.

Вече е активен и новият сайт на марката. 

 
 

Илон Мъск основа нова компания, която ще сближава човешкия мозък с компютрите

| от chronicle.bg |

Очевидно на Илон Мъск му остава твърде много време покрай Tesla, SpaceX и Hyperloop, защото основа още една компания.

Според информация на The Wall Street Journal (WSJ) новият проект на Мъск се казва Neuralink и целта му е да създаде технология, която може да направи пряка връзка между човешкия мозък и компютрите.

Neuralink цели създаването на чипове, които могат да се имплантират в мозъка. Идеята е да се лекуват заболявания, а може би и да се създаде  по-силна връзка между човек и компютър. Така може да се стигне до директна комуникация между нас и компютрите, а командите ще стават само чрез мисълта ни.

Neuralink е регистрирана в Калифорния като медицинска изследователска компания и според слухове вече е наела няколко академици с висок профил в областта на неврологията и гъвкави електроди, сред които експерта по нано технологии д-р Венеса Толоса, професора от UCSF Филип Сабес и професора от Бостънския университет Тимъти Гарднър, който изучава невронните пътеки и мозъците на пойните птици.

Прототипът вероятно ще бъде под формата на мозъчен имплант, който ще може да лекува заболявания като епилепсия, Паркинсон или депресия.